Zasto injection ne sme da se pali na plin?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #16
    A koji su automobili kriticni u smislu da je vrlo moguce da ce doci do detonacije ako se pale na plin?
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • shadow
      CBC Senator XXL
      • 23.09.2005
      • 555
      • Beograd

      #17
      Pa valjda oni koji imaju nesto lose na elektrici (losa masa, lose svecice..)
      My crew is all fired up
      Y'all better just wise up

      Comment

      • sandi
        CBC Član
        • 23.05.2006
        • 26
        • Novi Grad, RS Bosna i Hercegovina

        #18
        a pogledajte ovo
        http://www.elitesecurity.org/t213073-Za ... li-na-plin

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          U ovoj zemlji sve sam go znalac i majstor
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Player
            CBC Senator XXL
            • 13.04.2006
            • 458
            • Novi Sad
            • Alfa Romeo GTV V6 TB

            #20
            Ne sme da se pali na plin zato shto tog trenutka mozhe da dodje do siromashne smeshe i detonirace... to nema nikakve veze sa elektrikom, tipom auta ili oblikom usisne grane i skrivenih dzepova....

            @Dranix: ako si toliko siguran daj mi tvoj auto da ga upalim direkt na plin, pa cesh da vidish kako mogu lako da izazovem detonaciju
            Objects in the mirror appear
            TO BE LOSING !!!

            Comment

            • dekideki
              CBC Senator XXL
              • 26.07.2005
              • 1914
              • Beograd

              #21
              nismo svi prijavljeni na elitesecurity
              ajde kopirajte tekst (ili citat) pa da svi procitamo
              btw
              kod garancije koju sam ja dobio pise izricito da ne smem da palim na gas, a ja nemam ni nameru niti mislim da imam teoretsku sansu da uradim tako nesto. i ja imam Landirenzo sa tasterom koji mi daje samo:
              1. opciju iskljucive voznje na benzin
              2. opciju paljenja na benzin i automatskog prebacivanja na gas kad predjem 2.500rpm pa se vratim na nize

              poz.
              .

              Comment

              • ABARTH
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2006
                • 364
                • Vršac,Banat,Vojvodin
                • SKALA 65

                #22
                icon Zasto injection ne sme da se pali na plin? pre 2 dana i 11h
                Imam KIA-u sa injection ubrizgavanjem i znam da takvi automobili ne smeju da se pale direktno na plin vec automat sam prebaci posle recimo 2000 obrtaja, tako je i kod mene. Ali sad imam problem lose mi pali na benzin tako da sam prinudjen da ga palim direktno na plin pa me zanima sta mogu tako da zeznem?

                icon Re: Zasto injection ne sme da se pali na plin? pre 2 dana i 9h
                Ne vidim razlog zbog koga ne bi smeo da se pali na plin....sto se tiče težeg paljenja na benzin za početak skini i očisti brizgače.Pozz!

                icon Re: Zasto injection ne sme da se pali na plin? pre 2 dana i 5h
                Ja ne vidim razlog zasto brizgaci imaju veze sa plinom ?

                icon Re: Zasto injection ne sme da se pali na plin? pre 2 dana i 4h
                Milose Vidan je rekao kad pali na benzin nisi ga razumeo a slazem se sa Vidanom da nemozes nista zeznuti ako palis na plin ali treba popraviti i to na benzin.pozzzzzzz

                icon Re: Zasto injection ne sme da se pali na plin? pre 1 dan i 12h
                Kada plin prelazi iz tecne faze u gasnu, u isparivacu on hladi okolinu. Zato na isparivac dolazi voda, da ugrije isparivac. Kada palis na plin ta voda(antifriz) je hladna i vremenom uslijed niske temperature (do -40C) mogu crijeva postati krta.

                icon Re: Zasto injection ne sme da se pali na plin? pre 1 dan i 11h
                Voda bi ako je vec hladna mogla da se zaledi i izazove kvar na isparivacu.

                icon Re: Zasto injection ne sme da se pali na plin? pre 23h 38min
                PCTEL da li bi nam malo pojasnio koji je to kvar.I ja sam cuo da moze da izazove kvar nevidjenih razmera!

                icon Re: Zasto injection ne sme da se pali na plin? pre 14h 13min
                Najgori kvar na raspršivaču,govorim o plinskim sistemima starije generacije,je taj da crknu membrane u istom što je popravka od 20-30 evra.Već na sekvencijalnom je nešto drugo ali sumljam da je on ugrađen u KIA.Pozz!

                icon Re: Zasto injection ne sme da se pali na plin? pre 3h 58min
                Noviji rasprsivaci imaju teflonske membrane , tako da oko pucanja nema nista kao sto je vidan kv vec naveo ...
                veci je problem sto neke usisne grane imaju imaju meste gde
                eventulano moze da se zadrzi gas pa kada je extremno hladno vreme, jedna kolicina zaledjenog gasa moze da ostane u grani i prilikom paljenja
                moze lakse doci do detonacije u usisnoj grani . Ustvari od svega toga nema nista, jer su sanse zaista male , tako da sam bez veze pisao post

                pozdrav





                file:///C:/Documents%20and%20Settings/Zoran/My%20Documents/Zasto%20injection%20ne%20sme%20da%20se%20pali%20na %20plin-.htm

                Comment


                • #23
                  Resio sam ovaj problem kod mene, vise ljudi mi je pominjalo dizne, nosio sam ih na ciscenje koje me je kostalo 40e. Covek kaze da su bile bas speknute (da li je to tacno ili fora za uzimanje vise para, ne znam). Sada sam prezadovoljan rezultatima, uopste ne primecujem ni najmanju razliku kada vozim na plin ili benzin.
                  Kod mene problem je bio u diznama...

