au, jedan dan se propusti a ono vidi koliko zanimljivih ideja
bilo bi vrlo interesantno novo trziste i verovatno znatno bolje od NOSa koji je uvek kratkotrajnog efekta.
kapiram ideju i cenim da je izvodljiva ako ti mozes da ECU prilagodis da radi tacno to sto ti hoces, da prepozna kada i koliko gasa treba dodatno da u**** motor i neki izlazni signal da upravlja brizgaljkama tecnog gasa.
sistem sa isparivacem u plenumu zaboravi, prekomplikovano, preskupo a za ukupno mali efekat koji tebe ne bi zadovoljio- ti pomenu 200kW ekstra po osnovu gasa.
ja bih se usmerio na LPi sistem, tecno ubrizgavanje gasa gde iz rezervoara ide gas u common rail sa reglerom pritiska (kao kod benzinca) koji uvek drzi radni pritisak tecnosti na konstrantnom nivou, znaci u tvom slucaju 2,6 bara+ radni pritisak gasa.
a onda ti putem ECU i mape odredis kada i koliko dugo da modulacijom traje ubrizgavanje gasa preko dizni gasa vec prema zeljenom Lambda odnosno krajnjem efektu.
imam dilemu kako bi se ponasala mesavina benzin+gas sto se eksplozije tice jer su razlicite brzine sagorevanja i kako bi se to resilo.
znam da kada se pri dijagnostici benzinca koji negde uvlaci fals vazduh ispitivanje vrsi prinosenjem butan gasa (taj isti autogas) okolo creva pa motor kada u**** gas uz fals vazduh promeni broj obrtaja i mesto nezaptivanja vakuuma je nadjeno.
ako primas u drustvo veoma me zanima kako bi se to uradilo i svaku pomoc imas sa moje strane.
inace za dizel je to mnogo jednostavnije i ja sam imao razradjeni koncept za atmosfeski dizel, fora je da motor u****va pre plenuma direktno iz kucista filtera vazduha gas tako da ubrizgani dizel sluzi i kao "detonator" paljenja gasa (funkcija svecice za gas).
pogledacu malo vise sta trenutno rade Poljaci ( i Nemci) na tu temu jer se oni veoma zanimaju tecnim gasom direktno u port po cilindru.

Neko novo trziste za GAS?
Sam sistem bi trebao biti odradjen na korekciji LAMBDA vrenosti prilikom opterecenja motora na MAX i prema temperaturi izduvnih gasova.
Ta stvar sa elektonikom i odredjivanjem kolicine nije problematicna.
Sam sistem bi trebao biti odradjen na korekciji LAMBDA vrenosti prilikom opterecenja motora na MAX i prema temperaturi izduvnih gasova.
Ta stvar sa elektonikom i odredjivanjem kolicine nije problematicna.
kapiram ideju i cenim da je izvodljiva ako ti mozes da ECU prilagodis da radi tacno to sto ti hoces, da prepozna kada i koliko gasa treba dodatno da u**** motor i neki izlazni signal da upravlja brizgaljkama tecnog gasa.
sistem sa isparivacem u plenumu zaboravi, prekomplikovano, preskupo a za ukupno mali efekat koji tebe ne bi zadovoljio- ti pomenu 200kW ekstra po osnovu gasa.
ja bih se usmerio na LPi sistem, tecno ubrizgavanje gasa gde iz rezervoara ide gas u common rail sa reglerom pritiska (kao kod benzinca) koji uvek drzi radni pritisak tecnosti na konstrantnom nivou, znaci u tvom slucaju 2,6 bara+ radni pritisak gasa.
a onda ti putem ECU i mape odredis kada i koliko dugo da modulacijom traje ubrizgavanje gasa preko dizni gasa vec prema zeljenom Lambda odnosno krajnjem efektu.
imam dilemu kako bi se ponasala mesavina benzin+gas sto se eksplozije tice jer su razlicite brzine sagorevanja i kako bi se to resilo.
znam da kada se pri dijagnostici benzinca koji negde uvlaci fals vazduh ispitivanje vrsi prinosenjem butan gasa (taj isti autogas) okolo creva pa motor kada u**** gas uz fals vazduh promeni broj obrtaja i mesto nezaptivanja vakuuma je nadjeno.
ako primas u drustvo veoma me zanima kako bi se to uradilo i svaku pomoc imas sa moje strane.
inace za dizel je to mnogo jednostavnije i ja sam imao razradjeni koncept za atmosfeski dizel, fora je da motor u****va pre plenuma direktno iz kucista filtera vazduha gas tako da ubrizgani dizel sluzi i kao "detonator" paljenja gasa (funkcija svecice za gas).
pogledacu malo vise sta trenutno rade Poljaci ( i Nemci) na tu temu jer se oni veoma zanimaju tecnim gasom direktno u port po cilindru.
Comment