Blokiranje dizni

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • The Minister
    CBC Član
    • 13.12.2009
    • 18
    • bg
    • yugo55

    Blokiranje dizni

    Zdravo,
    zanima me na koji nacin se radi blokiranje benzinskih dizni kada motor radi na gas. Da li gasni ECU softver "neutralise" elektro impulse prosledjene benzinskim diznama, ili je u pitanju neka vrsta fizickog blokiranja protoka benzina?
    poz
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Re: Blokiranje dizni

    Kao sto je pisano svuda i o ovom pitanjiu da je gasni ECU zaduzen za prebacivanje impulsa benziskih dizna na gasne kada motor radi na gas.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • The Minister
      CBC Član
      • 13.12.2009
      • 18
      • bg
      • yugo55

      #3
      Re: Blokiranje dizni

      jel to znaci da auto ipak moze da trosucka konstantno po malo i benzina dok radi na gas? Verujem da vakum, koji pravi cilindar u usisnom taktu, povuce i malo benzina, tj, vakum ne zna dal uvlaci benzin ili gas. Plus sto je benzin pod pritiskom oko 4bara a automobili nam i nisu bas novi. Sta sprecava benzin da fizicki udje u cilindar?
      Plus sto je softver ko svaki softver, pa svasta trpi, pa je mozda moguce da se promakne u nekom taktu i neki impuls ka benzinskoj brizgaljci?
      Cisto neka razmisljanja...

      poz

      Comment

      • ragazzoni
        CBC Senator XXL
        • 24.02.2009
        • 774
        • Obrenovac i okolina
        • Opel Omega 2.0i-16v

        #4
        Re: Blokiranje dizni

        Da bi do kraja razjasnili ovu temu, potrebno je malo iščitati teme u autogasu, ali evo ovako stvari stoje-
        Kod mono ili multi pointa, isključuje se napajanje struje na brizgaljkama, ali to obično ide preko emulatora, koji vara ECU benzinski da ne vidi da je prekinuto strujno kolo brizgaljke. Benzinski ECU i dalje radi sasvim normalno, samo što ne ulazi benzin nego gas u motor. Kod SEKVENTA, je potpuno ista stvar, stim što u zavisnosti od softvera može u nekim režimima da se vrati na benzin ili da paralelno pusti u motor i benzin i gas. Mehaničke blokade protoka benzina nema, pumpa radi normalno i vraća gorivo preko preliva u rezervoar, pumpa se ne isključuje mada je nekad vladalo drugačije mišljenje. Izuzev K-GLAVE, ali to je druga priča. To je najosnovnije, nadam se da je dovoljno. Što se tiče zaključavanja tema ja sam za, a zato što je u 99% slučajeva lakše postaviti novu temu, nego prelistati slične teme, a ima ih. Sugestija je zaista dobronamerna, ništa lično.
        ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
        Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Re: Blokiranje dizni

          Pojma nemam o cemu se radi, samo sam pokusao da ti pomognem
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • slavko_bgd
            CBC Senator XXL
            • 24.03.2009
            • 771
            • Batajnica
            • Stilo 1.6 16V MW

            #6
            Re: Blokiranje dizni

            Ragazzoni, pitanje za tebe:

            kako softver pušta paralelno benzin i gas i u kojim režimima?
            Da li se to odnosi na istovremeni rad na benzin i gas ili nešto drugo?

            Pozdrav i hvala unapred...
            Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

            Comment

            • bmiillan
              CBC Senator XXL
              • 18.04.2005
              • 393
              • beograd
              • clk 200k

              #7
              Re: Blokiranje dizni

              neke verzije AEB softvera imaju mogucnost da u odredjenom opsegu broja obrtaja
              ubacuju i benzin. praktikuje se na visokim obrtajima da bi se dobila snaga
              nemoj na silu uzmi veci cekic

              Comment

              • ragazzoni
                CBC Senator XXL
                • 24.02.2009
                • 774
                • Obrenovac i okolina
                • Opel Omega 2.0i-16v

                #8
                Re: Blokiranje dizni

                Softverski je moguće, znači kada ne može ispratiti do kraja rad motora na gas, u nekim ekstremnim slučajevima, softver propusti normalan signal ka benzinskim brizgaljkama i one odrađuju svoje. Da ne bude zabune ne rade paralelno i jedne i druge, softver im daje signal ili jedna ili druga. Ako je na gasu softver gasa ih vodi, ako ne može da isprati motor softver isključi gasne a samo uključi benzinske, gasne kontroliše dograđeni računar gasa, a benzinske standardni računar auta. Tačno da kod AEB softvera to postoji, i to je kratak period, kad se za trenutak-do uspostavljanja pravih parametara šetao sa gasa-benzin-gas. Kad se radi o nestanku gasa, on se automatski vrati na benzin.
                ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  Re: Blokiranje dizni

