Šta sve novi korisnik autogasa mora da zna pre ugradnje uređaja u automobil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • batakole
    CBC Član
    • 13.03.2006
    • 96
    • Beograd
    • Punto classic 1,2 8v

    Šta sve novi korisnik autogasa mora da zna pre ugradnje uređaja u automobil

    Pročitao sam skoro sve teme i postove na delu foruma o autogasu, a pošto mi je skoro istekla garancija na fiat punto classic 1.2 8v došlo je vreme za ugradnju autogas uređaja u auto i sada sam malo zbunjen gomilom informacija koje sam saznao na forumu pa bi voleo da u jednoj temi kratko objasni neko na šta obratiti pažnju pre ugradnje da posle ne bi bilo problema. ovo je ono što sam ja shvatio iz svi postova i tema a voleo bih da me dopune i isprave ako sam nešto pogrešio iskusniji forumaši:
    1.Najvažnije je odabrati dobrog majstora za ispravan rad i dugo korišćenje uređaja ,i to su sigurno Dora i IvanT ali ne žive svi u Beogradu i Novom Sadu pa ne bi bilo lose da saznamo za još nekog dobrog majstora po Srbiji
    2.Nakon traženja po netu nasao sam par sajtova uvoznika opreme i video da kit za ugradnju AC Stag+Tomaseti košta od 270-300 evra pa me interesuje da li još nešto treba za ugradnju osim ovog sto ide u kompletu osim rada i znanja.Samim tim ugradnja sekventa u punta za 350 evra znači da se ugrađuju neoriginalni i divlji delovi jer je ipak to ozbiljan posao a i garancija vredi nešto. Isto tako šta se dobija za ugradnju od 650 evra u nekim servisima jer mislim da je i to malo preterano uz sve poštovanje rada i znanja majstora( i sam sam bio serviser mobilnih telefona pa znam koliko to znači jer sam prestao da to radim kad sam video da ne mogu da pratim napredak u toj oblasti)
    3.Bilo bi dobro da iskusniji članovi foruma daju na jednom mestu osnovne savete o ugradnji npr gde staviti kompjuter, gde isparivač, a gde dizne ,kolika dužina creva sme da bude, koliko moraju da se buše dizne za određen tip automobila, dali je dovoljna auto kalibracija za ACStag ili mora da se pegla dijagram u vožnji ,da li je potreban servis nakon 1000km. za dodatno podešavanje smeše. Mislim da bi te informacije mnogo pomogle novim korisnicima autogasa jer bi tacno znali kod kog majstora mogu da ugrade uređaj nako što sa njima provere te neke osnovne stvari.
    4.Sve to postoji na forumu ali razbacano po temama a mislim da će mnogi vlasnici punta classic kojima postepeno ističe garancija i žele da ugrade gas je problem da sve to nađu, ja čitam sve teme već 10 dana i nisam sve pročitao a cilj ovakvih foruma je da članovi izbegnu probleme koje je neko već imao.

    5.I sada ono najvažnije ono što sam ja shvatio iz svih tema koje sam pročitao:
    -Najvažnije je izabrati stručnog i pedantnog majstora koji prati napredak i nove sisteme ugradnje a to se vidi iz toga da li uopšte poseduje dijagnostiku, da li zna recimo koji je najnoviji firmware za ACStag kompjutere, da li zna da ipak nije dovoljna autokalibracija tog uređaja bez obzira što se na njemu to dosta dobro odradi
    -Tražiti da vam majstor pokaže gde će ugraditi komponente sistema ili da vam pokaže fotografije već urađenih sistema jer je i to pokazatelj stručnosti.Ja sam za punta nasao na netu ali i na fabrički urađenim automobilima preporučeni položaj svih komponenti, dužinu creva, položaj dizni i slično ali bih voleo da to neko stručniji objasni jer verovatno postoji bolji raspored komponenti.Na primer kod Punta sam našao da se dizne postavljau na plastično kućište filtera za vazduh ali skroz na kraju prema zadnjem delu(fabrički) ali i na forumu da se dizne mogu smestiti i iza tog kućišta filtera vazduha i da je čak to bolje i estetski i sigurnije.
    -Nakon ugradnje i povezivanja kompjutera za dijagnostiku tražite od majstora da vam sto je vise moguće poklopi dijagrame rada motora na gas i benzin jer su prazne priče da to nije moguće i takvo majstora zaobiđite
    -nije dobro insistirati na što manjoj potrošnji gasa jer siromašna smesa šteti motoru i dugoročno se ne isplati a stim uvez me interesuje da li stvarno postoje "mape" za manju i veću potrošnju gasa a samim tim i bolje i lošije performanse auta

