o kakvom pritisku se prica ?
mehanicke pumpe za benzin, sa membranom, ne rade ni na kakav pritisak niti stvaraju.
radi se o prostom pokretanju membrane na atmosferksom pritisku, dakle 1 bar odnosno 0 bara "pritiska" koja upravlja preko fluida sa 2 nepovratna ventila od pertinaksa.
kada se prvi ventil otvori, drugi se zatvori i sam hod membrane (preko opruge) pomeri benzin za izvesnu kolicinu cm3 iz donjeg dela pumpe u gornji deo pumpe, odnosno transportuje tacno odredjenu zapreminu benzina.
kada se napuni lonce karburatora prestaje otvaranje izlaznog ventila i membrana radi na prazno, ne prebacuje benzin i radi bez ikakvog opterecenja.
nema ni govora o 3 bara pritiska, to je sistem sa jakim elektricnim pumpama, LH ili Motonic npr.
ako je do sada auto sa membranskom pumpom benzina radio godinama, decenijama i u 10tinama miliona vozila bez problema to ukazuje da ce raditi i dalje tako.
sistem za gas ne dira u benzinski sistem, osim sto iskljucuje protok benzina kada za njim nema potrebe.
uslov je da membrana koja je od gume UVEK bude potopljena u benzin a sto se radi postavljanjem elektro ventila za benzin (iz gasne ugradnje) posle izlaznog nepovratnog venitla, dakle neposredno pre ulaza u karburator.
jedino tako iz fabrike izlaze konstrukcije sa mehanickim pumpama benzina putem membrane sa ili bez povratnog voda, sa ili bez filtera goriva...i tako vec decenijama.
membrana se menja redovno na svakih 5 godina ili 100.000km kao standardna servisna procedura i svi zadovoljni
)
jedini problem koji se javlja je sto unutar karburatora ostanu suve membrane (tamo gde ih ima, a ima pocesto) pa ekstra brzo stradaju sto podrazumeva cesci remont karburatora/ umesto 50.000km na svakih 30tak hiljada km sleduje servisiranje karba do stanja potpune ispravnosti.
ali, to je cena iskljucivanja karburatora iz funkcije, rad na suvo koja ulazi u kalkulaciju isplativosti ugradnje gasa, urodjena mana karburatorskih benzinaca.
mehanicke pumpe za benzin, sa membranom, ne rade ni na kakav pritisak niti stvaraju.
radi se o prostom pokretanju membrane na atmosferksom pritisku, dakle 1 bar odnosno 0 bara "pritiska" koja upravlja preko fluida sa 2 nepovratna ventila od pertinaksa.
kada se prvi ventil otvori, drugi se zatvori i sam hod membrane (preko opruge) pomeri benzin za izvesnu kolicinu cm3 iz donjeg dela pumpe u gornji deo pumpe, odnosno transportuje tacno odredjenu zapreminu benzina.
kada se napuni lonce karburatora prestaje otvaranje izlaznog ventila i membrana radi na prazno, ne prebacuje benzin i radi bez ikakvog opterecenja.
nema ni govora o 3 bara pritiska, to je sistem sa jakim elektricnim pumpama, LH ili Motonic npr.
ako je do sada auto sa membranskom pumpom benzina radio godinama, decenijama i u 10tinama miliona vozila bez problema to ukazuje da ce raditi i dalje tako.
sistem za gas ne dira u benzinski sistem, osim sto iskljucuje protok benzina kada za njim nema potrebe.
uslov je da membrana koja je od gume UVEK bude potopljena u benzin a sto se radi postavljanjem elektro ventila za benzin (iz gasne ugradnje) posle izlaznog nepovratnog venitla, dakle neposredno pre ulaza u karburator.
jedino tako iz fabrike izlaze konstrukcije sa mehanickim pumpama benzina putem membrane sa ili bez povratnog voda, sa ili bez filtera goriva...i tako vec decenijama.
membrana se menja redovno na svakih 5 godina ili 100.000km kao standardna servisna procedura i svi zadovoljni

jedini problem koji se javlja je sto unutar karburatora ostanu suve membrane (tamo gde ih ima, a ima pocesto) pa ekstra brzo stradaju sto podrazumeva cesci remont karburatora/ umesto 50.000km na svakih 30tak hiljada km sleduje servisiranje karba do stanja potpune ispravnosti.
ali, to je cena iskljucivanja karburatora iz funkcije, rad na suvo koja ulazi u kalkulaciju isplativosti ugradnje gasa, urodjena mana karburatorskih benzinaca.
Comment