a ako je ugradjen lambda kontrol sistem onda je rizik od detonacija uzrokovanih nedostatkom plina ili ako patosiras pedalu vrlo mali ili takoreci nepostoji!

Srdjane to je ipak samo tvoje licno iskustvo....
Jedno od mojih licnih iskustava je da sam otisao na bubanj, kupio od bugarina sve komplet za 100 i kusur eura, ugradio sam van svih postojecih normi i standarda, i nisam imao problema sa patostiranjem gasa niti slicno. Radi se o multipoint injection automobilu.
potrosnja zadovoljavajuca, performanse takodje.
i sta sad, treba da pricam da to tako treba i da je to normalno...
moji razlozi za ovakav sistem su bili da ako vec kupujem sranje(venturi) onda nek bude najjeftinije moguce.
lambda kontrol mu dodje ko oni karburatori sa lamda sondom

cena lambda kontrola nije mnogo niza od injectiona a posto su razlozi za ugradnju plina obicno ekonomske prirode onda se moze otvoriti i pitanje isplativosti lambda kontrola vs injectiona.
A da moze da pukne - moze. to sto tebi nije pucalo ne znaci da nekom drugom nece ili mozda cak i tebi i to kad se najmanje nadas.
poenta je shvatiti da kod venturija, sa l.kontrol ili bez postoji UVEK VELIKA USISNA GRANA PUNA EKSPLOZIVNE SMESE.
valjda ne treba dalje objasnjavati..
Comment