    Eto to bi bilo uglavnom ono što sam ja saznao i čime ću se voditi prilikom izbora majstora za ugradnju autogas uređaja ali bih voleo da me što više članova dopune isprave ako sam nešto pogrešio jer će to sigurno pomoći novim članovima foruma.Izvinjavam se na dugom postu ali sam želeo da što više pomognem
  • NeCi
    CBC Član
    • 19.11.2011
    • 69
    • Kragujevac
    • Alfa Romeo 33 1.7 16v,Honda Jazz 250cc

    #2
    Odg: Šta sve novi korisnik autogasa mora da zna pre ugradnje uređaja u automobil

    ja sam resio sam da ugradim gas i mogu reci samo jedno a to su dve stvari " nije skupo dati majstoru 600e" za dobru ugradnju i jada imam nov auto nebi nikada ovo radio sam.... ja sam kupio tomaseto i super je uredjaj, ali to opet neki majstor treba da te posavetuje sta i kako ... pozz i srecno

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Odg: Šta sve novi korisnik autogasa mora da zna pre ugradnje uređaja u automobil

      3.Bilo bi dobro da iskusniji članovi foruma daju na jednom mestu osnovne savete o ugradnji npr gde staviti kompjuter, gde isparivač, a gde dizne ,kolika dužina creva sme da bude, koliko moraju da se buše dizne za određen tip automobila, dali je dovoljna auto kalibracija za ACStag ili mora da se pegla dijagram u vožnji ,da li je potreban servis nakon 1000km. za dodatno podešavanje smeše. Mislim da bi te informacije mnogo pomogle novim korisnicima autogasa jer bi tacno znali kod kog majstora mogu da ugrade uređaj nako što sa njima provere te neke osnovne stvari.
      Ja ću se osvrnuti samo na ovo...
      Svaki uredjaj je različit kao i svaki auto. Ako taj Punto ima klimu isparivač ide na jedno mesto, ako nema ide na mesto klime itd Dizne su iz komada, manej ili veće ili iz delova pa e mogu "širiti" i "zvanični i ovlašćeni" servisi se ne slažu koji je uredjaj najbolji.

      Naravno da je dovoljna kalibracija i ako je ne peglaš u vožnji doćićeš na servis za 1000 kilometara koji će opet biti uzaludan jer se neće peglati u vožnji. Najvolijem ove što euro4 motore peglaju na mestu u servisu.
      Ukratko, lepo si ti to pročitao, vidim da ti fali još malo ali ako očekuješ da ti majstori daju detaljno uputstvo kako ugraditi i kako kontrolisati. sumnjam da ćeš dočekati. Ako očekuješ to od mušterija opet sumnjam da ćeš dočekati.

      Razlog je što svaki majstor ima svoj način, svaki uredjaj ima svoj način a o vlasnicima da ne pričam, nekom je očigledna drtina savršen auto a neko ulazi u papučama u auto...
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • kdi
        CBC Senator
        • 16.11.2010
        • 238
        • leskovac

        #4
        Odg: Šta sve novi korisnik autogasa mora da zna pre ugradnje uređaja u automobil

        e vala svaka ti je na mestu...

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #5
          Odg: Šta sve novi korisnik autogasa mora da zna pre ugradnje uređaja u automobil

          @batakole ,ako imas uslova,znanja,volje a treba malo i da se reskira.po meni ovde imas skoro sve .
          http://www.ac.com.pl/en/doc/346/inst...ns-and-manuals.
          sta mene nervira u ovakvim zahvatima je to da ces da se namucis , fizicki psihicki , proces ce da traje mnogo duze nego sto treba, i kada sve namestis,nikad neces biti siguran da je to OK.spucaces sebi u mozak neko znanje koje ti vise nikada u zivotu najverovatnije nece trebati.
          mislim.. ovo sto pricam iz licnog iskustva je naravno.
          naprimer kabal za interfejs ti ne prodaju u kompletu ,pa onda i njega kupujes ..sta znam valjda oko 30 evrica.
          ipak je venturi i sekvent nebo i zemlja.
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • batakole
            CBC Član
            • 13.03.2006
            • 96
            • Beograd
            • Punto classic 1,2 8v

