CannonBall presents: EPOPEJA SA ATESTIRANJEM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heinz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 1027
    • Beograd, Voždovac
    • Avensis 2.0 D4D

    #61
    A gde piše to za garaže? I da li baš za sve važi?
    Recimo prošle godine sam uradio atest za Golfa, i tada toga nije bilo.

    A o novom zakonu o tom potom
    Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

    Comment

    • Timothy Leary
      CBC Senator XXL
      • 23.04.2006
      • 439
      • Beograd

      #62
      o tome se i radi jednom je reseno da se nesto uradi unapred....to je cisto interno u okviru amss, kad novi zakon dodje odredjeni broj ljudi nece morati da se vraca...mada slazem se sa tobom...ipak smo mi u Srbiji o tom potom sto bi rekli....
      sto se tice garaza vazi(ce) za sve podzemne jer je plin tezi od vazduha....e sad i tu ce biti raznih interpretacija oko toga koja ima dovoljnu ventilaciju a koja ne...

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #63
        Napisao si u drugoj temi pa da ne pišem na dva mesta a mislim da je ovde primerenije.
        Cena homologacije u skladu sa evropom je 30 do 50 evra višlja nego sada što po meni nije neka cifra. Po meni to bi malo otežalo posao uvoznicima ali samo na kratko jer bi se svi prilagodili. Vlada rat izmedju uvoznika ili "uvoznika" i kuća koje atestiraju kako uzeti nejveći deo kolača.

        Ovo za garaže ne razumem... Čemu multiventil sa elektroventilom ako ne može da se parkira u garaži? Jedino ako se misli unapred u zakonu da će taj standard dodći kod nas za 100 godina...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Heinz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 1027
          • Beograd, Voždovac
          • Avensis 2.0 D4D

          #64
          A i da dođe za 100 godina, dal će onda oni koji nemaju MV sa EV morati ponovo na ateste, i kako će njima da zabrane ulaske u garaže?
          Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

          Comment

          • zec
            CBC Senator XXL
            • 05.01.2005
            • 450
            • bgd

            #65
            Ventilacija u podzemnoj garazi mora biti projektovana da ljude ne ugroze izduvni gasovi i isticanje plina iz nekog vozila. Naravno ako je sistem dobro napravljen a ako nije bice dovoljni izduvni gasovi da niko ne parkira tamo. Treba preziveti pozar vozila u podzemnoj garazi i ostale moguce probleme.
            E sad mozda to ima neke veze sa atestom i temom....
            "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #66
              Originally posted by Heinz
              A i da dođe za 100 godina, dal će onda oni koji nemaju MV sa EV morati ponovo na ateste, i kako će njima da zabrane ulaske u garaže?
              Lepo, imaćeš nalepnicu kako kaže Timoty pa će svi znati da vozaš LPG, ako je nemaš odraće te ko zeca. A drugo, kao i na zapadu, biće verovatno pripremni period dokle moraš dovesti instalaciju na taj tehnički nivo.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • chiki
                CBC Veteran
                • 19.04.2006
                • 158
                • Beograd

                #67
                Originally posted by dekideki
                evo i ja zavrsio, danas:

                ***Atest za GAS
                (ako neko nije znao kako to funkcionise ovih dana evo):
                6. sa svim tim najzad u SUP gde vam promene saobracajnu (mora da se menja zbog promene tezine praznog vozila) da vozite na GAS, i to bi bilo to.

                poz.
                Da li onda pametno sacekati mesec dana do isteka registracije i onda uraditi i produzetak registracije u isto vreme i bar ustedeti za jos jedan tehnicki pregled?
                Promenio sam mesto stanovanja, da li neko zna da li je krsenje zakona ako ne promenim tablice? To me pre svega zanima kod putovanja u inostranstvo jer mi u pasosu jos uvek pise stara adresa?
                Da li ja to promenjena saobracajna dozvola sa napomenom da je vozilo atestirano dovoljna za putovanje u zapadnu evropu?
                Video sam na stranim sajtovima da u evropi postoje ukupno 3 razlicita adaptera za punjenje i oni su ih naveli od 1 do 3. Koji je kod nas standardan?

