Pozdrav !!!
Imam opel suza iz 1990 godine sa motorom 1,4i koji me je dobro sluzio dok nisam ugradio plin prije 2 godine.
Plin je LOVATO (pretpostavljam da je turska proizvodnja)
BOCA, INSTALACIJA i ISPARIVAČ i sve je to direktno povezano na karburator na koji je ubačen još jedan aluminijski dio (ne znam kako se zove,
ne razumijem se baš mnogo u ove stvari
).
Regulaciju smjese su mi štelovali ručno pomoću svog sluha
Sa ugradnjom plina su počeli problemi vec poslije 3 mjeseca voznje.
Prvo mi je stradala elektronika, a poslije toga je crkao i motor.
Sad sam ubacio novi motor 1.6i isto opelov sa karburatorom koji nije prešao mnogo i vozim na benzin koji je skuplji iz dana u dan.
Da li je potrebno još nešto dograditi na taj sistem da ne ugrađujem novi?
Koliko bi to koštalo? Samo da mi opet ne izgori motor.
ŠTA DA RADIM??? HELP!!!
P.S. Nije mi problem doći ni u hrvatsku jer živim blizu slavonskog broda.
Imam opel suza iz 1990 godine sa motorom 1,4i koji me je dobro sluzio dok nisam ugradio plin prije 2 godine.
Plin je LOVATO (pretpostavljam da je turska proizvodnja)
BOCA, INSTALACIJA i ISPARIVAČ i sve je to direktno povezano na karburator na koji je ubačen još jedan aluminijski dio (ne znam kako se zove,


Regulaciju smjese su mi štelovali ručno pomoću svog sluha



Sa ugradnjom plina su počeli problemi vec poslije 3 mjeseca voznje.
Prvo mi je stradala elektronika, a poslije toga je crkao i motor.
Sad sam ubacio novi motor 1.6i isto opelov sa karburatorom koji nije prešao mnogo i vozim na benzin koji je skuplji iz dana u dan.
Da li je potrebno još nešto dograditi na taj sistem da ne ugrađujem novi?
Koliko bi to koštalo? Samo da mi opet ne izgori motor.
ŠTA DA RADIM??? HELP!!!
P.S. Nije mi problem doći ni u hrvatsku jer živim blizu slavonskog broda.
Comment