            #6
            Odg: Šta sve novi korisnik autogasa mora da zna pre ugradnje uređaja u automobil

            Pa ja i nisam nameravao da sam ugrađujem autogas uređaj jer sam pristalica toga da svako treba da radi posao koji najbolje zna , a ja sam ipak samo elektroničar i informatičar koji po prirodi stvari voli da sazna što više o svemu što želi da koristi pa i da plati pošteno za uloženi trud i znanje ali iz mog iskustva kao servisera elektronike smatram da ako je set za ugradnju oko 300 evra da bi onda realna cena za set i ugradnju bila 450-500 evra ni manje ni više i zato sam pominjao servise koji to rade za 350 evra jer je to totalno srozavanje profesije.Siguran sam da postoje servisi u Srbiji koji rade ugradnju u punta sa setom ACStag+tomasetto po ceni od 450-500evra i da to bude kvalitetna ugradnja sa garancijom. To ne znači da imam nešto protiv onih skupljih, svako zna šta radi.Ja sam mislio da je cilj foruma međusobna pomoć članova da dođu do najbolje usluge po najboljoj ceni i siguran sam da je to moguće jer imam takva iskustva iz više oblasti u kojima sam radio a posla će uvek biti za sve osim za one koji varaju mušterije jer se to brzo sazna. Nadam se da nisam nikoga uvredio jer je to moje mišllenje. Cilj ove teme je da ja i mnogi novi korisnici autogas uređaja nađu pravu meru za ugradnju a to je najlakše kad imaju što više znanja o tom postupku. Naravno da uvek ima onih koji neće da razmišljaju i imaju dovoljno novca i oni će otići kod Ivana ili Dore i oni sigurno neće pogrešiti jer po svemu su vrhunski majstori ali ja mislim da ima još dobrih majstora a povoljnijih a na nama je da ih nađemo i pomognemo svima koji razmišljaju slično.
            Last edited by batakole; 17.12.2011, 00:34.

            Comment

            • zoranbg
              CBC Senator XXL
              • 23.03.2005
              • 4098
              • Rooster's Hill , Beog
              • Grande Punto 1.2

              #7
              Odg: Šta sve novi korisnik autogasa mora da zna pre ugradnje uređaja u automobil

              aha ,sad razumem .
              mada opet ne razumem. : )
              ima bela i crna lista servisera,ima tema za to.
              ako verujes serviseru i imas garanciju. neces mu stajati iznad glave . i da mu govoris gde da stavi dizne,isparivac ...itd.

              ako nije problem kinta.onda kome verujes na forumu odes ko njega. ako je kinta problem ( kao kod mene ) ,onda snimis kako je taj kod koga nemas kintu da ugradis ugradio , pa odes kod najjeftinijeg i stojis mu iznad glave .. i oces vako' nako' , ako taj pristane na to.
              neznam za trece.
              osim sam,kao sto sam te ja pogresno razumeo.

              bela crna lista,to ti je iskustvo ljudi,pa ako 100 kaze da je neko dobar a plus i jeftin.pa zasto da ne, i kod jeftinog.
              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Odg: Šta sve novi korisnik autogasa mora da zna pre ugradnje uređaja u automobil

                Ipak se okreće Vidim da se tema opet (ipak) vrti oko para a to je mnogo takvih uzaludnih tema na forumu. Mušterija ne može odredjivati koliko je razumna cifra jer ako to zna onda zna sve oko toga i nije mušterija. Slični primeri su slični pa ni nalik.

                PoJenta svega je da pravi majstor može spustiti cenu ali ne 200 evra, tu su u pitanju desetak do tridesetak evra. Ne bih da obrazlažem zašto od 200 evra ostane malo evra ali ću i dalje da radim za onima što rade za 350 evra. Što ih je više ja sam sve bezobrazniji u smislu da sam pre naplaćivao normalno pa možda i manje jer mi je bilo žao već se napatio čovek, nije znao. Sad je skuplje i biće svakim danom sve skuplje, ne pije više vodu nisam znao pošto je praksa da se ugradi najgore di može a posle odeš da se to dopravi i opet svima lepo...


