CannonBall presents: EPOPEJA SA ATESTIRANJEM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • srdjan_p
    CBC Senator XXL
    • 01.12.2004
    • 1915
    • ZR

    #16
    Originally posted by Uros Piperski
    Ljudi, koliko ja kapiram jedna taksa je za izdavanja uputa na atest, a druga za novu saobracajnu dozvolu.
    Atest se upisuje u postojecu dozvolu tamo pod napomenu gde se upisuje i npr. atest kuke...

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #17
      E onda su ga izradili za novu dozvolu


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • mirdza
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2005
        • 2437
        • Katowice (PL) / Banja Luka
        • AGP / W126

        #18
        Originally posted by zoranbg
        @MIRDZA...
        da..teti platis 2-3evra...ali zato si "majstoru" platio 1000e za karburatorski model...jel da?
        jok! u ladi sam imao najskuplji uredjaj za karburator i kostao je oko 400euro. pri tome je palila na -20 i trosila oko 8l/100km.
        Zovem se Miroslav i pravim igračke.

        Comment

        • Joker
          CBC Veteran
          • 09.05.2005
          • 116
          • Subotica

          #19
          Originally posted by juguar
          Originally posted by Uros Piperski
          Ljudi, koliko ja kapiram jedna taksa je za izdavanja uputa na atest, a druga za novu saobracajnu dozvolu.
          Atest se upisuje u postojecu dozvolu tamo pod napomenu gde se upisuje i npr. atest kuke...
          A promena tezine auta ?

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            ili su nesto bitnije menjali skoro, ili su te izgleda sto rekose izradili.

            ne menja se ni pod razno saobracajna dozvola jer se nijedan podatak u njoj ne menja (reg.broj, broj sasije i broj motora) kao ni vlasnik.

            cak ne mora ni da se udari pecat (mali okrugli) "gas" na samu saobracajnu jer atest za gas u autu je posebna knjizica sa registarskim brojem auta, brojem boce i podacima o samom autu.

            sto je najgore uskoro treba svi da menjamo saobracajne i vozacke dozvole za potpuno novi tip, i nagadjam opet ce gradjani placati i nadrljati umesto policija iz svog budzeta posto ona zahteva promenu.

            a ova procedura je bas za horor film, i koji je genije samo smislio
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • gari55
              CBC Član
              • 26.03.2005
              • 72
              • Pirot
              • Honda Accord 2.0

              #21
              Originally posted by brick
              ili su nesto bitnije menjali skoro, ili su te izgleda sto rekose izradili.

              ne menja se ni pod razno saobracajna dozvola jer se nijedan podatak u njoj ne menja (reg.broj, broj sasije i broj motora) kao ni vlasnik.

              cak ne mora ni da se udari pecat (mali okrugli) "gas" na samu saobracajnu jer atest za gas u autu je posebna knjizica sa registarskim brojem auta, brojem boce i podacima o samom autu.

              sto je najgore uskoro treba svi da menjamo saobracajne i vozacke dozvole za potpuno novi tip, i nagadjam opet ce gradjani placati i nadrljati umesto policija iz svog budzeta posto ona zahteva promenu.

              a ova procedura je bas za horor film, i koji je genije samo smislio
              Menja se saobracajna dozvola jer je auto navodno tezi za 40 kg, a u saobracajnoj ti vec stoji tezina praznog auta pa ne mogu da je prekucavaju vec platis 150 din i otkucaju ti novu (ovo kad su mi rekli, hteo sam da popiz...).

              Comment

              • -Vedran-
                CBC Senator XXL
                • 03.10.2004
                • 3255
                • Beograd

                #22
                Brick slazem se sa tobom!

                Pero,ti si bas imao agoniju.Ja sam to sve uradio malo drugacije.Ustao u 6h ujutru i do 4 popodne sve,ama bas sve zavrsio (tenicki,ljermontova,atest).
                I ne vidim razloga zasto se nesto menja u saobracajnoj kad se dobija posebna knjizica koja "mora" da se nosi uz saobracajnu!
                Power of dreams !!!