                  Odredjuje se softverski i to maksimalnim vremenom otvaranja benzinskih brizgaca. Ukoliko tokom rada na gasu, dodje do toga da vreme otvaranja benzinskih brizgaca predje odredjeni prag (desava se usled nedostatka gasa na extremnim opterecenjima motora), softver gasi gasne brizgace i otvara benzinske.
                  Neki pametniji softveri imaju bolje opcije i omogucavaju da u takvim situacijama npr. svaki 4-ti takt budu otvoreni benzinski brizgaci, kako bi u tim uslovima kopenzovali nedostatak gasa. Ta opcija se koristi samo u extremnim slucajevima i na visokom broju obrtaja (preko 6-6.500)
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • slavko_bgd
                    CBC Senator XXL
                    • 24.03.2009
                    • 771
                    • Batajnica
                    • Stilo 1.6 16V MW

                    #10
                    Re: Blokiranje dizni

                    Originally posted by ragazzoni
                    Softverski je moguće, znači kada ne može ispratiti do kraja rad motora na gas, u nekim ekstremnim slučajevima, softver propusti normalan signal ka benzinskim brizgaljkama i one odrađuju svoje. Da ne bude zabune ne rade paralelno i jedne i druge, softver im daje signal ili jedna ili druga. Ako je na gasu softver gasa ih vodi, ako ne može da isprati motor softver isključi gasne a samo uključi benzinske, gasne kontroliše dograđeni računar gasa, a benzinske standardni računar auta. Tačno da kod AEB softvera to postoji, i to je kratak period, kad se za trenutak-do uspostavljanja pravih parametara šetao sa gasa-benzin-gas. Kad se radi o nestanku gasa, on se automatski vrati na benzin.
                    Je li to jedan softver i za benzin i za gas?
                    Ako su 2 softvera, kako rade paralelno?

                    Hvala na odgovoru i objašnjenju.
                    Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                    Comment

                    • uglavnom.bezopasni
                      - 42 -
                      • 03.02.2005
                      • 2235
                      • Novi Sad

                      #11
                      Re: Blokiranje dizni

                      Dok voziš na gas benziski računar i dalje odrađuje sve kao da voziš na benzin i on i dalje misli da voziš na benzin samo što njegov izlazni signal ka benzinskim diznama nikad ne stigne do samih dizni pošto je taj signal preusmeren u gasni računar koji ga obrađuje i na osnovu njega otvara gasne dizne.
                      Tako da je dovoljno propustiti signal ka benzinskim diznama i auto nastavlja da radi na benzin ili kombinovano gas/benzin već koliko puta je taj signal propušten ili zaustavljen.
                      Stvar softvera i kvaliteta gasnog ecu-a, odnosno njegovog emulatora, da li može toliko brzo da propušta/ne propušta.
                      Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                      11.04. 0:12 #2
                      Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                      Comment

                      • slavko_bgd
                        CBC Senator XXL
                        • 24.03.2009
                        • 771
                        • Batajnica
                        • Stilo 1.6 16V MW

                        #12
                        Re: Blokiranje dizni

                        Aaa, sad kapiram...

                        To su u stvari strategije ubrizgavanja:

                        1. "Continuos flow" ili "Maximum petrol injection time" je strategija prelaska sa gasa na benzin kada vreme brizganja benzina (ekvivalent opterećenja motora) predje određenu vrednost (npr iznad 24 ms);
                        2. "Split fuel" je strategija kada se u svim ili samo određenim režimima na određeni broj taktova motora (npr 180 okretaja radilice) jedan ili više ciklusa "odradi" na benzin; Kod "običnih" motora ova strategija služi za snižavanje temperature u kompresionom prostoru a kod GDI motora dodatno radi rasterećenja pritiska u benzinskoj magistrali;
                        3. "Switch back to petrol" je strategija kada gasni ECU režim rada na praznom hodu prebacuje na benzin radi stabilizacije RPM ili sprečavanja gašenja motora;

                        Ragazzoni i Uglavnom_bezopasni, hvala na odgovorima i pozdrav!
                        Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                        Comment

                        • ragazzoni
                          CBC Senator XXL
                          • 24.02.2009
                          • 774
                          • Obrenovac i okolina
                          • Opel Omega 2.0i-16v

                          #13
                          Re: Blokiranje dizni

                          Nema na čemu!
                          ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                          Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                          Comment

                          • Stratos
                            CBC Senator XXL
                            • 10.09.2008
                            • 2594
                            • Novi Sad

                            #14
                            Re: Blokiranje dizni

                            Čestitke na pravim i preciznim odgovorima.Sad ko nije razumeo,ni neće.

                            Comment

                            • duh koji hoda
                              CBC Veteran
                              • 10.03.2009
                              • 123
                              • djavolja varos

                              #15
                              Re: Blokiranje dizni

                              [quote="The Minister"]jel to znaci da auto ipak moze da trosucka konstantno po malo i benzina dok radi na gas? Verujem da vakum, koji pravi cilindar u usisnom taktu, povuce i malo benzina, tj, vakum ne zna dal uvlaci benzin ili gas. Plus sto je benzin pod pritiskom oko 4bara a automobili nam i nisu bas novi. Sta sprecava benzin da fizicki udje u cilindar?
                              Kako sam ja razumeo pitanje, može da troši benzin i u toku rada na gasu samo ako benzinske dizne zbog prljavštine ne zatvaraju dovoljno te one "curkaju". Mogu da pod pritiskom od 4 bara propuštaju 10tak 15tak%.

                              Comment

                              Working...
                              X