                Nažalost ne postoji neki forum koji je u ovoj meri demistifikovao bilo koju profesiju i sad je to kontraproduktivno, svaka šuša kad ovo malo pročita misli da je ugradiš gas ono puc i lončiću namesti se a stočiću postavi se...
                Što nikom ne pada na pamet da nauči sve kodove pa da zija u osciloskop pa da kontroliše nekog dijagnostičara i da mu dahće za vratom dok zajedno blese u monitor? I da mu kaže ej Baki mnogo je kume...

                Alarm od 30 evra ljudi neće da ugrade,zaziru a sve što može je da neradi a gas svi znaju i hoće da ugrade

                Nećeš da srozaš profesiju? Nema boljeg ili goreg načina od toga da unapred znaš koliko to košta i da unapred znaš više od majstora.

                Sad će neko da pročita jednu sažetu temu i sve će da zna o profesiji, majstori držte se, pomno pratite šta se dogadja i pamet u glavu a guza uza zid

                Za kraj ove teme (nemoj me prozivati pa neću koristiti pravo na repliku )

                Najmanje sto puta sam napisao žalite se ljudi ili hvalite. Koliko me pamćenje služi obrisao sam neke očigledne reklame tipa dodjem registrujem se i napišem "Bata Mika je najbolji na svetu telefon mu je xxx a nalazi se ovde, meni je juče ugradio i ja sam prezadovoljan kao i uvek"

                Znači da su majstori nepismeni (komjuterski, internetski ili su prevarene mušterije dovolno izblaimrane da ne kažu gde su ih izvarali a jesu čim ima ovoliko problema na forumu.
                Možemo 100 godina pričati o tome koji je uredjaj dobar, bolji ili zao i da se ne složimo nikad ali o tome da mapa izgleda kao pećina stroga ili bakarna cev ide kroz motor ili... o tome ne može i tu ćemo se svi složiti a toga je pun forum.
                Koliko ima na crnoj listi???
                Nisma brojao ali nebih potrošio sve prste jedne ruke

                Što bi rekli po ingliški O&A Iliti po naški ENDE
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • batakole
                  CBC Član
                  • 13.03.2006
                  • 96
                  • Beograd
                  • Punto classic 1,2 8v

                  #9
                  Odg: Šta sve novi korisnik autogasa mora da zna pre ugradnje uređaja u automobil

                  Nisam želeo da nikoga omalovažavam ni podcenjujem pa ako se neko našao uvređen izvinjavam se ali moram da pojasnim neke stvari.Rekao sam da ne bih nikada otišao u servis koji radi ugradnju za 350 evra jer se to kosi sa logikom i zdravom pameću kad set za ugradnju košta oko 300 evra kod zvaničnih uvoznika. Naravno da je u pitanju novac jer ja sam racionalan čovek i znam da obično veća cena znači bolji kvalitet mada nije pravilo, ali da se poslužim analogijom iz auto sveta, mislim da će se svi složiti da mercedes pravi najbolje serijske automobile na svetu i zato bi svi trebalo da voze mercedese i nema nezadovojlnih vozača!
                  Ali na žalost živimo u realnom svetu gde ne mogu svi da kupe mercedes,da nose rolex sat itd. pa racionalno biraju automobile prema svojoj platežnoj moći i kvalitetu koji mogu da priušte,pa zato postoje i drugi proizvođači popu vw,fiata renoa...
                  Svi smo mi ipak realni u običnom životu i biramo proizvode i usluge koji su nam dostupni iako znamo da ima i boljih i kvalitenijh.Tako i kod servisiranja i ugradnje autogas uređaja postoje " mercedesi" ali postoje i "volksvageni" znači kvalitetni a ipak nešto povoljniji nego ovi prvi.To je i suština moje teme da pomogne ljudima koji nemaju za "mercedes" da ipak ugrade kvalitetan i povoljan uređaj i da ga dugo i sa što manje problema koriste i uveren sam da od više od 500 servisa u srbiji postoje i takvi.Zna se ko su "mercedesi" u ovom poslu i to po meni nije sporno a ja bih pokušao da za 450-500 evra nađem one druge jer vozim punta za kog plaćam ratu svakog meseca i meni ta razlika od 150-200 evra mnogo znači.
                  p.s. ja slučajno svakog dana gledam osciloskop i tumačim ga i svaki dan održavam i kontrolišem opremu vrednu više miliona evra ,znam da čitam šeme i dijagrame, pa čak i pravim softver za kontrolu nekih drugih uređaja pa to nije razlog da to stalno pominjem i potenciram.Ako ima dobronamernih na forumu da učestvuju u traženjui pomognu bio bih zahvalan, a više neću polemisati.

