Ulje i Autogas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Daka
    CBC Senator
    • 15.06.2005
    • 277
    • Subotica

    #61
    Koliko ja znam mineralno ulje se menja na 10000km kako pise na deklaraciji, a vecina ovde vozi na GAS sto znachi da sigurno slobodno mozes menjati na 10000km!!! a cena jedne litre je oko 250-300din!!
    Ti mora da si josh mlad i napaljen vozach pa zahtevash neke obrtaje i DIREKTNO ugrozhavas bezbednost saobracaja u gradu!!!Prodje to DIVLJANJE s godinama...

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #62
      Originally posted by zverko
      neka bude 250din *4l= 1000 * menjanje ulja na svakih 5000 + filter + kao sto rekoh rizik da use**s motor. neeeeee, ja ovako sipam full sintetiku i menjam na 20000 i siguran sam da cemoj motor jos duuuuuuugo biti kao nov i ako ulazi u drugu deceniju zivota.
      Apsolutno pogresna pretpostavka!!! Svako bolje mineralno ulje ce i sa teskom nogom na gasu da izdrzi 5000km!!! I mnogo je bolje da cesce menjas ulje pa i da stavis mineralno nego da uzimas sintetiku pa da je menjas na 20.000km!!! Potpuno ti je pogresna logika!
      60% a mozda i vise automobila u ovom gradu je zrelo za generalnu sto mozete videti iz bele dimcine koja izlazi iz auspuha kad vozite iza njih. sta mislite zbog cega???
      To nije nikakav pokazatelj, na dosta njih se to javlja zbog kondenzacije, zbog voznje na kratkim relacijama kada motor uopste ne moze posteno da se zagreje!!!
      Ima tema na forumu i za jedno i u vezi ulja pa malo prosaraj i informisi se... Pozdrav
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • Ivvan
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1574
        • Nis
        • SAAB 9000

        #63
        Recimo ne bi bilo lose da se poseti ovaj LINK


        A sad sto se razgovora tice malo vise je skrenuo od teme,zato ili nazad na temu ili...
        Turbos make torque,and torque makes fun

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #64
          Originally posted by Srdjan
          To nije nikakav pokazatelj, na dosta njih se to javlja zbog kondenzacije, zbog voznje na kratkim relacijama kada motor uopste ne moze posteno da se zagreje!!!
          Ima tema na forumu i za jedno i u vezi ulja pa malo prosaraj i informisi se... Pozdrav
          pogresio sam, ne beli nego plavicasti dim...
          ok, u svakom slucaju, kako god... nema svrhe...ja nikog nisam ubedjivao da predje na sintetiku. samo sam dao svoje vidjenje svemu tome iz mog 10god vozackog iskustva i koriscenja sintetickog ulja a to je da mi auto nikada nije stao tj nikada mi motor nije zakucao. postoji vise razloga zasto se to desava a jedan od njih je ne kvalitetno ulje. a kad smo vec kod toga da je sve to isto samo sith. vise kosta, sto ne koristiti ono na tocenje, naj jeftinije je.
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • marek
            CBC Senator
            • 16.09.2005
            • 243
            • Beograd

            #65
            Neko rece fata je fata, a dvaput je dvaput

            @zverko
            o ulju se informisi ovde:
            http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... etika&t=35

            koliko prelazis godisnje?

            Comment

            • zverko
              CBC Senator XXL
              • 19.08.2005
              • 7085
              • BGD
              • Audi A4

              #66
              Originally posted by marek
              Neko rece fata je fata, a dvaput je dvaput

              @zverko
              o ulju se informisi ovde:
              http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... etika&t=35

              koliko prelazis godisnje?
              Postujem svacije misljenje kao i to da se u srbiji svako razume u oruzije, kola i zene ali isto tako ne mislim da je svacije misljenje merodavno. recimo da uvazavam misljenje coveka koji ima auto servis i vozi reli i ako on kaze da je sintetika bolja za bilo koji motor koji nije izakan onda mu stvarno verujem. Godisnje prelazim oko 30000. slazem se sa tobom da je zamena ulja dva puta godisnje prava stvar tj na 6 meseci u mom slucaju je do sada bilo na 15000 . u principu tako sam do sada radio dok sam vozio na benzin a nikada nisam vozio auto koji je presao vise od 100000 a posto sada vozim na gas kapiram da bih mogao da produzim jos 5000 bas zbog svega sto ste i sami naveli kao prednosti voznje na gas. ne vidim sta je tu sporno pa ste svi skocili na mene ko da pricam ne znam ni ja sam o cemu. mozda gresim...???

              btw... skoknite na ovaj link http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html
              deutsche gemacht-gut gemacht...

