imam mercedesa 190e, 2.0 sa k glavom, uredjaj je brc, i koje izmene su potrebne da se stavi karburator umesto k glave. neki mi kazu da moze da se stavi karburator od zastave 101, a problem je u velikoj potrosnji, a u pitanju je potrosnja od 20 litara plina na 100 km. POMOZITEEEEEE
koji karburator umesto k glave i kako
Collapse
X
-
Re: koji karburator umesto k glave i kako
Čemu vapaj?
Taj karburator od zastave 101 na mercedes 190 od 2000 kubika je kao kada bi ti obuo cipele br 35 i trčao maraton.
Problem tolike potrošnje ti je,najverovatnije,motor koji je na izdisaju,tako da možeš da mu staviš i karb od freze...
Ako već hoćeš karburator,namontiraj fabrički od takvog motora. Skineš k glavu i usisnu granu i namontiraš usisnu granu sa karburatorom.
Ako li ti ne odgovara karburator od mercedesa,namontiraj neki drugi na tu fabričku usisnu granu za karburator.
Obrati pažnju i na kućište filtera vazduha...
-
-
Re: koji karburator umesto k glave i kako
Isti auto, isti problem, doduse ja nemam plin (jos uvek).
Taj stromberg bi trebao da je isti i na 123?
Sta ce se desiti sa snagom motora, sa k-jetom ima 122 konja, a 190 sa karbovima ima 90 konja, nece mu valjda pasti snaga za cetvrtinu?
I da, a mozda neki drugi karburator za bolje performanse?
Comment
-
-
Re: koji karburator umesto k glave i kako
Motorni sklop je zadužen za efikasno iskorišćenje energije goriva. Motori tog proizvođača,te generacije su vrlo neefikasni po tom pitanju,čak i novi kad su bili i na papiru i u eksploataciji a kamoli posle 500kkm do 1Mkm. Potrošnju možete smanjiti ili smanjenjem angažovane snage ili prepravkom motora koja bi donela veću efikasnost. Koliko je isplativo,prosudite sami.
Comment
-
-
Pumpu menjaš sigurno jer K glava ima mnogo veći pritisk nego što ti treba a za ostalo neznam, kakvu šemu, strujnu, instalacionu?
Comment
-
-
Mislim da pumpa ne mora da se menja, uzmi jedan prelivnik od golfa, metalni, on ima regulator pritiska u sebi. Granu zamenis stavis karb, stavis difuzor, dovedes gorivo, promenis centralu ili je vezes na relej pumpe koji treba da prevezes da se iskljucuje kad nije na benzin.UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
Comment
-
-
E ovako, za pumpu sam mislio da stavim jednu T racvu, jedan izlaz u karb, a drugi u prelivo crevo.
Kako da nadjem taj prelivnik od golfa, sta da trazim?
Difuzor? Ako je to ona plocica za plin to je vec doslo sa karburatorom.
Relej vec imam, posto je u medjuvremenu ugradjen gas, valjda tu nebi moralo nista da se menja?
Treba mi sema instalacije vakuma, ima ih na karburatoru i grani
Comment
-
-
Pa nije 10 ali je 20 baš previše, nije 5000 kubikai....
Comment
-
-
Nema sanse da" prelivnik" od golfa smanji pritisak el pumpe da karb ne preliva .Ja sam stavljao i 2 prelivnika i racvu sa minijaturnom rupicom jednostavno 5-6 bari je preveliki pritisak.Ima ne forumu tema o el.pumpama niskog pritiska 0.3-0.5 bari bas za karburatore tako da je samo to pravo resenje.
Comment
-
Comment