GDI, JTS, FSI motori

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Re: GDI, JTS, FSI motori

    To niej njesra nego je tehnologija takva kakva je. Svako ko kupi takav auto mora da računa sa tim, to što bi mi voleli da se vozamo u baš takvom autu na plin jeneka druga priča.
    Zahteva se da bude što je moguće jeftinije , da ne troši ni malo benzina, po potrebi par kapi plina (ako baš mora) i da se ne održava nikad. Idealno ali retko nalazljivo u prirodi, samo jedna stvar ima te osobine ali nema veze sa autima (posredno ako je na zadnjem sedištu).

    Davno je rečeno da će to biti teško isplativo u našim uslovima kad se godišnje prelazi 10 do 15k isto kao i za Metan ali vlasnik vozila voli da čuje, biće, radiće, jeftino je, ma nemaju oni pojma ja znam, uredjaj je najbolji na svetu itd...

    U praksi posle kad crkne, majstori su ičke, prevaranti, oće da me izludu, nemaju pojma (kod ugradnje trošio 10 litara a sad posle 150K troši 12 a on nezna šta mu je)...

    Konkretan Zavoli koji sam gledao radi tako da do 1200 obrtaja troši benzin, posle sad se ne sećam tačno 5500 ili 6000 opet troši benzin a i u medjuvremenu kad zafali po lambda sondi ili bilo kako dodaje benzin u malom procentu. Sve je napravljeno da se zaštiti motor, da se ne pali mil lampica i to je po meni korektno.

    Na leru troši jako malo benzina (svaki ispravan auto), preko 5500 ili nadalje obrtaja se ne vozi a i kad se vozi to traje kratko, retko ko drži pun gas 200 kilometara. Onaj ko drži pa sad šta da mu radim. što je kupio takav auto koji to prvo može a posle što se cepidlači oko koštanja goriva...

    Ono što mi se ne svidja je softver još uvek u razvoju i nikakva podrška pisca softvera bar po rečima predavača iz Italije koji stvarno zna svoj posao. Podrške nema jer AEB ne otkriva sve opcije radi zaštite softvera od kradje (čak ni njima koji su platili izradu softvera)... Bože u kojem veku oni žive pa ja znam dva čoveka koji mogu krekovati sve na ovom svetu ali baš sve i čemu onda zaštita, da bi mi bili opet opitno polje?
    Cena je oko 1200 evra po rečima uvoznika, čuli smo se juče.

    Pošteno kažu ovo smo ispitali i na tim kolima radi ovo nismo ili onaj model ima problem. Korektno.
    Ko voli nek izvoli.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • speedplus
      RIP Bio nam je drug!
      • 15.01.2007
      • 2419
      • LAZAREVAC

      #17
      Re: GDI, JTS, FSI motori

      Evo novosti iz ICOM-a,ubrizgavanje tečne faze gasa pod visokim pritiskom direktno u komoru za sagorevanje koristeći iste brizgaljke koje se koriste i za benzin.Praktično nema potrebe za korišćenjem benzina čak ni za hladan start,može se startovati direktno na plin.
      ps
      ne obraćati pažnju na slike na trećoj stranici,one prikazuju šemu prethodnog uređaja za indirektno ubrizgavanje.








      Comment

      • nikola_VUK
        CBC Senator XXL
        • 20.09.2005
        • 317
        • Podgorica - Novi Sad
        • Mercedes vaneo 1.7

        #18
        Re: GDI, JTS, FSI motori

        Zna li se kad će u serisku ugradnju da uđu i koja je to firma, imaju li zastupnika na ovim prostorijama?

        Comment

        • speedplus
          RIP Bio nam je drug!
          • 15.01.2007
          • 2419
          • LAZAREVAC

          #19
          Re: GDI, JTS, FSI motori

          Jos je u fazi ispitivanja,firma je Icom,a zastupnika nema.

          Comment

          • legenda
            CBC Senator XXL
            • 28.03.2009
            • 1345
            • Beograd

            #20
            Re: GDI, JTS, FSI motori

            Da li neko zna kako su se uopste pokazali ZAVOLI uredjaji i kakvi su u odnosu na BRC i Landirenzo?

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Re: GDI, JTS, FSI motori

              U kom smislu?
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • legenda
                CBC Senator XXL
                • 28.03.2009
                • 1345
                • Beograd

                #22
                Re: GDI, JTS, FSI motori

                U smislu pouzdanosti,potrosnje,ubrzanja,cene i dostupnosti delova(injektora,centralne jedinice,isparivaca,multiventila..)

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Re: GDI, JTS, FSI motori

                  Mehanički deo opreme je isti, samo je softver drugačiji. pre dva tri meseca sam bio na prezentaciji uredjaja i deluje ok i ozbilno, bar po priči predavača a vidim da se čovek razume za divno čudo... No još je to rano za neki test pouzdanosti. Za Alfe sam insistirao na pitanju šta i kako i na kraju mi je objasnio da Alfe imaju dovoljno problema i na benzinu sa tim diznama ali da ipak rade na tome...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • legenda
                    CBC Senator XXL
                    • 28.03.2009
                    • 1345
                    • Beograd

                    #24
                    Re: GDI, JTS, FSI motori

                    Hvala Doro,volim da cujem i mnogo cenim Vase misljenje!

                    Comment

                    • toda81
                      CBC Član
                      • 06.02.2011
                      • 66
                      • Po

                      #25
                      Nacup sam da je stag napravio sistem koji omogucava da npr fsi motor trosi samo plin. Da li je to tacno?

                      Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #26
                        Tačno je i nije. Napravljen je Stag 500, vido sam kako radi, trebalo je da bude početkom godine (prethodne) ali ga nema do danas. Ne znam razlog.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • toda81
                          CBC Član
                          • 06.02.2011
                          • 66
                          • Po

                          #27
                          Koja ce mu biti cena za ugradnju? Da li se mozda to zna orjentaciono posto se sigurno ne zna tacno

                          Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #28
                            April 2017 sajam u Varšavi i posle dorada na kursu (obuka servisera) od par dana u fabrici.. Sve je ok funkciuonisalo, uredjaj je stvarno mnogo dobar ali su imali problem sa pumpom pritiska, pa je Boš trebalo da im napravi bolju.. Od onda ništa.. Preporučena cena (tada) je bila oko 1200 evra. Sad, da li je mislio na Poljsku ili kod nas nisam baš puno pitao... Obzirom na sadašnju cenu Staga-a 400 DPI, mislim da bi to bila cena kod nas.
                            U principu je slično samo ima ventil na rejlu i dodatnu pumpu, sumnjam da je tome cena ispod 350 evra...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • toda81
                              CBC Član
                              • 06.02.2011
                              • 66
                              • Po

                              #29
                              Znaci ko zna kada ce da poceti da se ugradjuje jer ocigledno jos uvek nisu napravili valjanu pumpu.

                              Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #30
                                Pre mesec dva je bila kompletna ekipa iz fabrike na prezentaciji proizvoda koju je organizovao ovlašćeni distributer sa SR, Europromet iz Pirota i nismo dobili odgovor na to pitanje. Diplomatski je izbegnut odgovor

                                Verovatno je problem pumpa jer je njihova bila pola kapaciteta pa je trebalo dve, a izgleda da ni Boš nije k'o što je nekad bio
                                Stag 400 DPI radi pouzdano posao i nije baš tolika katastrofa to benzina što troši.
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X