Lov Eco na karburator BMW 316

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #46
    Originally posted by Uros Piperski
    Ladin prekidac je na kontaktu samo kada je gas pusten. Sto znaci da bi loveco znao samo to. Kako bi onda mogao da radi nesto drugo osim prekidanja dovoda plina kada je motor na visim obrtajima a gas pusten? Jer on ne zna da li je grlo samo malo otvoreno ili je skroz otvoreno.
    Da ne objašnajvam naširoko, bitno je da ima mogućnost da Lov Eco zna kad je leptir zatvoren ili otvoren. Sa promenljivim naponom se dobija više, ali i ova prosta opcija daje mnogo više mogućnosti nego da nema "TPS-a" uopšte, mada i tako radi bez problema.

    Da bi znao moraš imati prekidač koji i ima napon ili nema u zavisnosti od položaja leptira ili reostat sa promnljivim naponom za još preciznije podešavanje.

    I bez tog svega će raditi jer mu Lambda sonda diktira glavne podatke.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #47
      Smislite nesto pametno. Moze garant. Ta opcija je jako dobra jer menja temperament vozila. Posebno ako je tesko.

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #48
        Ok, jasno!
        Da li moze bas bilo kakav potenciomer/reostat? (ima li razlike)
        Znaci da iskopam nesto iz starog radio ili bas mora namenski? Cini mi se da mi je lakse da ugradim tako nesto nego pravi TPS.


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #49
          Originally posted by Uros Piperski
          Ok, jasno!
          Da li moze bas bilo kakav potenciomer/reostat? (ima li razlike)
          Znaci da iskopam nesto iz starog radio ili bas mora namenski? Cini mi se da mi je lakse da ugradim tako nesto nego pravi TPS.
          Moze, samo mu nadji vrednost sa kojom ce od +12 koje mu dovedesh na ulaz, davati na izlazu od 0-5V!
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #50
            Pretpostavljam 0V kad je zatvoren, 5V WOT (wide opet throttle)?


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #51
              Originally posted by Uros Piperski
              Pretpostavljam 0V kad je zatvoren, 5V WOT (wide opet throttle)?
              Nije bitno, u podeshavanju postoje obe opcije!

              0-5 V
              5-0 V
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #52
                Originally posted by Uros Piperski
                Ok, jasno!
                Da li moze bas bilo kakav potenciomer/reostat? (ima li razlike)
                Znaci da iskopam nesto iz starog radio ili bas mora namenski? Cini mi se da mi je lakse da ugradim tako nesto nego pravi TPS.
                Može bilo šta što ćeš moći da podesiš d daje od 0 do 5 volti u opsegu zatvoren otvoren leptir ili obrnuto svejedno.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #53
                  Ok, super!


                  Evo prestajem, necu vise da gusim


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • vivicav
                    CBC Član
                    • 12.04.2005
                    • 72
                    • Pancevo

                    #54
                    Hvala svima na trudu i gomili korisnih informacija. Imam samo jos jedno/dva pitanja: Da li je tacna tvrdnja da se LovEco/Pro resetuje svakim prekidom napajanja (npr. skidanje kleme sa akumulatora) i da ga je nakon toga potrebno ponovo programirati? Za Ivana i Doru: Koliko kosta programiranje?
                    Yeah
                    http://img285.imageshack.us/img285/3192/plin0tv.gif

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #55
                      Originally posted by vivicav
                      Hvala svima na trudu i gomili korisnih informacija. Imam samo jos jedno/dva pitanja: Da li je tacna tvrdnja da se LovEco/Pro resetuje svakim prekidom napajanja (npr. skidanje kleme sa akumulatora) i da ga je nakon toga potrebno ponovo programirati? Za Ivana i Doru: Koliko kosta programiranje?
                      Nije tačno, jedino ako pogodiš ritam muzike za ples ali tako još niko nije skidao akumulator
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • vivicav
                        CBC Član
                        • 12.04.2005
                        • 72
                        • Pancevo

                        #56
                        Mislis da skidam-stavljam klemu u ritmu muzike ? Salim se, hvala vam svima.
                        Yeah
                        http://img285.imageshack.us/img285/3192/plin0tv.gif

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #57
                          Ja se izvinjavam, moram jos nesto da pitam
                          Da li napon reostata mora da bude tacno 0V (5) kada je gas pusten, i tacno 5V (0) kada je potpuno otvoren, ili moze da bude u blizini tih vrednosti? Ako moze, koliko blizu treba da bude?


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #58
                            Originally posted by Uros Piperski
                            Ja se izvinjavam, moram jos nesto da pitam
                            Da li napon reostata mora da bude tacno 0V (5) kada je gas pusten, i tacno 5V (0) kada je potpuno otvoren, ili moze da bude u blizini tih vrednosti? Ako moze, koliko blizu treba da bude?
                            Milivolti ne igraju ulogu, nije potrebna baš takva preciznost.
                            Sve što menja napon je dovoljno.

                            Što imaš veći (precizniji) opseg u skladu sa leptirom bolje je podešavanje.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #59
                              Ostao sam dužan rezultate ugradnje Lov Eca na karburator, neko je pitao.

                              Posle više meseci upotrebe u raznim uslovima ide ovako. Prvo što se odmah videlo auto ide neuporedivo bolje u svim opsezima. I pre toga je bilo dobro ali je primetno poboljšanje, jednostavno vuče podjednako u svim brzinama. Potrošnja se svela na oko ili ispod 10 u gradu NS i do 7 litara na otvorenom.

                              Ukupno se potrošnja smanjila za minimalno dve litre u oba slučaja ali je dobitak na performansama vidan. Hladan start traje 100 metara ili 15 sekundi dok sonda ne proradi, posle radi normalno.

                              Drugi slučaj koji je praćen je Siera 2000 koja nije imala lambdu pa je dodana i stavljen Lov Eco. Otprilike je sve isto kao i kod BMW-a samo je potrošnja dosta veća, nešto zbog loše glave, to jest ventila a nešto i zbog stila vožnje koji je tu negde oko crvenog. Potrošnja je manja za oko 3 litre u odnosu na pre ugradnje sonde i Lov Eca.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • Heinz
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 1027
                                • Beograd, Voždovac
                                • Avensis 2.0 D4D

                                #60
                                Rezultati su više nego dobri.

                                Koliko takva akrobacija košta? Cenim oko 100? za LovEco i ne znam koliko ? za lambda sondu. Šta još ima od troškova da bi se klasičan sistem prepravio (prekidač?).

                                Znam da moj motor nije u najboljem stanju, potrošnja prosečna mi je oko 12 litara, na otvorenom se kreće do 10, pa pravim neke kalkulacije
                                Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                                Comment

                                Working...
                                X