C180 Kompressor problem sa paljenjem kada se vozi na plin.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Raiden_2507
    CBC Početnik
    • 28.02.2020
    • 8
    • Nis
    • Mercedes C180 W203

    C180 Kompressor problem sa paljenjem kada se vozi na plin.

    Pozdrav,

    nov sam na forumu i hteo bih da postavim pitanje u vezi problema koji imam vec neko vreme. Vozim C180 Kompresor W203. Auto ima ugradjen Lovato sekvent vec 7 godina. Do skoro je sve bilo ok kada je auto poceo da pravi problem prilikom jutarnjeg paljenja. Problem je u tome sto auto dosta dugo vergla i upali tek nakon drugog verglanja (jedva). Prvo sam mislio da je problem vezan za benzin. Auto je bio 5 dana u Mercedesovom servisu gde mu je sve ispitano od pumpe do regulatora pritiska i sve je bilo u redu. Na kraju su mi vratili auto i rekli da ne znaju u cemu je problem tj da je sve ok sto su testirali i problali ali i dalje auto tesko pali kada je hladan. U medjuvremenu sam slucajno primetio (posto sam dan, dva vozio auto samo na benzin) da kada se auto vozi na benzin on ujutru pali istog momenta kada okrenem kljuc. Cim ga malo vozim na plin on posle nece da upali kada se ohladi. Vozio sam kod majstora gde je i ugradjen plin i tom prilikom mi je on rekao da je sigurno problem u membrani u isparivacu i da ce zamena da resi problem. Danas je zamenio i odradio servis isparivaca medjutim problem je ostao, ponovo mnogo dugo vergla cim se ohladi. Ako neko mozda zna o cemu se radi bio bih mu zahvalan posto ja ne znam sta vise da radim a ne znaju ni majstori... Inace auto ne izbacuje nikakve greske i perfektno radi i na plin i na benzin.

    Hvala unapred
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Ako je isparivač stvarno ok, uzrok može biti loša smeša, verovatno dizne rade loše. To majstor može da utvrdi preko trimova i vremena ubrizgavanja.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Raiden_2507
      CBC Početnik
      • 28.02.2020
      • 8
      • Nis
      • Mercedes C180 W203

      #3
      Originally posted by Dora View Post
      Ako je isparivač stvarno ok, uzrok može biti loša smeša, verovatno dizne rade loše. To majstor može da utvrdi preko trimova i vremena ubrizgavanja.
      Juce je majstor proveravao dizne i rekao je da su sve ok. Sve mi nekako deluje da auto mozda pomesa u nekom momentu (mozda prilikom gasenja motora) benzin i plin i da kada se ohladi nece da upali na benzin... Ne znam sta vise da probam.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Ostajem pri prvobitnom odgovoru
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Saša
          CBC Senator
          • 05.11.2006
          • 277
          • NS

          #5
          Da li se onda pali lampica check engine (zbog loše smeše TNG-a)?

          Послато са SM-G965F помоћу Тапатока

          Comment

          • Raiden_2507
            CBC Početnik
            • 28.02.2020
            • 8
            • Nis
            • Mercedes C180 W203

            #6
            Nikakve greške ne izbacuje.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Gas je prost kao tepsija.. Od mehanike ima dizne i isparivač, ako su oba ispravna ne valja mapa. Nema dalje...
              Sad idemo na početak, da li je isparivač ispravan kao i dizne. Majstor to mora da proveri.
              Kako je proverio ja ne znam...
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Raiden_2507
                CBC Početnik
                • 28.02.2020
                • 8
                • Nis
                • Mercedes C180 W203

                #8
                Originally posted by Dora View Post
                Gas je prost kao tepsija.. Od mehanike ima dizne i isparivač, ako su oba ispravna ne valja mapa. Nema dalje...
                Sad idemo na početak, da li je isparivač ispravan kao i dizne. Majstor to mora da proveri.
                Kako je proverio ja ne znam...
                Juce sam ponovo vozio kola kod majstora za plin i ceo dan je ''testirao'' dizne i isparivac i kaze da je sve u redu. Kola sam vozio nekih sat vremena i temperatura motora je bila oko 80 stepeni. Stao sam na 10 minuta i nakon toga nisam mogao da upalim auto. Upalio je tek iz cetvrtog verglanja.
                Sinoc mi je palo na pamet da skinem klemu sa akumulatora (mozda se nesto resetuje ). Nakon toga sam probao 5 puta da palim auto ( i kada je hladan i kada je vruc, i jutros) i svaki put je odmah upalio... Jedino sto sada kada upali hladan pocne malo da trese i prestane tek kada auto vise podigne sauh. Nije se tako ranije ponasao. Sada vec nemam pojma sta moze da bude problem i sta se to resetovalo da je auto krenuo da pali...

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Šta da ti pričam kad je nekom slon prdnuo u uvo...
                  500+ puta je objašnjeno kako loše podešen gas utiče na rad benzina, recimo tako kako se ti žališ da imaš problem. Loša smeša na gasu zglupi benzin.
                  Problem se rešava tako da se eliminiše mehanički problem, dizne i isparivač i pregleda mapa. Rekao sam ti to u prvoj poruci...
                  Ako majstor ne zna šta je vreme ubrizgavanja i trim, onda ga menjaj.


