Pozdrav,
nov sam na forumu i hteo bih da postavim pitanje u vezi problema koji imam vec neko vreme. Vozim C180 Kompresor W203. Auto ima ugradjen Lovato sekvent vec 7 godina. Do skoro je sve bilo ok kada je auto poceo da pravi problem prilikom jutarnjeg paljenja. Problem je u tome sto auto dosta dugo vergla i upali tek nakon drugog verglanja (jedva). Prvo sam mislio da je problem vezan za benzin. Auto je bio 5 dana u Mercedesovom servisu gde mu je sve ispitano od pumpe do regulatora pritiska i sve je bilo u redu. Na kraju su mi vratili auto i rekli da ne znaju u cemu je problem tj da je sve ok sto su testirali i problali ali i dalje auto tesko pali kada je hladan. U medjuvremenu sam slucajno primetio (posto sam dan, dva vozio auto samo na benzin) da kada se auto vozi na benzin on ujutru pali istog momenta kada okrenem kljuc. Cim ga malo vozim na plin on posle nece da upali kada se ohladi. Vozio sam kod majstora gde je i ugradjen plin i tom prilikom mi je on rekao da je sigurno problem u membrani u isparivacu i da ce zamena da resi problem. Danas je zamenio i odradio servis isparivaca medjutim problem je ostao, ponovo mnogo dugo vergla cim se ohladi. Ako neko mozda zna o cemu se radi bio bih mu zahvalan posto ja ne znam sta vise da radim a ne znaju ni majstori... Inace auto ne izbacuje nikakve greske i perfektno radi i na plin i na benzin.
Hvala unapred
nov sam na forumu i hteo bih da postavim pitanje u vezi problema koji imam vec neko vreme. Vozim C180 Kompresor W203. Auto ima ugradjen Lovato sekvent vec 7 godina. Do skoro je sve bilo ok kada je auto poceo da pravi problem prilikom jutarnjeg paljenja. Problem je u tome sto auto dosta dugo vergla i upali tek nakon drugog verglanja (jedva). Prvo sam mislio da je problem vezan za benzin. Auto je bio 5 dana u Mercedesovom servisu gde mu je sve ispitano od pumpe do regulatora pritiska i sve je bilo u redu. Na kraju su mi vratili auto i rekli da ne znaju u cemu je problem tj da je sve ok sto su testirali i problali ali i dalje auto tesko pali kada je hladan. U medjuvremenu sam slucajno primetio (posto sam dan, dva vozio auto samo na benzin) da kada se auto vozi na benzin on ujutru pali istog momenta kada okrenem kljuc. Cim ga malo vozim na plin on posle nece da upali kada se ohladi. Vozio sam kod majstora gde je i ugradjen plin i tom prilikom mi je on rekao da je sigurno problem u membrani u isparivacu i da ce zamena da resi problem. Danas je zamenio i odradio servis isparivaca medjutim problem je ostao, ponovo mnogo dugo vergla cim se ohladi. Ako neko mozda zna o cemu se radi bio bih mu zahvalan posto ja ne znam sta vise da radim a ne znaju ni majstori... Inace auto ne izbacuje nikakve greske i perfektno radi i na plin i na benzin.
Hvala unapred
Comment