CannonBall presents: EPOPEJA SA ATESTIRANJEM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timothy Leary
    CBC Senator XXL
    • 23.04.2006
    • 439
    • Beograd

    vidis pravo da ti kazem ne znam
    ali ako nema znam nekog ko ce da nabavi istu preko veze

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      Znaci ... ima da popisu opremu autogas u kolima (serijske brojeve) ..
      pa ako promenis isparivac zbog kavara istog...ima da ti sleduje..
      1.vanredni tehnicki.
      2. ponovo atest.
      3.ljermontova i kroasani
      .... ha ha ha .... " gospodjo bozhe " ...
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        Neka pravila su da bi davila a neka su neophodna. Na zapadu je većinom tako, popisano je sve što je bitno i ne sme se menjati bez nekog nadzora. Ko vrši taj nadzor, po kojoj ceni i pod kojim uslovima je možda tema za diskusiju. Plin u kolima je ipak opasna stvar da bi se baš svako igrao sa tim. Mnogi bi znali to sami da odrade a mnogi baš i ne bi. isto tako bi mogli da ukinemo obavezan tehnički pregled jer mnogi znaju da promene sijalice, pločice a neki i generalnu da urade.

        Ono što tebi bode oči a i meni je da se uzme više para prilikom atesta za ugradnju nego za celu ugradnju u jednog juga. Ako pregled traje pola sata ugradnja traje znatno više... Neko se upitao za moju satnicu, ja je odredim sam i ko hoće može ko neće ne mora. Ovo se mora i zato bode oči. Plus maltretman birokratije.

        U svakom slučaju moram potvrditi da se AMS maksimalno trudi da taj maltretman smanji na maksimalnu meru.
        U NS moraš otičći u Sup pa ti daju uput, onda moraš otići na mašinac pa ti oni daju koliko da uplatiš, ne može ranije (bar tako znam), onda se obavi vizuelni pregled za 4 minuta po kolima, pa onda čekaš 5 dana na rezultata to jest papir o atestu.
        U BG je situacija još gora jer ima medjukoraka koji takodje koštaju živaca i novaca.
        AMS bar dodje i odradi sve odjednom, platiš i dobiješ papir na licu mesta.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • dekideki
          CBC Senator XXL
          • 26.07.2005
          • 1914
          • Beograd

          a na stranu sto je nalepnica "TNG" a ne "LPG".
          mogli smo, po slovu zakona po kome je cirilica prvobitno pismo, da nosimo te nalepnice na cirilici. dobro smo i ovako prosli...
          .

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            pa ..vidi ovako..
            vi iz AMSS biste mogli i da zadjete po kucama i da lepite TNG nalepnice na prozore...
            masa ljudi je uvela na vidikovcu i P.brdu (naprimer) Gas ..koji je ovde prosao skoro..pre nekoliko godina.
            niko nezna kako oni koriste taj gas u kuci od meraca pa na dalje...ko im je ugradjivao gasnu opremu u kuci(kotlove,bojlere..itd.)
            Sto kaze @Dora..gas je opasan nije se sa njim ********ti u kolima..a ja dodajem ni u Kuci .
            Bilo bi lepo da neko poseti od vas atestara..ove u zastavi sto ugradjuju plasticne injektore na 5cm od izduvne grane...dobra ideja zar ne?!?
            nismo mala deca..ovde je u pitanju pravilo..il se pokloni il se ukloni.
            Nemate nikakvo prakticno iskustvo u ugradnji autogas uredjaja a drzite slovo ljudima koji se godinama bave time.I jos neki su "dobri" a neki nisu.... shegrti ocenjuju majstore ...
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • Heinz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 1027
              • Beograd, Voždovac
              • Avensis 2.0 D4D

              Prvo u kućama nije TNG

              Drugo, mnogo je veći sex uvoditi gas u domaćinstvo, nego u kola. Počev od projekta, licenci, raznih saglasnosti... do atesta i tehničkog prijema.

              Ali opet, ni u tom slučaju nema nalepnica
              Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

              Comment

              • npetar
                CBC Član
                • 21.08.2006
                • 98
                • Beograd

                Meni su u servisu zalepili bez pitanja nalepnicu sa natpisom LPG
                Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

                Comment

                • Dren
                  CBC Senator XXL
                  • 24.08.2005
                  • 1068
                  • Sarajevo

                  Originally posted by Dora
                  Koliko znam u Hrvatskoj se radi EKO test za vozila kad idu na tehnički pregled koji se plaća. Ako vozilo ide na plin taj pregled nije obavezan? Da li sam u pravu?
                  Sa kasnjenjem izazvanim morskim radostima javljam da u HR vozila pogonjena obicnim gorivima (olovni, bezolovni, dizel) moraju pri tehnickom na registraciji proci i EKO test kao uslov za registraciju... Vozila sa ugradjenim plinom su toga oslobodjena... Ne znam jel' odma' ili na svakoj iducoj registaciji... Cijena EKO testa nije velika, ne znam tacno, ali ako se za plin doplacuje pri registraciji 70 EUR, zbog neplacanja EKO testa ta razlika pada na 50-60 EUR... Jer ne vjerujem da je taj test preko 70-100 kuna ( 10-15 EUR )...