                  Comment

                  • Franjo
                    Banovan
                    • 14.08.2009
                    • 2831
                    • Inđija - Beograd
                    • Renault megan II res

                    #10
                    Odg: Šta sve novi korisnik autogasa mora da zna pre ugradnje uređaja u automobil

                    Baš si uporan i još ponešto. I sam si rekao, da si našao puno odgovora, samo su razbacani. Ako ćemo da drvimo, od početka sam imao zamerku na naslov teme, ali sam shvatio suštinu. Onaj, koji još nije ugradio uređaj, ne može se nazvati novim korisnikom autogasa. Zatim, sijaset pitanja i predloga, spada u domen teme: uradi sam, što je u velikoj meri obuhvaćeno u ovom forumu. Naravno, za članove foruma i to pojedinačni slučajevi, kad se susretnu sa nekim problemom. Ono, što predlažeš, bila bi škola za servisere i besplatna reklama za servisere.

                    Na temu si dao većinu odgovora u prvom postu:
                    1.Najvažnije je odabrati dobrog majstora za ispravan rad i dugo korišćenje uređaja
                    Ja bih rekao, da je još važnije, sa koliko novca raspolaže! Po onoj: koliko para - toliko muzike!

                    Comment

                    • kristina990
                      Banovan
                      • 13.04.2009
                      • 1066
                      • Srbija

                      #11
                      Odg: Šta sve novi korisnik autogasa mora da zna pre ugradnje uređaja u automobil

                      softverski deo ugradnje,da ga tako nazovem koji traži znanje,inteligenciju i ponekad lucidnost ne može se naći na forumu,meni kao korisniku gasnog uređaja bi bilo najvažnije pouzdanost,mala potrošnja uz odlične performanse uz ,ako je moguće,povoljan godišnji redovan servis gasnog uređaja
                      majstora koji ima znanje da perfektno uradi šta treba treba platiti malo više i ne treba žaliti para
                      jedan primer-jedan moj prijatel se žalio da mu se auto gasi na na leru,ode on kod prijatelja mehaničara da mu to malo "preštela",međutim auto se posle vuče ko crknut konj...otišao u autogas servis,čovek mu odradio perfektno za minut...kad mi se posle žalio da je puno platio samo što je čačnuo,rekoh mu budi zadovoljan,nisi platio vreme nego znanje...

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Odg: Šta sve novi korisnik autogasa mora da zna pre ugradnje uređaja u automobil

                        @Kristina
                        Da bi neko znao mehanički to da odradi mora da zna šta mu softver misli. Još nisam video rad (montažu) da je perfektna a da je podešeno brljavo, dok se loša montaža prirodno povezuje sa lošim podešavanjem.
                        80 posto dopravki je mehanički, gluposti, loše podešene dizne (nema čime) loše odabrani uvodnici, nema iskustva a ni volje da ponovi postupak a često se zezne u startu i probuši velike a druge nema umesto da ide postupno na veće ili nema sve burgije recimo itd.. Onda dodje malo pritisak i tek na kraju podešavanje.
                        Podešavanje se radi olako, ofrlje, sa nema pojma a ni volje da shvati i nauči. Da bi naučio mora da razume.


                        Piše čovek danas na PP, ugradjen gas u novo vozilo, rečeno mu je da vozi na benzin 1000 kilometara i onda dodje da se podesi gas. Došao i drugi dan se upalila lampica, ugasili i rekli da je to normalno da se ne obazire. Uredjaj je renomirani talijan a servis je papanski ma koji bio.

                        Šta ćemo sad, oni m uto nikad neće rešiti, vući će ga kroz garanciju dok traje ako i crkne nešto i to će vući do kraja garancije a onda kad crkne izdaće mu kao Stojanov papir sa potpisom i pečatom gde obrazlažu da je sedište ventila loše i da su za taj auto predvidjena bolja sedišta i da je to sasvim normalno da se desi ako se takav auto vozi na gas. Inače ugradjuju gas u nova vozila, ista takva... Doblo je u pitanju, motor u koji smo mi ugradili na stotine i nijedan se nije spržio...

                        Tako da tema stvarno nema smisla, koliko god se to nekom svidjalo ili ne, bira se servis a ne cena. Ovi sa novim vozilima nažalost nemaju mogućnost izbora.

                        Razlog.
                        Ugradnaj gasa se ne može porediti sa nekom normiranom monterskom uslugom gde se stavlja znani deo na znano mesto za znano vreme. Isti novi auto nije isti kao onaj što će sutra da dodje makar po nivou opreme. Šabanski servis koji mora da se drži neke norme jer nemaju pojma pa da ne bi pogrešil iće raditi po slici. Ako navedeni Punto nema klimu a ima ih dosta da nemaju, oprema će se drugačije montirati jer što ne bi izvršili poboljšanje ako može. Ovalšćeni servis iliti bivša zastava će na njega ugraditi dizne nad izduvnom granom i to staviti na svoj sajt kao vest dana o uspehu.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • batakole
                          CBC Član
                          • 13.03.2006
                          • 96
                          • Beograd
                          • Punto classic 1,2 8v

                          #13
                          Odg: Šta sve novi korisnik autogasa mora da zna pre ugradnje uređaja u automobil

                          Ja sam izgleda na preporuku nekih članova foruma već našao majstora za ugradnju po povoljnoj ceni, upravo se vraćam od njega i prisustvovao sam ugradnji baš u punta kao moj.Majstor je strpljivo odgovarao na sva moja pitanja,set kupuje u Unionkarić po ceni od 275evra, jako pedantno radi sve je na svom mestu nema gomile kablova koji vise,dizne se i nevide nisu na plastičnom poklopcu filtera,Ecu za gas montiran uspravno,čep za točenje pored čepa za benzin, boca od 42l sa multiventilom, kada je sve vratio na svoje mesto na prvi pogled se i nevidi da je ugrađen plin.nakon ugradnje i vožnje postaviću slike i svoje utiske kako se ponaša u vožnji,potrošnju i ostalo pa će možda nekom biti od koristi čak iako sam pogrešio sa izborom servisa ,cena se uklapa umoja očekivanja,servis je kao apoteka ,sve uredno i čisto a i odgovori majstora na pitanja pokazuju da je upućen i stručan bar po mom mišljenju.Javiću se sa iskustvima nakon ugradnje mada sam prilično siguran da nisam pogrešio.I on se slaže da je najbitnije dobar majstor ali i da treba voditi računa i o mogućnostima mušterija.
                          Last edited by batakole; 17.12.2011, 17:16.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Odg: Šta sve novi korisnik autogasa mora da zna pre ugradnje uređaja u automobil

                            Kovertirao sam poruku
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • kristina990
                              Banovan
                              • 13.04.2009
                              • 1066
                              • Srbija

                              #15
                              Odg: Šta sve novi korisnik autogasa mora da zna pre ugradnje uređaja u automobil

                              @dora
                              ....kad sam pomenuo softverski deo posla,mislio sam je montaža besprekorna,a na softverski deo mislim na sve ono što je varijabilno i ovisi o znanju i iskustvu,strpljenju i metodici rada majstora(počevši od izbora elemanata i podešavanju u toku i na kraju montaže)
                              uopšte cilj je identične performanse uz što manju potrošnju,mnogi majstori se zadovoljavaju da bude samo dobro i na kraju naplate posao,naravno,ali ono čemu treba težiti je da bude ne samo dobro već perfektno,do krajnih granica....tu postoji razlika između dobrih majstora(kojih verujem ima dosta,kao i onih loših,priučenih,lenjih usvajanju znanja) i umetnika svog zanata koji sa lakoćom umešnošću,znanjem,inteligencijom i iskustvom brzo rešavaju usputne probleme i odrađuju posao.
                              takvog majstora mi nikad nije žao više platiti,ali mnogo ih je malo...
                              znači kad mi se nešto pokvari ili nije u redu na kolima volim da mi majstor kaže znam šta je,ili barem približno znam šta,najviše mrzim kad mi nabroji šta sve može da bude kao spisak priloženih kontraindikacija u priloženom uputstvu uz lek....

                              Comment

                              Working...
                              X