Re: ATEST
Niko razuman nije protiv kontrole ali jeste protiv načina na koji se vrši kontrola. Cilj svega je da se uzmu pare a ne bezbednost vozila ili okoline. No i to je bolje nego ništa
Da je cilj bezbednost, pojednostavilo bi se dolaženej do atesta i smanjilo usputne troškove dok ne dodješ do atesta jer ja nikad neću razumeti zašto moram ići na tehnički pregled pa oni da me upute na SUP da me oni upute na atestirce, kao da sam malouman pa ne znam sam da odem.
Da je cilj bezbednost, mašinski fakultet NS bi davno izgubio licencu za pregled jer su radili svašta a 80 posto vozila koja imaju njihov atest uradjen pre par godina bi bilo isključeno iz saobraćaja. Da je cilj bezbednost, napravil obi se da ovlašćeni servis mora pregledati vozilo bar svake dve godine (ili tehnički pregled (svejedno) i upisati to u knjižicu sa pečatom i svojom odgovornošću da je to ispravno. Normalno uz jednostavnu proceduru, dodješ, pogledaju, opale pečat, platiš koliko treba i odeš.
Samo se bojim kad to i ako bude da će opet biti idi u Ljermontovu, traži ovo ono i DSZ pa nadalje.
Taj primer stojadina i još kojekakvi incidenti u poslednje vreme su krivica majstora i tih što pregledaju vozila a usput i pandura koji su uzimali 2000 dinara da te "puste" bez atesta ili si imao atest koji je radjen kod Gige u šupi da ne kažem u Temerinskoj ne znam koji broj sa sve blanko potpisanim papirima pa teta posle ugradnje koja traje maksimalno 44 minuta izda validan atest odmah na licu mesta u servisu i još se kjurči sa "diplomom" na zidu kako su ovlašćeni da izdaju ateste.
Nemoj da se zaukavam, napisaću roman....
Niko razuman nije protiv kontrole ali jeste protiv načina na koji se vrši kontrola. Cilj svega je da se uzmu pare a ne bezbednost vozila ili okoline. No i to je bolje nego ništa

Da je cilj bezbednost, mašinski fakultet NS bi davno izgubio licencu za pregled jer su radili svašta a 80 posto vozila koja imaju njihov atest uradjen pre par godina bi bilo isključeno iz saobraćaja. Da je cilj bezbednost, napravil obi se da ovlašćeni servis mora pregledati vozilo bar svake dve godine (ili tehnički pregled (svejedno) i upisati to u knjižicu sa pečatom i svojom odgovornošću da je to ispravno. Normalno uz jednostavnu proceduru, dodješ, pogledaju, opale pečat, platiš koliko treba i odeš.
Samo se bojim kad to i ako bude da će opet biti idi u Ljermontovu, traži ovo ono i DSZ pa nadalje.
Taj primer stojadina i još kojekakvi incidenti u poslednje vreme su krivica majstora i tih što pregledaju vozila a usput i pandura koji su uzimali 2000 dinara da te "puste" bez atesta ili si imao atest koji je radjen kod Gige u šupi da ne kažem u Temerinskoj ne znam koji broj sa sve blanko potpisanim papirima pa teta posle ugradnje koja traje maksimalno 44 minuta izda validan atest odmah na licu mesta u servisu i još se kjurči sa "diplomom" na zidu kako su ovlašćeni da izdaju ateste.
Nemoj da se zaukavam, napisaću roman....
Comment