                  Sto se tice paljenja direktno na plin sa injection ubrizgavanjem, na svom automatu imam prekidac sa dva polozaja (plin - gas) i sa strane imam jedno dugmence koje kada stisnem sledece paljenje je direktno na plin.

                  Pozdrav svima, hvala sto ste mi pomogli da resim ovaj problem!!!

                  Comment

                  • ale944
                    CBC Senator XXL
                    • 20.03.2006
                    • 1457
                    • Beograd

                    #24
                    @Dranix: ako si toliko siguran daj mi tvoj auto da ga upalim direkt na plin, pa cesh da vidish kako mogu lako da izazovem detonaciju
                    Dranix ima IMPCO !
                    znas li sta je to ?
                    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #25
                      Originally posted by abc..
                      nosio sam ih na ciscenje koje me je kostalo 40e. Covek kaze da su bile bas speknute (da li je to tacno ili fora za uzimanje vise para, ne znam).
                      Nije nikakva fora za uzimanje para. Vec je vise puta receno da plin isusuje uljna isparenja u usisnoj grani sto dovodi do zapusavanja dizni.
                      U 99% slucajeva kada motor lose radi i pali na benzin, su zaprljane dizne.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #26
                        Originally posted by ale944
                        @Dranix: ako si toliko siguran daj mi tvoj auto da ga upalim direkt na plin, pa cesh da vidish kako mogu lako da izazovem detonaciju
                        Dranix ima IMPCO !
                        znas li sta je to ?
                        Zna jer je video uživo a i na slikama, dranix je naš prijatelj
                        Pojenta svih ovih pitanja je da se neko ne pridržava uputstva proizvodjača o korišćenju opreme.
                        Ko se malo razume u tehniku zna da se ne preporučuje upaliti neku spravu kao što je TV ili kom kad se unese iz hladnog u toplo jerbo može da ne valja i nekad ne valja. U većini slučajeva će proći bez posledica.
                        ALI, neko će naderati.
                        Oni što će proći bez posledica će i dalje to raditi i preporučivati drugima da je to sasvim ok, oni što naderu će kukati.
                        Svako ima svoj izbor.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment


                        • #27
                          Ajde da i ja kazem koju pametnu.
                          NIJEDAN AUTO/HLADAN MOTOR/ NEVALJA PALITI NA PLIN BIO ON KARBURATORSKI ILI INJEKTORSKI / preporuka prozvodjaca autogas opreme i mnogih stucnjaka / citaj elaborati /iz te oblasti.
                          Razlozi nisu isti za karburatorske i injektorske motore.

                          koga zanima vise mogu i o razlozima.

                          Comment

                          • Syncmaster
                            CBC Veteran
                            • 02.02.2006
                            • 153
                            • Zrenjanin

                            #28
                            Da li mi mozes reci kakva su tvoja iskustva sa voznjom na plin i ako mozes da mi objasnis sve probleme i prednosti plina u odnosu na benzin konkretno za tvoj model auta(KIA PRIDE)?

                            Da li je KIA PRIDE osetjiva na plin i kako ga podnosi?

                            E da ne zaboravim, koji sistem plina je ugradjen i gde si ugradio ako nije tajna i ako mozes nekako slike da mi posljes da vidim kako je ugradjeno?

                            Odgovor mi mozes poslati i na PP

                            Pozdrav

                            Comment

                            • ABARTH
                              CBC Senator XXL
                              • 19.07.2006
                              • 364
                              • Vršac,Banat,Vojvodin
                              • SKALA 65

                              #29
                              KIA! uhhh i te kakoo sigurno mora lambda sistem control da se ugradi !!

                              Comment


                              • #30
                                Uh! Ja sam na ovaj forum dosao po preporuci prijatelja i pored pozdrava ovo mi je prvi post. Posedujem BMW-a 520 i, imam jako veliki problem da plinom. Kada mi se dogodila prva explozija, proverio sam i svecice su bile lose, promenio sam ih, medjutim to je nastavilo da mi se desava. Posle toga sam ocistio dizne, a majstor je provalio da mi je ostecen protokomer, odnosno samo "krilca", ne i elektronika. Protokomer mi je razradio, medjutim desilo mi se jos nekoliko puta, pa sada vise ne znam sta da radim. Auto mi radi u zavisnosti od toga kako se krilca na protokomeru zaglave, na plinu mi slabije ide, a skoro mi je zveknuo na sred Gazele i poizbacivao sva creva. Ne znam tacno koje je godiste plin, ali Lovato je i ugradjen je u servisu Rašić. Bio bih vam zahvalan, ako biste mi dali neki savet... :x

                                Comment

                                Working...
                                X