Iskljuciti benzinsku pumpu ili ne ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #46
    Rezimej...
    Kako smo utvrdili, pumpa je glupa i ne zna jel ide na benzin ili na ništa.
    Pumpa je glupa i ne zna jel auto upaljen ili nije ako ide na gas a isključena je tom priliko, isto joj dodje, ona stoji pa stoji.

    Konverzijom na gas ne treba raditi generalnu prepravku kako reče Miki, radi se osnovna stvar, neophodno da auto radi. U to ne spada isjključivanje pumpe.

    Sve što se više prepravlja i više relejčića stavlja više je mogućnosti da ćeš ostati na putu.

    Šta sam hteo na kraj uda rečem.
    Ugradili ste gas, to je lepo za novčanik ali to ne može da reši sve vaše finasijske probleme sa kolima.
    Ugradnja gasa ima i nuspojave. Češća kontrola ventila, veća mogućnost da se začepe dizne, mogućnost da će neki nedostatak isplivati na površini koji do sada nije bio vidljiv ili bitan.

    Rezimej dva,
    Vozite se ljudi, nemojte se oterećivati oćeli pumpa trajati 279346 ili 340000 km, da li će vam ventili izgoreti posle 250000 km i sl..
    Ako se dotle nije zaradilo za popravku, pa nemojte onda voziti auto ni na šta.

    Daklem sve je tačno što je napisao dotični majstor za pumpu. Sve je tačno i što kaže Dranix, i Brick je u pravu, sve je tačno što kažemo Ivan i ja.
    No dali je to bitno?
    Problem je minoran i ovo pišem da onaj panic ne bi paničario Da je nešto bitno što će ga dovesti u oipasnost već bih ga upozorio.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • nikolapanic
      CBC Senator XXL
      • 16.10.2005
      • 657
      • Petrovac

      #47
      E Doro ako si mi prorekao pa mi se sa autom nesto desi posle 279346km,doci cu ti ja u NS. Sala.Meni je kao laiku interesantno da procitam sta kazu ljudi koji se razumeju u ovo,mada,pogubim se kada pocnete da koristite neke vase,strucnije termine.Pomoc je ipak korisna pa makar i neki savet.Hvala svima koji su se zauzeli za resavanje ovog pa makar i minornog problema,bez obzira sto topic nije moj.
      Samo te slusam i pitam se dokle ces?

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #48
        Pa lepo sam ti napisao ne sekiraj se i vozi ako je do sada bilo ok.
        Ako kreneš od majstora do majstora, kvaka 22...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #49
          jer pumpa je najskuplja stavka u celom benz. sistemu
          ne znam da li to vazi za taj neki konkretan auto ili mislis generalno.

          kod Boscha za LH sistem pumpa benzina kosta otprilike isto koliko i jenda brzigaljka, na motoru od 4 cilindra pumpa je (grubo) 25% brizgaljki.

          dalje, AMM je vece cene od pumpe, isto je prilicno skup i IAC motor za vazduh na leru (pricam uvek o cenama za nov deo).
          u ukupnom sistemu sama pumpa benzina mozda ne predje ni 10tak % vrednosti.

          i to jeste pumpa posebne kosntrukcije koja ne varnici, predvidjena je da se dugo vrti i s obzirom na sve uslove rada i napore cak i nije tako skupa, po mom misljenju.

          sasvim je druga stvar prodajna trgovacka cena koja nije u direktnoj vezi sa samom cenom pumpe a sto se najlakse vidi kada se uporede cene jedne te iste pumpe na vise mesta (a vidjao sam od 70tak evra do 200 evra za identicnu pumpu zavisno od mesta kupovine).

          a opet nekako mi 100 ili 200 evra potencijalnog troska ne deluje previse na 200.000km s obzirom na ostale troskove koje prate koriscenje i odrzavanje auta.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • nikolapanic
            CBC Senator XXL
            • 16.10.2005
            • 657
            • Petrovac

            #50
            Doro,rece ti da na multiventilu nema sta da se steluje.Jednom ste na nekom topicu govorili da postoje senzori kao IC i magnetic koji se pomera.Je l' se to znaci ne dira?
            Samo te slusam i pitam se dokle ces?

