Re: GDI, JTS, FSI motori
To niej njesra nego je tehnologija takva kakva je. Svako ko kupi takav auto mora da računa sa tim, to što bi mi voleli da se vozamo u baš takvom autu na plin jeneka druga priča.
Zahteva se da bude što je moguće jeftinije , da ne troši ni malo benzina, po potrebi par kapi plina (ako baš mora) i da se ne održava nikad. Idealno ali retko nalazljivo u prirodi, samo jedna stvar ima te osobine ali nema veze sa autima (posredno ako je na zadnjem sedištu).
Davno je rečeno da će to biti teško isplativo u našim uslovima kad se godišnje prelazi 10 do 15k isto kao i za Metan ali vlasnik vozila voli da čuje, biće, radiće, jeftino je, ma nemaju oni pojma ja znam, uredjaj je najbolji na svetu itd...
U praksi posle kad crkne, majstori su ičke, prevaranti, oće da me izludu, nemaju pojma (kod ugradnje trošio 10 litara a sad posle 150K troši 12 a on nezna šta mu je)...
Konkretan Zavoli koji sam gledao radi tako da do 1200 obrtaja troši benzin, posle sad se ne sećam tačno 5500 ili 6000 opet troši benzin a i u medjuvremenu kad zafali po lambda sondi ili bilo kako dodaje benzin u malom procentu. Sve je napravljeno da se zaštiti motor, da se ne pali mil lampica i to je po meni korektno.
Na leru troši jako malo benzina (svaki ispravan auto), preko 5500 ili nadalje obrtaja se ne vozi a i kad se vozi to traje kratko, retko ko drži pun gas 200 kilometara. Onaj ko drži pa sad šta da mu radim. što je kupio takav auto koji to prvo može a posle što se cepidlači oko koštanja goriva...
Ono što mi se ne svidja je softver još uvek u razvoju i nikakva podrška pisca softvera bar po rečima predavača iz Italije koji stvarno zna svoj posao. Podrške nema jer AEB ne otkriva sve opcije radi zaštite softvera od kradje (čak ni njima koji su platili izradu softvera)... Bože u kojem veku oni žive pa ja znam dva čoveka koji mogu krekovati sve na ovom svetu ali baš sve i čemu onda zaštita, da bi mi bili opet opitno polje?
Cena je oko 1200 evra po rečima uvoznika, čuli smo se juče.
Pošteno kažu ovo smo ispitali i na tim kolima radi ovo nismo ili onaj model ima problem. Korektno.
Ko voli nek izvoli.
To niej njesra nego je tehnologija takva kakva je. Svako ko kupi takav auto mora da računa sa tim, to što bi mi voleli da se vozamo u baš takvom autu na plin jeneka druga priča.
Zahteva se da bude što je moguće jeftinije , da ne troši ni malo benzina, po potrebi par kapi plina (ako baš mora) i da se ne održava nikad. Idealno ali retko nalazljivo u prirodi, samo jedna stvar ima te osobine ali nema veze sa autima (posredno ako je na zadnjem sedištu).
Davno je rečeno da će to biti teško isplativo u našim uslovima kad se godišnje prelazi 10 do 15k isto kao i za Metan ali vlasnik vozila voli da čuje, biće, radiće, jeftino je, ma nemaju oni pojma ja znam, uredjaj je najbolji na svetu itd...
U praksi posle kad crkne, majstori su ičke, prevaranti, oće da me izludu, nemaju pojma (kod ugradnje trošio 10 litara a sad posle 150K troši 12 a on nezna šta mu je)...
Konkretan Zavoli koji sam gledao radi tako da do 1200 obrtaja troši benzin, posle sad se ne sećam tačno 5500 ili 6000 opet troši benzin a i u medjuvremenu kad zafali po lambda sondi ili bilo kako dodaje benzin u malom procentu. Sve je napravljeno da se zaštiti motor, da se ne pali mil lampica i to je po meni korektno.
Na leru troši jako malo benzina (svaki ispravan auto), preko 5500 ili nadalje obrtaja se ne vozi a i kad se vozi to traje kratko, retko ko drži pun gas 200 kilometara. Onaj ko drži pa sad šta da mu radim. što je kupio takav auto koji to prvo može a posle što se cepidlači oko koštanja goriva...
Ono što mi se ne svidja je softver još uvek u razvoju i nikakva podrška pisca softvera bar po rečima predavača iz Italije koji stvarno zna svoj posao. Podrške nema jer AEB ne otkriva sve opcije radi zaštite softvera od kradje (čak ni njima koji su platili izradu softvera)... Bože u kojem veku oni žive pa ja znam dva čoveka koji mogu krekovati sve na ovom svetu ali baš sve i čemu onda zaštita, da bi mi bili opet opitno polje?
Cena je oko 1200 evra po rečima uvoznika, čuli smo se juče.
Pošteno kažu ovo smo ispitali i na tim kolima radi ovo nismo ili onaj model ima problem. Korektno.
Ko voli nek izvoli.
Comment