                  Može eventualno da ti ugradi rele koji će ukinuti kontakt benzinskom računaru kad je auto ugašen i tako ga resetovati (kao kad ti skineš klemu)...
                  Poslednja rečenica je naravno vic (ali radi).

                  Poslednja mogućnost ali ne vezano za gas je da regulator pritiska (benzina) propušta benzin u usisnu granu. Ne znam da li ga ima ili ne i da li je na pumpi u rezervoaru (tada ne utiče na problem) ali onda ne bi pomoglo resetovanje jer bi bilo benzina u usisnoj grani.

                  1. Neispravan isparivač (duva gas u usisnu granu mimo dizni)
                  2. Neispravne dizne (ostane otvorena pa ispusti gas u usisnu granu.
                  3. Loše podešen gas koji napravi darmar od benzinske mape...

                  Sve ovo se može videti kad se prikopča auto na gas dijagnostiku.
                  Ostalo je obuka za majstore i ništa ti neće pomoći.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Raiden_2507
                    CBC Početnik
                    • 28.02.2020
                    • 8
                    • Nis
                    • Mercedes C180 W203

                    #10
                    Originally posted by Dora View Post
                    Šta da ti pričam kad je nekom slon prdnuo u uvo...
                    500+ puta je objašnjeno kako loše podešen gas utiče na rad benzina, recimo tako kako se ti žališ da imaš problem. Loša smeša na gasu zglupi benzin.
                    Problem se rešava tako da se eliminiše mehanički problem, dizne i isparivač i pregleda mapa. Rekao sam ti to u prvoj poruci...
                    Ako majstor ne zna šta je vreme ubrizgavanja i trim, onda ga menjaj.


                    Može eventualno da ti ugradi rele koji će ukinuti kontakt benzinskom računaru kad je auto ugašen i tako ga resetovati (kao kad ti skineš klemu)...
                    Poslednja rečenica je naravno vic (ali radi).

                    Poslednja mogućnost ali ne vezano za gas je da regulator pritiska (benzina) propušta benzin u usisnu granu. Ne znam da li ga ima ili ne i da li je na pumpi u rezervoaru (tada ne utiče na problem) ali onda ne bi pomoglo resetovanje jer bi bilo benzina u usisnoj grani.

                    1. Neispravan isparivač (duva gas u usisnu granu mimo dizni)
                    2. Neispravne dizne (ostane otvorena pa ispusti gas u usisnu granu.
                    3. Loše podešen gas koji napravi darmar od benzinske mape...

                    Sve ovo se može videti kad se prikopča auto na gas dijagnostiku.
                    Ostalo je obuka za majstore i ništa ti neće pomoći.

                    Hvala ti puno na pomoci i odgovoru. Otici cu od ponedeljka kod drugog majstora. Ne znam iskreno kod kog posto ovaj u Nisu vazi za jednog od najboljih i ne mogu da verujem da ne moze da resi problem.

                    Comment

                    • canibal86
                      CBC Veteran
                      • 07.03.2010
                      • 155
                      • Sid

                      #11
                      Strasno kakvih to sve majstora ima koji gas ugradjuju ne znaju osnove rada savremenog benzinskog motora.

                      Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Rekao bih uopšte osnove rada benzinskog motora. I matori motori su vrištali samo nisu znali da kažu dok ne crkne ventil ili zaptivač glave...
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • canibal86
                          CBC Veteran
                          • 07.03.2010
                          • 155
                          • Sid

                          #13
                          Slazem se potpuno.Ljudi ulaze u posao za rad profita i samim tim sebe i musterije uvode u problem posto nisu dovoljno edukovani.Naravno danas sve to moze covek da nauci na internetu ako ima volju malo da se upozna sa materijom.

                          Comment

                          • Raiden_2507
                            CBC Početnik
                            • 28.02.2020
                            • 8
                            • Nis
                            • Mercedes C180 W203

                            #14
                            Posto je bio vikend nisam mogao da idem do drugog majstora . U medjuvremenu uopste nisam vozio na plin (juce i danas). Auto ponovo nece da upali iz prvog puta nego jedva iz drugog, kada upali hoce da se ugasi nekoliko puta i trese sve vreme pa onda digne obrtaje i tako dok se ne zagreje. Dok se sve to desava mnogo smrdi benzin u kabini. Nakon sto se zagreje radi relativno normalno na benzin. Da li je moguce da dizne za plin ili isparivac pustaju plin u motor iako je auto prebacen da radi na benzin sve vreme? Slican problem sam ranije imao na Vectri B i tamo se ispostavilo na kraju da je problem bio regulator visokog pritiska koliko se secam...

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Pomenuo sam ti mogućnost da je regulator pritiska u problemu... Da eliminišeš gas kao krivac zatvori rezervoar mehanički, zavrni ventil. To što ostane u cevima će brzo da se potroši pa nadalje gledaj kako se ponaša...
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X