Ako ti se ne zuri u nedelju idem za selo pa cu da pogledam i da uslikam gde je na 1.7i
Lov Eco na karburator BMW 316
Collapse
X
-
U svakom slucaju trebalo bi da je stavis gde bi mogla da ocitava smesu za sve cilindre. Jednostavno, zamisli da jedan zaliva i ima lose sagorevanje a ti nemas lambdu na njemu nego daje dobre podatke.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Lambda sonda se uvek montira tako da ochitava smeshu sa svih cilindara.
Kod karburatorskih motora ne moze da zaliva jedan cilindar ali moze da na jednom cilindru ima loshe sagorevanje. Kod Lade Nive 1.7i sonda je namontirana ispred samog katalizatora (EURO 2) motor, tako da sondu kod 4-2-1 grane montirash na 1 i to okrenutu na gore shto je vishe moguce!
Pozdrav
Comment
-
-
Pa sonda ti se nalazi ispod auta 4-2-1 na boldiranom delu.Originally posted by Uros PiperskiBas tako Ivane. Treba da vidim gde je na 1.7i lambda. Ja sam na svojoj video gde bi ona mogla da se stavi na izduvnu granu, ali posto je izduvna 4-2-1 onda bi sonda ocitavala samo sa dva cilindra. Da li je to u redu? Ako ne moze tako, onda moram da je stavim skroz ispod poda gde se dve cevi spajaju u jednu.Garaza
1996 SAAB 900 NG Cabrio
Comment
-
-
Hvala za slike!
Znaci sonda je ipak tamo gde sam mislio - na livenoj izduvnoj. Da li je moguce da je tu grana spojena pa sonda cita sa oba para cilindara??? Onda 4-2-1 grana gubi funkciju... Znaci verovatno cita samo sa dva cilindra...
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
evo danas se ukazala prilika za slikanje sonde na Nivi.

Uroshe, sada imash dva izbora.
Comment
-
-
Hvala Ivane. Da li je ovo fabricki ugradjena sonda ili ima vise kombinacija, kao sto kaze Ivvan?
Meni su te dve cevi vec u jako losem stanju, pa cu pokusati da nadjem liveni deo izduvne grane koji je predvidjen za sondu, ili cu da stavim sondu u ovaj moj. Ne bih da ugradjujem sondu u cevi svaki put kada izgore/zardjaju.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Da ovo je novo vozilo i naravno fabrichki ugradjena sonda. Razlika potiche, zbog razlichitih tipova ubrizgavanja kod Ivvanove Nive i ove.Da li je ovo fabricki ugradjena sonda ili ima vise kombinacija, kao sto kaze Ivvan?
Ivvanova je sa mono point ubrizgavanjem a ova na slici je multi point.
Comment
-
-
Mala napomena: benin sa tetraetilolovom (bar s hemijom dobro stojim, pa malo da se gadjam terminima
lose deluje na lambda sondu - vremenom dolazi do talozenja olova na sondi i ista daje manji otpor nego sto bi trebalo. Sto dovodi do toga da kompjuter pogresno zakljuci da je smesa prebogata kiseonikom, pa krene da naliva gorivo ko besan. Razliciti kompjuteri (odnosno, razlicite formule i mape ubrizgavanja), razlivita korekcija prema lambdi, pa razliciti i efekti. Nema havarijskog pretvaranja katalizatora u sir, (pa nema ni karnidalne stete), ali vremenom sonda pocne da daje pogresna merenja. Kod automobila koji radi na plin ovo nije toliko bitno, jer, jelte, radi na plin gro vremena. Ako je imao fabricku lambda sondu, onda je fabricki radio na bezolovni, a ako se lambda naknadno montira, onda tih 1000-1500 kinti na godinu/dve nije zabrinjavajuce (nisam siguran koliko je potrebno za trovanje sonde)... Ova ispala sa sondom se najcesce javlja kad ljudi (najcesce kao prvi "tuning" zahvat) skinu katalizator i pocnu da toce olovni od 98 oktana. Pa auto pocne da prosipa velike kolicine skupljeg goriva. Ja sam bio primoran da skinem katalizator sa Punta (jer se isti raspao, a nisam imao cca. 50k dinara za novi), i auto manje bezolovnog trosi bez istog. A bio sam izlozen groznoj mentalnoj torturi od strane likova koji toce super, sve su me sa kantom benzina jurili...
(\__/)
(='.'
This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-



Comment