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  znamo svi da se menja masa praznog vozila. ja samo ne kapiram zasto mora da se menja saobracajna dozvola za vozilo kada se izdaje posebna saobracajna dozvola za plin pa ako to bas nekome nesto znaci moze tu da upise sta god pozeli dodatno.

                  dalje, uopste mi nije ni jasna svrha tih kg jer je to (kod nas) totalno proizvoljna brojka. niti iko meri vozila, niti iko zaista zna koliko kg zaista iznosi, niti je zakon predvideo takvu obavezu za sva vozila sa manje od 3500kg ukupne (bruto) mase.

                  po meni, to sa upisisvanjem dodatnih kg je jos jedan izgovor za otimanje para koji je uveden.

                  ako je za svrhu tehnickog pregleda kocionog sistema onda opet nema logike jer u autu moze da bude gomila raznorazne opreme pocevsi od audio sistema koji imaju po 10-20kg, kuke za vucu (koja je 30tak kg), klime (koja je 60tak kg), sirih guma i vecih tockova (i to povecava tu masu za saobracajnu), itd... a nista od toga se niti meri niti ikoga zanima.

                  ja sam iz znatizelje hteo da premerim moje aute ranije, bilo mi potrebno za neke proracune ali tehnicki pregledi to ne rade/nemaju opremu za merenje.

                  mnogo je nseto trulo u nasoj drzavi kada je doslo dotle da se pare uzimaju na takve fore
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #24
                    Originally posted by brick
                    mnogo je nseto trulo u nasoj drzavi kada je doslo dotle da se pare uzimaju na takve fore
                    Kolumbo

                    Salim se, potpuno si u pravu, nazalost.

                    Usput, CB ima opremu za merenje auta po osovinama/tocku, kao i proveru stanja amortizera. E sad, u raspravu koliko je precizan aparat, ne bih ulazio. Ako ti bas treba precizno merenje, odes u Luku Beograd, ili bilo koji carinski teretni terminal, tutnes neku sitnu kintu vagaru na kamionskoj vagi i izmeris se.

                    Trula zemlja ipak ima i neke prednosti
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • buki-vs
                      CBC Član
                      • 14.06.2005
                      • 25

                      #25
                      Moram i ja da vam ispričam svoju muku sa atestom.
                      Elem, kao svaki uzoran građanin rešim ja sebe da oslobodim "viška" para i da odradim atest da me eventualno nebi **** murija. Pošto sam se pre toga raspitao ko radi ateste rešim da to obavim u Elemiru (cena 700-800 din više se i ne sećam bilo pre 2 godine) i jeftinije od ostalih za više od duplo a i relativno mi je blizu. Odem ja u sup Vršac sa uredno popunjenom molbom da mi se odobri uput za atest u Elemir. Pošto mi je isticala i registracija odradim i tehnički pa da jednim udarcem ubijem dve muve.
                      Sup mi uredno da uput, ja odem u Elemir za sat vremena prođem atest i dobijem sve potrebne papire.
                      E SAD POČINJE IGRANKA !!!!!!!!!!!
                      Da ne bi čekao dva puta u redu u sup-u rešim ja da odnesem atest i dozvolu sledeće nedelje da odmah odradim i produženje saobraćajne i upis atesta, kad ono...... Elemir u ponedeljak izgubio dozvolu za rad ( ja došo u četvrtak) i ne mogu da upišu atest. Odem u saob. policiju i oni mi kažu isto. "Alo ljudi vi mi dali uput za Elemir ja sve platio , prošo atest kad su imali dozvolu za rad i sad....." Odgovor je bio da ako hoću imam pravo da tužim sup i da tražim povraćaj novca?????? Molio sam i da mi upišu sa datumom izdavanja atesta kada je Elemir još radio ali ništa.
                      Tako sad ja imam "odrađen" atest koji ne važi, 3500din manje, i dozvolu bez upisa.
                      Ko u ovoj državi hoće da bude pošten i uredno sve plati i registruje NA****!!!!!!!!!

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        u medjuvremenu atesti iz Elemira su postali vazeci jer su onda legalno izdati. tako mi je receno.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • buki-vs
                          CBC Član
                          • 14.06.2005
                          • 25

                          #27
                          Jel Elemir ponovo radi ateste ili samo priznaju stare , mada kakve sam ja k*** sreće reći će mi da mi je atest zastario ili već.......
                          Inače kod nas dolaze i ljudi iz Vinče ( od pre 7-8 meseci ) pa sad mogu atesti da se urade i u Vršcu ali mi se ne daju ponovo pare.
                          Ako neko zna da li je ova informacija od brick-a tačna neka mi javi.
                          HVALA!!!!!!!

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            priznaju stare, tada vazece a sto je i normalno ponasanje sto se tice tumacenja i postovanja zakona u svim normalnim zemljama.

                            slicno kao sto je "neko"osmislio da proglasi nevazecim realne ugovore vlasnika auta sa osiguravajucim kompanijama, a koji su sklopljeni po zakonu.

                            po meni, ako drzava proglasi da atest neke firme ne vazi, onda je duzna da ta ista drzava koja je garantovala svojom licencom (Elemiru) taj atest izvrsi povracaj neutrosenih prava- za preostali period trajanja atesta.

