pumpa za benzin i plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • don
    CBC Senator XXL
    • 13.04.2005
    • 483
    • Beograd

    #46
    Po slici 2 bi se reklo da si imao vec plin u kolima, pogeldaj gore levi cosak, po ovome bi se reklo da je ventil montiran ok
    Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
    Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
    Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

    Comment

    • gewra
      CBC Član
      • 06.07.2005
      • 34

      #47
      Da imao sam rucno instaliran plin pre jedno 10 do 12 godina. To je bila ona varijanta sa kucnom bocom, moj cale i stric kolko se secam su ugradjivali to zajedno. Onda nakon nekog vremena nesto je crklo, pa smo ventil dali nekom i tako redom elem prestali uopste da vozimo taj auto. Ali koliko sam shvation baja je povadio stare mehanizme i ubacio nove.
      Sto se tice creva ono ulazi direktno u karburator. I ja sad tu ne znam gde bi se kacilo crevo na povratak goriva u rezervoar?

      Pozdrav!

      Comment

      • dfast
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2005
        • 1302
        • Hoofddorp NL /Bgd

        #48
        Postoji povratno crevo, ali je ono verovatno ide od karburatora tj. kad se napuni lonce visak preko povratnog toka ide nazad u rezervoar. To se resava stavljanjem racve na crevo goriva izmedju pumpe i ventila , i to takve da je precnik za glavni tok veci od precnika za povratni slicno kao i na karburatoru.
        Malo petljancije ali tako je to!

        Comment

        • gewra
          CBC Član
          • 06.07.2005
          • 34

          #49
          Za karburator si potpuno u pravu, povratno crevo ide direktno iz karburatora u rezervoar. E sad sledece pitanje je da li ce ono isto da radi i ako plin prepuni karburator pa da mi ne pomesa plin sa benzinom i kako je to osigurano?
          Sto se tice racve nisam bas najbolje razumeo. Ako bi stavljao direkt na crevo onda ne bi imao garancije da ce benzin da mi ide u karburator nego bi mogao direktno u rezervoar. E sad mene buni to sto onaj ventil nema treci izlaz (tj drugi), koji bi sluzio za povratno crevo, ili mozda ima al' ga ja ne vidim? Onda bi se racva valjda stavljala na povratno crevo a ne na crevo izmedju pumpe i ventila...

          Pozdrav!

          E i zaboravio sam da slikam ali majstor mi je isekao crevo od karburatora do vakum ventila, a nemam pojma zasto.

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #50
            Po slici 5. bi se reklo da je el.ventil PRE pumpe...a?
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • gewra
              CBC Član
              • 06.07.2005
              • 34

              #51
              Nije nije, samo se ne vidi. Ide prvo filter za gorivo, pa onda pumpa, pa ventil, pa karburator.
              Pozdrav!

              Comment

              • zoranbg
                CBC Senator XXL
                • 23.03.2005
                • 4098
                • Rooster's Hill , Beog
                • Grande Punto 1.2

                #52
                Cuj meni to izgleda normalno ugradjeno....e sad neko moze uvek da nadje neku dlaku... .
                Nemoj da stavljas nikakve racve i povratna creva...to jos NIKO nije radio.
                Ako je ta pumpa predvidjena da radi sa karbom bez povratnog voda...onda ona tako i radi i tacka.(sto bi rekao Doara)

                Gde ces bre da stavljas racvu..pa da vuces crevo do rezervoara...pa da busis rezervoar neznam ni ja gde da mu ubacis povratno crevo...
                jednostavno NEMA POTREBE.

                I sto ga bre svaki cas prebacujes sa benzina na gas i obratno...sta ce ti to...
                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                Comment

                • gewra
                  CBC Član
                  • 06.07.2005
                  • 34

                  #53
                  Nisi razumeo. Ja imam povratno crevo do rezervoara, ali ono ide direktno iz karburatora. Dakle karburator se prepuni benzinom, i deo ode u povratno crevo. dakle ono postoji i nemoram nista da vodim. E sad ja i nisam neki majstor da sam ugradjujem racve tako da to i necu raditi, al' me muci varijanta prodje dva meseca, aj na pranje karburatora, jer sva prljavstina iz filtra za benzin se isuce pri prebacivanju na plin. Taj deo mi nije jasan kako da resim, da mi se neprazni filter za gorivo...