                  Comment

                  • Moscow
                    CBC Član
                    • 07.09.2006
                    • 11
                    • Beograd

                    Pozdrav,
                    nisam bas sve pratio, svakako nisam pronasao, pa najpre izvinjenje ako postavljam pitanje na koje je vec odgovoreno, ali...
                    Sta se radi sa famoznim atestiranjem (u smislu obaveze prema drzavi, tj. policiji) u slucaju da se uveze automobil sa vec ugradjenom instalacijom?
                    Dakle ugradnja nije vrsena kod nas, a nikakvih papira za ugradjeno nema!
                    Svakako planirem da posetim IvanaT, naravno radi pouzdane kontrole, ali kako sa papirima?
                    BTW, uredjaj je Lovato, sekvencijalni - na Civic-u iz `96 godine. Za one koje zanima, ponasa se izvanredno, potrosnja oko 12 u gradu.
                    Our time is so specialised that we have people who know more and more or less and less.
                    A Alto 1898 - 1976

                    Comment

                    • Timothy Leary
                      CBC Senator XXL
                      • 23.04.2006
                      • 439
                      • Beograd

                      procedura je ista, znaci odes prvo na tehnicki gde ti konstatuju na registracionom listu da je u auto instaliran pogon za tng i s tim ides u Ljermontovljevu po uput(resenje) za atest, naravno ako si iz Beograda, ako ne onda lokalni sup.....kad prikupis papire odes kod jedne od kuca koje rade ateste i to je to.....e sad da te resim muka u startu....atest se daje na 10 godina od datuma atestiranja boce....taj datum se nalazi utisnut negde na boci...ako je auto iz 96, vrlo moguce da je 10 godina proslo ili ce proci uskoro, tako da gledaj prvo da resis bocu, ili se uzma nova ili se radi atest boce, u Beogradu se to moze uraditi na dva mesta cini mi se institut Kirilo Savic i jos na jednom mestu ali ja sad ne mogu da se setim gde....
                      A reci mi koji je to civic?koji motor?malo mi to velika potrosnja....

                      Comment

                      • Moscow
                        CBC Član
                        • 07.09.2006
                        • 11
                        • Beograd

                        Timotije hvala,
                        ALI, sve je malo duza prica.
                        Auto je u vlasnistvu supruge koja je iz Crne Gore i auto je na njihove table. Medjutim, kako je ona vec 15-tak godina u Bg, ima sve ovdasnje papire i sada smo u situaciji - dozvolice ili nece. Poznata prica.
                        Pitao sam, naravno, u varijanti da dozvole preregistraciju.
                        Inace Civic 1.6i ls 113 Ks `96 godiste. Ona ga je uvezla iz Italije, u super je stanju.
                        Our time is so specialised that we have people who know more and more or less and less.
                        A Alto 1898 - 1976

                        Comment

                        • zvrle
                          CBC Senator XXL
                          • 01.11.2005
                          • 961
                          • Beograd, Batajnica
                          • Golf 4

                          Samo da kazem Dori da nece morati da pojede instalaciju, prosao sam atest
                          U 9 sam izasao iz kuce a dosao u 4 tako da sam bas brzo zavrsio.
                          Atest sam radio U AMSS-u.

                          A sto se tice strucnosti pregleda auta.........mislim.
                          Lik me opusteno pitao jesi li dizao auto da vidis kako je majstor razvukao cevi?
                          Rekao sam da jesam(sto naravno nisam) da bih sto pre zavrsio i on kao u fazonu ok onda da je negledam.
                          Onda mi je rekao nesto u fazonu cudan mi je ovaj dihtung poklopca MV a i tesko se otvara ali kao nema veze. Ja sam probao da odvrem i zavrnem poklopac i najnormalnije se postavlja.
                          Onda je rekao ajde upali da malo onjusim auto, izgleda da ga njuh malo zeza pa je posle par minuta njusenja ipak uzeo aparat i izmerio dali negde pusta plin.