              Comment

              • Eon
                Moderator
                • 10.03.2005
                • 4225
                • Beograd-NBG-44
                • Superb 2.0 4x4 DSG

                #67
                Voznja na nas benzin i dizel zahtevaju skracenje intervala zamene bilo kog ulja. Voznja na gas zahteva ili skracenje intervala ili kupovinu ulja otpornijeg na povisene temp. Samo je na vlasniku vozila da odluci da li hoce ili nece da menja u nekom predvidjenom roku.
                Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                Comment

                • marek
                  CBC Senator
                  • 16.09.2005
                  • 243
                  • Beograd

                  #68
                  Ja sam odusao odavno od objasnjavanja svako radi kako misli da je najbolje

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    #69
                    Originally posted by Eon
                    Voznja na nas benzin i dizel zahtevaju skracenje intervala zamene bilo kog ulja. Voznja na gas zahteva ili skracenje intervala ili kupovinu ulja otpornijeg na povisene temp. Samo je na vlasniku vozila da odluci da li hoce ili nece da menja u nekom predvidjenom roku.
                    jedan od razloga sto vozim ovo ulje je otpornost na povisenu temperaturu i ako je, mislimmmmm, dora jednom prilikom rekao da to ne mora biti slucaj. ne zeleci nista da prepustim slucaju sipao sam to ulje znajuci da ono i VW motor vrlo lepo saradjuju.
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #70
                      Zverko...podrzavam tvoj tretman ophodjenja prema motoru.
                      Nadam se da si sam kroz izvesno vreme sipajuci sintezu pratio potrosnju ulja, kao i stepen zaprljanosti kroz km, i sam ustanovio dal mu ulje koje sipas prija ili ne prija.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Duke
                        CBC Senator XXL
                        • 16.01.2006
                        • 753
                        • Urbs Naissus

                        #71
                        Originally posted by Eon
                        To samo znaci da ima manja deterdzentna svojstva i da slabije upija necistocu !!!!
                        Sta cemo sad sa ovim? M-power kaze: "stepen zaprljanosti kroz km..."
                        A, Eon kaze, par stranica ranije ovo u quote...

                        Po Eonu, ispada da je bolje ako je zaprljanije, jer znachi da raboti neshto, a ne da bude cisto i bistro. Po M-poweru da je sto duze bistro???

                        Hm...Pitam se...?
                        "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                        Comment

                        • Nikola
                          CBC Senator XXL
                          • 29.09.2004
                          • 975
                          • Indjija/Vojvodina

                          #72
                          Ako vozis na benzin, bolje ulje ce se pre zaprljati, ako vozis na gas, bolje ulje ce duze ostati cisto....
                          .:Cuore Sportivo:.
                          Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

                          Comment

                          • Duke
                            CBC Senator XXL
                            • 16.01.2006
                            • 753
                            • Urbs Naissus

                            #73
                            Originally posted by Nikola
                            Ako vozis na benzin, bolje ulje ce se pre zaprljati, ako vozis na gas, bolje ulje ce duze ostati cisto....
                            Ach, zo... nau it mejks sens...
                            "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #74
                              Ja bih imao neko mišljenje po ovoj temi.
                              Sumnjam da neko lopatom ubacuje djubre preko noći a možda ima gremlina?
                              Pošto je naučno utvrdjeno da iz ništa nema nešto može samo obrnuto, djubre ili crnilo koje mi zovemo prljavo ulje se pojavljuje kao posledica lošeg sagorevanja. Ono čadj i ostalo.
                              Benzin ima malkic loše svojstvo sagorevanja i shodno tome a u vezi stav 2 članak 1. ranije pokaže da je ulje prljavo ili u narodu poznato kao crno i zrelo za zamenu.
                              E sad, gas znatno bolje sagoreva i treba mnogo više vremena da ulje dobije tu nezdravu boju a nekad je i ne dobije.
                              Ovo nema ama baš nikakve veze sa kvalitetom ulja sem kad isto doprinosi tome samoubijajuće se to jest ako je lošeg kvaliteta pa sagoreva na tihoj vatri.

                              Iz gore navedenog, meni se čini da je ulje pre crno kad se vozi na benzin
                              zbog čadji.

                              Kvalitet ulja ima ili nema nikakve veze sa tim jednako na gas i na benzin, to jest loše ulje je jednako pogubno za motor.
                              Crnilo ili žutilo u ulju uopšte ne znači da je ulje dobro to jest nije zrelo za zamenu.

                              Sve ovo što sam pisao nije za one što sve znaju oko ulja nego za one koje su ti isti zbunili.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • marek
                                CBC Senator
                                • 16.09.2005
                                • 243
                                • Beograd

                                #75
                                Ma brate racunica je jasna, menjaj sto cesce da bi ti duze auto trajao, ako neces da ti traje ne moras da menjas, kako sumaher sprazi jedan auto za trku - e to je standard

                                Comment

                                Working...
                                X