Pozdrav svima
Evo da se pohvalim posle mesec i kusur i predjenih nekoliko hiljada km od ugradnje lovata u xm-a , sta reci osim da sam prezadovoljan kez , kako potrosnjom - koja se krece otprilike 8-13 , tako i perfomansama koje su za nijansu slabije (cca 10%) od benzina ali tako sam podesio i to je zanemarljivo.
Od svih intervencija za ovo vreme imao sam samo jednu - prestelovavanje lera posle par boca (i zahladjenja) jer je poceo da se gasi na semaforu , ali to sam solidno odradio (bar mislim) samo mi je jednom vrlo blago detonirao
, jbg malo sam preterao u osiromasenju smese a naglo dodao gas ali nista strasno pomerila se gumica ja je vratio i nastavio stelku , glavni regulator za protok naravno nisam dirao jer je bio optimalno podesen samo onaj za ler na isparivacu.
E sad imam jedno pitanje za strucnjake, prilikom ugradnje majstor nije imao u planu da stavi relej za iskljucivanje benzinsku pumpe pri voznji na plin , na moju opasku zasto ga ne stavlja ? on je rekao da moze i ovako i onako i postavio je relej i prekidac sa iskljucivanjem pumpe samo da ja odem do elektricara da mi dovede te 2 zice sa pumpe i rekao je da je dobro da radi pumpa zbog hladjenja dizni tokom voznje sto ima neke logike ali opet licno mislim da se one i ne greju u nekoj velikoj meri (posto koliko znam benzin ih vise hladi nago sama pumpa)i da je glupo da pumpa radi bez veze kad se vec vozi na plin. Srecom ovde ima dobrih strucnjaka pa mi recite sta je pametnije uraditi , iskljuciti je ili ne ?
Evo da se pohvalim posle mesec i kusur i predjenih nekoliko hiljada km od ugradnje lovata u xm-a , sta reci osim da sam prezadovoljan kez , kako potrosnjom - koja se krece otprilike 8-13 , tako i perfomansama koje su za nijansu slabije (cca 10%) od benzina ali tako sam podesio i to je zanemarljivo.
Od svih intervencija za ovo vreme imao sam samo jednu - prestelovavanje lera posle par boca (i zahladjenja) jer je poceo da se gasi na semaforu , ali to sam solidno odradio (bar mislim) samo mi je jednom vrlo blago detonirao

E sad imam jedno pitanje za strucnjake, prilikom ugradnje majstor nije imao u planu da stavi relej za iskljucivanje benzinsku pumpe pri voznji na plin , na moju opasku zasto ga ne stavlja ? on je rekao da moze i ovako i onako i postavio je relej i prekidac sa iskljucivanjem pumpe samo da ja odem do elektricara da mi dovede te 2 zice sa pumpe i rekao je da je dobro da radi pumpa zbog hladjenja dizni tokom voznje sto ima neke logike ali opet licno mislim da se one i ne greju u nekoj velikoj meri (posto koliko znam benzin ih vise hladi nago sama pumpa)i da je glupo da pumpa radi bez veze kad se vec vozi na plin. Srecom ovde ima dobrih strucnjaka pa mi recite sta je pametnije uraditi , iskljuciti je ili ne ?

Comment