                          Nisam protiv atesta ali sam protiv da me neko pravi budalom jer 3500 je mnooooogo za ovakav pregled i sluzi samo za uzimanje para.
                          Tehnicki pregled sam platio 1000 din a tu se bar nesto meri.
                          A njusenje i obilazak sa apratom i prepisivanje podataka sa boce i isprarivaca kosta 3.5 puta vise, mnogo.
                          “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

                          Comment

                          • Mr.Looping
                            CBC Član
                            • 23.09.2006
                            • 19
                            • Novi Sad

                            Atest: da ili ne - crno na belo

                            Pazljivo sam procitao raspravu u okviru ove teme, kao i na jos nekoliko mesta, gde se pominje slicna tema na "Cannonballforums". Ipak sve se svodi na licna iskustva i nagadjanja. Niko nije precizno rekao: ako ides na zapad - ukljucujuci Madjarsku, Grcku ili Italiju da li je atest za gas u kolima obavezan ili nije. Jer ne bi da odem preko - na osnovu rekla-kazala, pa da imam problema.
                            Drugo: da li mi poskupljuju godisnji tehnicki pregled i taksa za produzenje registracije, ako imam atestiran plin ili ne.
                            Trece: da li prilikom atesta je dovoljno da odem na FTN - masinac (u Novom Sadu) ili moram na jos jedan tehnicki pregled
                            Trece - pod A: da li u NS ima jos neko mesto gde rade atest (jeftinije)
                            Cetvrto: da li se izdaje nova saobracajna dozvola sa upisanom novom masom praznog vozila i atestom ili se taj atest samo dopise u postojecu ili (kao sto neko rece) atest ide u posebnu knjizicu - nezavisno od saobracajne dozvole?
                            Peto: Posto sam kupio auto (karavan) sa ugradjenim plinom i bocom u gepeku i to mi ne odgovara, jer mi kvari koncepciju karavana, da li je OK da promenim bocu i stavim onu umesto rezervnog tocka, a tocak da fiksiram negde u gepeku? Da ne ispadne sutra - kako to nije po zakonu i bla bla (po sistemu: dzabe ste krecili)
                            Ford Escort 16V, karavan iz 1996.
                            1600 kubika, plin

                            Comment

                            • SittingCrow
                              CBC Član
                              • 04.09.2006
                              • 55
                              • Zrenjanin

                              Jedno pitanje da li ce me zezati na atestu zato sto mi je boca pricvrscena sa srafovima tj nemam one sipke ispod nje.

                              Comment

                              • Heinz
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 1027
                                • Beograd, Voždovac
                                • Avensis 2.0 D4D

                                Re: Atest: da ili ne - crno na belo

                                Originally posted by Mr.Looping
                                Pazljivo sam procitao raspravu u okviru ove teme
                                Izgleda da ipak nisi dovoljno pažljivo čitao.

                                ako ides na zapad - ukljucujuci Madjarsku, Grcku ili Italiju da li je atest za gas u kolima obavezan ili nije. Jer ne bi da odem preko - na osnovu rekla-kazala, pa da imam problema.
                                Onda uradi atest, jer po našem zakonu ne smeš da voziš bez njega. Ja sam u HU išao sa atestom, ali njih to totalno ne zanima, niti je iko komentarisao bocu u gepeku.

                                Drugo: da li mi poskupljuju godisnji tehnicki pregled i taksa za produzenje registracije, ako imam atestiran plin ili ne.
                                Za sada ti je regovanje malo jeftinije, za par stotina dinara, ako imaš upisan TNG kao pogonsko gorivo.

                                Trece: da li prilikom atesta je dovoljno da odem na FTN - masinac (u Novom Sadu) ili moram na jos jedan tehnicki pregled
                                I pre i posle atesta se ide na tehnički.

                                Trece - pod A: da li u NS ima jos neko mesto gde rade atest (jeftinije)
                                Ne znam.

                                Cetvrto: da li se izdaje nova saobracajna dozvola sa upisanom novom masom praznog vozila i atestom ili se taj atest samo dopise u postojecu ili (kao sto neko rece) atest ide u posebnu knjizicu - nezavisno od saobracajne dozvole?
                                Dobije se nova saobraćajna zbog promene mase vozila, i upiše se u saobraćajnu da ti je vozilo na gas.

                                Peto: Posto sam kupio auto (karavan) sa ugradjenim plinom i bocom u gepeku i to mi ne odgovara, jer mi kvari koncepciju karavana, da li je OK da promenim bocu i stavim onu umesto rezervnog tocka, a tocak da fiksiram negde u gepeku? Da ne ispadne sutra - kako to nije po zakonu i bla bla (po sistemu: dzabe ste krecili)
                                Možeš promeniti bocu, ali pre atesta, jer se u knjižicu od instalacije koju nosiš pored saobraćajne (a važi 10 godina) upisuje serijski broj boce i serijski broj isparivača.
                                Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                                Comment

                                Working...
                                X