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #51
              Sve to postoji i sve je tačno, ali nema šta da se podešava. Ne zbog toga što ćeš pokvariti nego zato što ima mesto za dva šrafa i to se zavrne i gotova priča. To je ipak univerzalni merilac za više tipova boca po veličini pa nije baš najprecizniji ali treba uvek isto precizno ili neprecizno da pokazuje.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #52
                FABRIKA NIJE IMALA U VIDU VOZNJU NA PLIN
                kako nije, kada je napravila auto da se vozi na plin ?

                i koristi identicne pumpe na benzin kao i u modelima samo sa pogonom na benzin.

                TO JE VRLO DISKUTABILNA STVAR PRE SVEGA NE MOZE SE UZETI KAO REPER JER SIGURNO NIJE ISTI RADNI VEK ZASTAVINOG 1.6 EFI SISTEMA I NPR. NEKOG MERCEDESOVOG
                nije diskutabilna stvar, o tome pricaju (doduse ne bas javno) konstruktori odnosno inzenjeri. i iosti je radni vek i za Zastavu i za Mercedes ako se radi o istom dobavljacu...prosto danas je proracunati radni vek sto se fabrike tice 7 godina ili 160.000km kada se ocekuje da se vlasnik auta putem troskova servisa " navede" da otvori kesu za novi auto.
                fabrikama se ne isplati da prave auto koji se nece kvariti i trude se na razne nacine da isprojektuju auto i pojedine komponente tako da postignu gore navedena ocekivanja.



                konkretno, to znam pouzdano za GM i Ford a ne verujem da drugi imaju bitno razlicita shvatanja.

                NAROCITO AKO SE KOD BILO KOG SISTEMA DESI DA PUMPA RADI NA PRAZNO (SA MALIM NIVOOM U REZERVOARU ZBOG VOZACEVOG JAVASLUKA) ILI AKO JE ZAPUSEN FILTER NA PUMPI GOTOVA JE POSLE PAR KILOMETARA

                pa sad...to nije regularno stanje i naravno da se svaka komponenta auta moze vestacki unistiti zloupotrebom.

                ne vidim kako moze fabrika da odgovara za javasluk vozaca..

                Slazem sa vecinom stvari koju je dranix rekao i u sustini
                ma slazem se i ja samo je pitanje da li je dobitak/gubitak i rizik vredan eksperimentisanja i potencijalnog dobitka na trajnosti ( koga mozda i nece biti u zivotnom veku auta).
                odnosno previse buke oko jedne ipak (po meni) sporedne stvari na autu sto se ukupne cene tice.
                a ja nekako vise verujem fabrikama autogasne opreme koje na shemama povezivanja NE predvidjaju iskljucenje pumpi benzina a zaista ne vidim kakve bi finansijske koristi oni mogli da imaju pa da takvo resenje forsiraju. opet, iskljucivanje pumpe nije nikakva posebna filozofija i ne potrosi vise od mozda ajde 30 minuta rada onoga koji ugradjuje gas da bi to bio razlog.

                mnogo je veci rizik i vise vremena treba za kolo sa relejom za resetovanje ECU a to je skoro po pravilu navedeno (ili bar cesto).

                meni recimo vise znaci da svaki put kada na hladno palim auto znam po zvuku da je pumpa benzina u dobroj kondiciji i da ne zavisim samo od rezervoara gasa..

                kao sto rece Dora ne treba se opterecivati, ako pumpa crkne eto crkla je i gotovo. ako ne crkne opet teraj dalje.
                gas ili benzin sto se pumpe tice je svejedno.

                isto kao i lezaj glavcine tocka, vrti se pa se vrti 200.000km, 300.000km ili 500.000km dok ne pokaze zamor materijala.

                ja sam na bivsem autu spalio pumpu za benzin, zamenio je, rasklopio do sitnih crevaca (i video sta i kako izgleda iznutra) i nista posebno..teraj dalje.
                a imala je jako malo km iza sebe pa je opet crkla.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #53
                  Ja bi se kladio u sta ko hoce da vise stradaju pumpe u vozilima koja se koriste na gas. Da sad ne ponavljam zasto je to tako. Nije bitno to sve ali je bitno znati sta se radi i zasto i slusati majstore ponekad.

