komso ti si lud, pa zar nije tuning. Nista od onoga pricacu ti a uradicu valjda blazi tuning na mom ako se ne primim mnogo na plin, znas da u moj tovarim al sad sa ovom bocom mogu sta hocu.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Da krenem:
Prvo odusevljenje na koje sam naisao a koje meni mnogo znaci je da kad stanem da sipam ne moram vise da vadim kljuc iz kontakt brave da otkljucam rezervoar, sto me je uzasno nerviralo jer stalno zaboravim da ga izvadim kad hocu da sipam benzin, pa moram da se vracam u auto i da se krivim da bi ga izvadio iz brave ne ulazeci u auto, a pri tom mi se stalno gasi muzika
E bre M-power,desava se to kad ne vozis Alfu,nego neke nemce ..........
Ako je jednogrli karb, skini meshach i izbushi karb. Tako kazu obe fabrike i Lovato i BRC.
Sa izbushenim karbom imash nepromenjene performanse na benzin i odlichne na plin. Sa Drakchetovim meshachem sigurno imash poremecenu situaciju na benz jer je prechnik difuzora oko 20mm.
kakva je situacija sa dvogrlnim Weber 32/32 karbom na Yugu, busenje ili mesac od nekog Fiata??
Za njega postoji dobar meshach i nema razloga da se bushi. Bushenje karburatora se u 95% sluchajeva izvodi na 1-grlim karburatorima. Na 2-grlim uglavnom nema adekvatnog mesta za bushenje ili postoji dobar meshach.
Da si sredio juga, sredio si ga. Znam ponela ga voznja na plin pa malo vise stisnuo gas, a ide na gas mnogo bolje mala sala M, jbga, izvini
Nego sta sam hteo da te pitam, tu malu bocu koju si ugradio, nju si uzeo u servisu gde su ti vrsili ugradnju, a koji je servis.
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Bushenje karburatora se u 95% sluchajeva izvodi na 1-grlim karburatorima.
Video sam na jednom Kadetu kocki 1.2 (ili 1.3, tako nešto) da je samo kroz kućište filtera vazduha vertikalno provučena cev do karburatora.
Da li se tako nešto uopšte praktikuje ili je srpski izum?
Bushenje karburatora se u 95% sluchajeva izvodi na 1-grlim karburatorima.
Video sam na jednom Kadetu kocki 1.2 (ili 1.3, tako nešto) da je samo kroz kućište filtera vazduha provučena cev do karburatora.
Da li se tako nešto uopšte praktikuje ili je srpski izum?
Nego sta sam hteo da te pitam, tu malu bocu koju si ugradio, nju si uzeo u servisu gde su ti vrsili ugradnju, a koji je servis.
Pa bocu sam uzeo u servisu jer BRC koristi isto Stakove boce i ostalih oblika koje serviseri ugradjuju u vozila. A ime servisa imas u mom prvom postu u ovoj temi.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment