A cime bi ti i kako povezao kucnu bocu sa sporetom a da ne koristis fleksibilnu vezu? Ipak to nije radijator gde se poveze jednom u zivotu mada kod auta to bas bez malo i jeste jednom u zivotu osim sto su vibracije ogromne u vozilima.
Ja bi voleo da cujem kome je to puklo crevo a to da ponekad pusta na spojevima vec znamo. Pustalo bi jos vise da je bakarna cev.
Na fleksibinim crevima je fabricki odstampana godina proizvodnje tako da se iz aviona vidi da li je zakonski rok za zamenu prosao ili nije.
Zna se sta je guma i da se vremenom dezintegrise sama po sebi ali to se ne desi za 4-5-6 godina zavisi na koliko se gde (po zakonu) menja crevo.
Nista nije sporno ali to sve treba i mora biti napisano jasno i glasno u zakonu pa kad otvoris sluzbeni list a ono sve po tackama redom i onda nema dileme ni "umjetnickog dojma" eksperata na atestu.
Jos jedan je problem ovde po pitanju neko je nekoga pustio ili ga nije pustio. Kako to mislite pustio? Kako je neko ma ko bio a posebno majstor mogao da ne zna kako se radi da bi vlasnik auta trebao da racuna na to da ce ga neko pustiti na atestu. Ja ne bi nikoga pustio ako ni zbog cega drugog a ono da se zna ko jeste a ko nije majstor ili jos prostije receno ko zna norme i ko ih ne zna. Bar one osnovne koje ipak makar i napamet traze na atestu.
Ja uopste ne znam ko normalan ne zahteva od majstora koji je radio instalaciju garanciju da ce vozilo sigurno proci atest a ako ne neka zajebanciju plati ko je za to odgovoran.
To se bre ljudi prosto zove reklamacija kao i u svakom drugom poslu jos samo da se utvrdi ko placa stetu.
Ja bi voleo da cujem kome je to puklo crevo a to da ponekad pusta na spojevima vec znamo. Pustalo bi jos vise da je bakarna cev.
Na fleksibinim crevima je fabricki odstampana godina proizvodnje tako da se iz aviona vidi da li je zakonski rok za zamenu prosao ili nije.
Zna se sta je guma i da se vremenom dezintegrise sama po sebi ali to se ne desi za 4-5-6 godina zavisi na koliko se gde (po zakonu) menja crevo.
Nista nije sporno ali to sve treba i mora biti napisano jasno i glasno u zakonu pa kad otvoris sluzbeni list a ono sve po tackama redom i onda nema dileme ni "umjetnickog dojma" eksperata na atestu.
Jos jedan je problem ovde po pitanju neko je nekoga pustio ili ga nije pustio. Kako to mislite pustio? Kako je neko ma ko bio a posebno majstor mogao da ne zna kako se radi da bi vlasnik auta trebao da racuna na to da ce ga neko pustiti na atestu. Ja ne bi nikoga pustio ako ni zbog cega drugog a ono da se zna ko jeste a ko nije majstor ili jos prostije receno ko zna norme i ko ih ne zna. Bar one osnovne koje ipak makar i napamet traze na atestu.
Ja uopste ne znam ko normalan ne zahteva od majstora koji je radio instalaciju garanciju da ce vozilo sigurno proci atest a ako ne neka zajebanciju plati ko je za to odgovoran.
To se bre ljudi prosto zove reklamacija kao i u svakom drugom poslu jos samo da se utvrdi ko placa stetu.
Comment