                  Comment

                  • nikolapanic
                    CBC Senator XXL
                    • 16.10.2005
                    • 657
                    • Petrovac

                    #54
                    Za Doru-malo udaljeno od osnove topica(ako ne valja mogu i na PP):
                    Mozda nisam najbolje objasnio.U kabini imam pokazivac nivoa gasa u boci(diodice).Na multiventilu se srafi na dva srafa deo koji u sebi ima 4-5 diodica ili sl.a naspram njih se nalazi polumesecasti deo u kome se nalazi valjda magnetna plocica.E sad me interesuje(kako sam shvatio od polozaja plocice taj polumesecasti deo pokriva odredjeni broj diodica u startu sto oslikava broj upaljenih u kabini) da li tu plocicu mogu pomerati posto znam da ona nije zalepljena(taj dodatak sam naknadno ugradio) da bih probao sto blize da podesim broj upaljenih lampica u kabini u odnosu na kolicinu gasa?
                    Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                    Comment

                    • Saabo
                      Moderator
                      • 29.09.2004
                      • 1724
                      • Vrbas
                      • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                      #55
                      Znate kako se kaze, ako radi ne moj da diras...jer cim pipnes, a radilo je, nesto ce se pokvariti... isto tako i sa bilo cime da se radi na autu koji je ispravan a mator... nesto sto namerava da crkne crci ce bas tada kad ste ugradili gas ili sta vec...
                      SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #56
                        Originally posted by nikolapanic
                        Za Doru-malo udaljeno od osnove topica(ako ne valja mogu i na PP):
                        Mozda nisam najbolje objasnio.U kabini imam pokazivac nivoa gasa u boci(diodice).Na multiventilu se srafi na dva srafa deo koji u sebi ima 4-5 diodica ili sl.a naspram njih se nalazi polumesecasti deo u kome se nalazi valjda magnetna plocica.
                        Pretpostavljam da imaš Lovato pokazivač i običnu bocu cilindričnu, bar po ovom opisu što si dao.
                        Ako je tako onda na kazaljci nema opet šta dase podešava ali možeš pomerati diodice da "gledaju" na neku drugu stranu.
                        Opet, ne diraj, pokvarićeš. Uvek isto pokazuje, zašto je bitno da baš pokaže u litru tačno?
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • nikolapanic
                          CBC Senator XXL
                          • 16.10.2005
                          • 657
                          • Petrovac

                          #57
                          Pa nije bas bitno ali malo patim da sve bude sto bolje i tacnije pa tako i ni od cega mozda nekad napravim kao neki problem.Eto jurim i taj univerzalni emulator za blokadu opadanja nivoa benzina na bordu iako vozim i ovako bez problema i nemam nikakvih smetnji ali eto.Ludost
                          Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #58
                            Originally posted by dranix
                            Ja bi se kladio u sta ko hoce da vise stradaju pumpe u vozilima koja se koriste na gas. Da sad ne ponavljam zasto je to tako. Nije bitno to sve ali je bitno znati sta se radi i zasto i slusati majstore ponekad.
                            Naravno da stradaju vise, zbog nemarnosti vlasnika.
                            Dranix, greju se brizgaci bez obzira na gumice, pa im treba koliko toliko hladjenje benzina. Ima razlike u brzini prljanja dizni, veruj mi.
                            Vruca je i hauba, pa nije u spoju sa motorom Leti je toplija, zimi hladnija, kada stojis toplija kada picis hladnija.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • nikolapanic
                              CBC Senator XXL
                              • 16.10.2005
                              • 657
                              • Petrovac

                              #59
                              Tema izvucena posle deset godina.Automobil koji ima sekvent ugradjen tng.Pumpa benzinska,filter,regulator pritiska,sve se nalazi u rezervoaru.Prilikom rada na tng,da li benzin uopste kruzi do motora ili se sve vreme vrti izmedju pumpe,regulatora i td.?
                              Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #60
                                Kako da kruži u jednom crevu? Ako je regulator napred ima povratni vod, ako je sve u rezervoaru ima samo jedan vod...
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X