                            isto i za osiguranje, ako drzava neku firmu zatvori duzna je da obesteti vlasnika polise za preostali iznos unapred uplacene usluge.

                            klasicno pravo medjusobnih obligacija...samo kod nas ko na divljem zapadu

                            pre par godina je MUP izmislio foru da ako ti istekne vozacka dozvola administrativno i prodje 3 meseca onda nema produzavanja nego moras da polazes ponovo ispocetka.

                            to su jedno vreme forsirali a onda su na sudu izgubili spor (tj drzava koja stoji iza MUPa) i sada tako nesto ne postoji- dozvola uvek vazi sve dok je sud (sudija) usled prekrsaja ne ponisti privremeno ili trajno.

                            ne moze admionistrativna procedura ili taksa da odredjuje steceno znanje i vestine, sustina na kraju.

                            itd, potrazi pravni savet u AMSS po pitanju placenog a nikada izdatog atesta, i trazi povracaj para- tuzi drzavu ako imas zivaca ili zaboravi i cekaj dok se neko drugi ne pojavi koji ce isterati stvari do kraja.

                            kako god, bez istezanja zivaca tesko moze da prodje
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              http://hiitek.mine.nu/forums/cannonball ... 9593#59593

                              Neki odgovor na temu....
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • NShappy
                                CBC Senator
                                • 09.03.2005
                                • 261
                                • Novi Sad
                                • Ford Focus 1.8TDCi

                                #30
                                Onako baj d vej, uput za atest u Novosadskom supu možete dobiti samo ako LIČNO vlasnik vozila ode tamo radnim danom od 8:00 do 10:00. To ne može da uradi niko u vaše ime. Čak ni uz punomoć za vozilo. To znači da ako radite prepodne kod nekog privatnika kojeg ne zanimaju vaše privatne obaveze, vi ne možete da atestirte gas. Ili možete da folirate bolest pa vas gazda možda i pusti. Isto tako, ako vozite vozilo na punomoć, morate uvijati pravog vlasnika da ode po uput.

                                Atestiranja na FTN-u se rade samo sredom od 8:00 do 12:00. To sva sreća, može da uradi neko drugi umesto vas. Međutim, ako dođete neki drugi dan osim srede, ne postoji nikakva informacija, papir, objašnjenje, bilo šta što bi vam pomoglo da se spremite za tu sredu. Npr. brojevi žiro računa na koje se uplaćuje, koliko treba da se uplati i šta je sve od papira potrebno. Ja sam npr. tek tamo, kada sam došao sredom (to je bio moj drugi dolazak a prvi je bio u ponedeljak kada tamo nije bilo nikoga) saznao da treba uput iz supa. I naravno, tada je bilo kasno da se uput dobije taj dan pošto gospođe u supu to mogu da urade samo do 10:00 a vozilo je još bilo na starog vlasnika. A i tamo morate prvo otići da čujete da mora doći pravi vlasnik, šta sve treba od papira i fotokopija i koliko se uplaćuje na koji žiroračun, pa zatim idete da to spremite i ponovo kod gospođe za uput. Taksa da ih zamolite da vas upute na atest je 1020 din.

                                Na FTN-u su sva sreća ljubazni. Nisam ja bio već moj otac pa ne znam šta su radili ali nisu imali zamerki. ('Fala majstor Boži, dobro je uradio posao. Preporučujem ga svima koji imaju karburatore i single-point motore. Za multi-point su on i sin upravo na obuci pa od skoro rade i to (znači nisu samouki već su završili neke kurseve i imaju neke licence)). Uglavnom, na FTN-u su bili korektni, pristali su da mi urade atest bez uputa ali da ga donesem do kraja nedelje (petka), što sam i uradio. To zadovoljstvo košta oko 2900 din.

                                Nisam išao da mi se to upiše u dozvolu pa ne znam koliko još i to košta. Sve u svemu, nije mi jasmo koji me đavo terao da to uopšte radim. Narvno, trebao sam se prvo bolje informisati. Delimično sam i sam kriv. Eto predlog, neka neko opiše celu, tačnu proceduru pa neka stavi u sticky. Još nisam upisao u dozvolu pa ne bih da dajem delimične informacije.

                                Zna li neko da li mogu sa tim papirom sa fakulteta da vozim ili moram da upišem u dozvolu? Zanima me zvanično pošto planiram da idem u Mađarsku i Hrvatsku.
                                Volim sve što su voleli mladi kada sam i ja bio mlad...

                                Comment

                                Working...
                                X