                  Comment

                  • don
                    CBC Senator XXL
                    • 13.04.2005
                    • 483
                    • Beograd

                    #54
                    Jesi li ti siguran da ti je filter prazan, mozda je totalno pun pa ne mozes da razlikujes, meni se isto tako desilo da istripujem da je filter prazan, a on ustvari pun, prvo to proveri.
                    Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                    Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                    Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                    Comment

                    • dfast
                      CBC Senator XXL
                      • 26.05.2005
                      • 1302
                      • Hoofddorp NL /Bgd

                      #55
                      Prvo, pri prelasku na plin normalno je i potrebno da karburator izbaci svo gorivo iz sebe a pri tom isprazni instalaciju od ventila do karburatora pa samim tim i filter ako je iza ventila.
                      Drugo, prljavstina ostaje iza mrezice filtera jer on i zato sluzi ( znaci da zadrzi istu). Ako hoces da ti uvek bude vlazan tj. pun goriva stavi ga izmedju ventila i pumpe.

                      Comment

                      • galileo5
                        CBC Veteran
                        • 31.03.2005
                        • 131
                        • Leskovac, South Serbi

                        #56
                        Gewra, prijatelju ne bih da me pogresno razumes, ali ako je u pitanju auto sa onih 5-6 slika, onda se nemoj brinuti oko toga da li je ventil ispred ili iza, vec o svemu ostalom. Kao sto i sam znas "Made in Italy' na crevu ne garantuje da je taj auto OK. Naime, hteo sam skrenuti paznju na par "sitnica" koje su daleko bitnije od same pumpe i ventila, a ticu se bezbednosti. Pre svega do pozara u automobilu dolazi zbog lose elektro instalacije i lose benzinske instalacije, na ovim slikama se jasno vide stvari koje upucuju na veliku brigu, kao prvo losa i neadekvatna creva za benzin, a zatim i elektro instalacija omotana izolir trakom kao "zastitom"
                        Neko ce reci da trazim dlaku u jajetu, ali ... u svakom slucaju ko god je nadje nece je sigurno pojesti...
                        Pozdrav

                        Comment

                        • mfengineer
                          CBC Veteran
                          • 24.06.2005
                          • 145
                          • Novi Beograd
                          • Mazda 626 i-V6 2.5

                          #57
                          Situacija je kod mene sledeca ... dovod goriva se prekida posle pumpe i filtera, tj. posle ventila koji zatvara dotok goriva ima jos 15 cm creva do karburatora, tako da prebacivanje sa gasa na benzin je gotovo trenutno i bez trzanja - dok se napuni lonce benzinom, potrosi se plin sto je ostao u isparivacu ... nema trzanja ....
                          Inace radni pritisak benzina ne prelazi 3 bara, povratni vod nemam, retko ko to ima, a i u svakom slucaju membrane pumpe moraju biti non-stop "nakvasene" benzinom - u protivnom ce se iscepati....
                          MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

                          Comment

                          • mfengineer
                            CBC Veteran
                            • 24.06.2005
                            • 145
                            • Novi Beograd
                            • Mazda 626 i-V6 2.5

                            #58
                            ne znam da li je vec neko naveo, ali evo mog malo komplikovanijeg resenja vracanja benzina u rezervoar.

                            Kupite jos jedan elektro-ventil za prekid benzina....
                            povezete ga pre prekida benzina koje je vec ugradjeno za gas....
                            to cete izvesti T razvodnikom..... taj novi elektroventil mora se otvoriti kada se otvori gas .... znaci povezite ga na ventil za otvaranje gasa ....
                            sta se sada desava ....
                            Kada prebacite na gas, zatvara se ventil benzina ka karbu. ... otvara se dovod plina i otvara se novi ventil koji dalje kroz crevo sprovodi gorivo nazad u rezervoar ... znaci odvodno crevo ka rezervoaru presecite i opet T razvodnik.
                            Nadam se da me razumete .... malo skuplja ali sigurna varijanta...
                            MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #59
                              Pa nisu ni ovo ne sigurne varijante jer retko se desavaju problemi. Da je tako odavno bi se vec drugacije povezivalo
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              • mfengineer
                                CBC Veteran
                                • 24.06.2005
                                • 145
                                • Novi Beograd
                                • Mazda 626 i-V6 2.5

                                #60
                                Naravno M, moja pumpa za gorivo je vec 6 meseci pod pritiskom i nista joj ne fali .....
                                MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

                                Comment

                                Working...
                                X