                Pozdrav!
                Chiki
                AR 159 1.8 TBI
                C3 1.4i GNV

                Comment

                • Heinz
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 1027
                  • Beograd, Voždovac
                  • Avensis 2.0 D4D

                  #68
                  Ako imaš mesec dana do isteka regiostracije onda je pravo vreme da to i uradiš sve odjednom. Po zakonu možeš mesec dana ranije da obaviš regovanje. U tom slučaju štediš jedan tehnički, i jednu administrativnu taxu koja je oko 1000 dinara ako se ne varam.

                  E sad, pošto imaš promenu mesta prebivališta, i to će ići u saobraćajnu, a tu se već ne razumem u proceduru gde se šta prijavljuje i odjavljuje i kada.

                  Sa našom saobraćajnom u kojoj ti je upisano "vozilo na gas" možeš sigurno da putuješ bilo gde, jer drugi papiri ne postoje (osim knjižice sa serijskim brojem boce i isparivača koju nosiš sa sobom).
                  Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                  Comment

                  • savke
                    CBC Senator XXL
                    • 14.02.2006
                    • 575
                    • Novi Sad, Temerin
                    • Laguna 2 ph2, Golf 3

                    #69
                    Recite mi ljudi ako uradim atest i posle uradim neke promene na instalaciji (konkretno mislim na loveco) da li imam posle nekih obaveza sto se atesta tice.


                    Pozdrav!

                    P.S. Moze li mi neko reci, ako odem na atest i ne prodjem, da li moram ponovo nesto da placama za ponovni pregled ili ne?
                    Само замисли да је сваки нови дан бољи него јуче а лошији од сутра....!

                    Comment

                    • savke
                      CBC Senator XXL
                      • 14.02.2006
                      • 575
                      • Novi Sad, Temerin
                      • Laguna 2 ph2, Golf 3

                      #70
                      Inace sto se tice podzemnih garaza, mislim da to nije nikakav problem ako se ima multiventil za EV. Moja garaza je ukopana 1.7m u zemlju, nemam nikakvu posebnu ventilaciju i nikada do sada nisam osetio ni najmanji miris butana (Neracunajuci miris sagorelog butana iz auspuha kada isterujem autio iz garaze).

                      S obzirom da sam se pre nego sto sam ugradio gas, davio od izduvnih gasova, kada treba da sidjem dole posle isterivanja auta, mislim da svaka parking garaza koja je do sada radila sa automobilima na beznin ima sasvim dovoljnu ventilaciju i za automobile na gas.

                      Ne vidim zasto se takve garaze ne bi eventualno opremili detektorima gasa koji cak nisu ni nesto skupi.

                      Po meni mnogo vecu opasnost u takvim garazama predstavlja opasnost od gusenja izduvnim gasovima automobila na benzin, nego sto je opasnost da se nezapazeno napravi tolika koncentracija plina da bi moglo da dodje do zapaljenja.

                      Ja naravno imam MV sa EV i mislim da bi to trebalo pod hitno da bude i obaveza.

                      Pozdrav.
                      Само замисли да је сваки нови дан бољи него јуче а лошији од сутра....!

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #71
                        Ako nešto nije uredu na atestu, ne plaća se ponovo, samo se otkloni "kvar".
                        Podzemne garaže, prvenstveno se misli na javne podzemne garaže gde može biti više automobila i na više nivoa u dubinu.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • chiki
                          CBC Veteran
                          • 19.04.2006
                          • 158
                          • Beograd

                          #72
                          Originally posted by chiki
                          Originally posted by dekideki
                          evo i ja zavrsio, danas:

                          ***Atest za GAS
                          (ako neko nije znao kako to funkcionise ovih dana evo):
                          6. sa svim tim najzad u SUP gde vam promene saobracajnu (mora da se menja zbog promene tezine praznog vozila) da vozite na GAS, i to bi bilo to.poz.
                          Da li onda pametno sacekati mesec dana do isteka registracije i onda uraditi i produzetak registracije u isto vreme i bar ustedeti za jos jedan tehnicki pregled?.
                          Ljudi i ja sam odradio atest. Mogu vam reci da sam prijatno iznenadjen radom nasih "organa". Naravno sve je lakse kad se na vremen informises preko foruma.
                          Elem, sve je pocelo u petak. Iako mi je Dora napomenuo nesto oko odjavljivanja, preko telefona u AMS mi nista nisu rekli oko toga, tako da je bilo iznenadjenje kad sam dosao u AMS kod Pohorske. Odmah sam krenuo do Indjije da odjavim auto (ukupno sat i po voznje i pola sata uplata takse i zadrzavanja u supu). Iskopirao sam tablice pre toga u kopirnici , tako su mi rekli u Sup Indjija , i tako sam vozio do ponedeljka . Istog dana sam se vratio u AMS i uradio i tehnicki (oko 20 min).
                          U subotu sam otisao do Ljermontove sa registarcionim listom i uplatio 1170 dinara za opet_neku_taksu i dobio uput za atest (sa uplatom i redom za cekanje oko 30 minuta). U ponedeljak sam "poranio" i oko 8:10 sam bio u AMS u Ruzveltovoj. Ispred mene su bila dvojica koji su dosli na popravni ali su prosli. Atest je prosao bez greske - jos jedna potvrda AC Rasic - svaka cast!!! (cekanje na red,atestiranje, papirologija - oko sat vremena ). Napominjem da iako u AMS primaju platne kartice, u ovom delu za atestiranje ne primaju tako da mora kes (3600 dinara) i verovatno cekovi.
                          Posle toga povratak u AMS u Pohorskoj, jos 15 minuta i odlazak u SUP Zemun po tablice. U tom Supu su stvarno ekspeditivni. Posle 10 minuta cekanja u redu dobio sam nove tablice i saobracajnu.

                          Stvari izgleda idu na bolje....
                          Pozdrav!
                          Chiki
                          AR 159 1.8 TBI
                          C3 1.4i GNV

                          Comment

                          • npetar
                            CBC Član
                            • 21.08.2006
                            • 98
                            • Beograd

                            #73
                            @chiki

                            O kakvom odjavljivanju je rec, ne razumem... ?
                            Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

                            Comment

                            • Sasa.J
                              CBC Član
                              • 24.09.2005
                              • 24
                              • Vinkovci

                              #74
                              Citajuci vase postove oko atestiranja moram napisati koliko je to komplicirano kod nas u RH.
                              Plin mora biti ugradjen u ovlastenoj radnji. Nakon ugradnje plina, a prije atesta potrebito je otici na pumpu, natociti rezervar i pribaviti potvrdu od pumpe o ispravnosti sustava za tocenje (pumpa lupi pecat na neki zuti karton). Takodjer je potrebno otici negdje i izvagati auto. Sa papirima od ugradjivaca, pecatom od pumpe i papirom o tezini auta ide se u stanicu za tehnicki pregled (uglavnom su sve ovlastene za atestiranje). Atest u stanici traje oko 2-2,5 sata. Uz klasicnu provjeru plinskog sistema, jos se i slika auto, mjeri visina, duljina, medjuosovinski razmak, popisuju svi moguci brojevi (sasije,mjenjaca, diferencijala....), upisuje dimenzija guma, radi se eko test... Nakon svega toga stanica za tehnicki pregled salje papire postom u centar za vozila hrvatske gdje oni izdaju valjani certifikat. Papire salju postom vlasniku vozila. Kada dobije napokon papire, vlasnik vozila mora otici u MUP i promjeniti knjizicu vozila i prometnu dozvolu (na zadnjim stranama bude udaren pecat PLIN). Svo to zadovljstvo traje oko mjesec dana i kosta oko 200 eura. Na svakoj sljedecoj registraciji jos se placa i dodatna taksa (u odnosu na vozila koja nemaju LPG) oko 70 eura. Bez obzira na sve ovo, kod nas je plin jako popularan, za ugradnju plina (kod servisera) se ceka i do 2 mjeseca, sve je vise pumpi na kojima se moze tociti LPG i cjena plina je svuda ista (0,41 eura)

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #75
                                Koliko znam u Hrvatskoj se radi EKO test za vozila kad idu na tehnički pregled koji se plaća. Ako vozilo ide na plin taj pregled nije obavezan? Da li sam u pravu?
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X