VELIKA DILEMA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • opelkadett
    CBC Početnik
    • 07.06.2008
    • 3
    • bosna

    VELIKA DILEMA

    Pozdrav !!!
    Imam opel suza iz 1990 godine sa motorom 1,4i koji me je dobro sluzio dok nisam ugradio plin prije 2 godine.
    Plin je LOVATO (pretpostavljam da je turska proizvodnja)
    BOCA, INSTALACIJA i ISPARIVAČ i sve je to direktno povezano na karburator na koji je ubačen još jedan aluminijski dio (ne znam kako se zove, ne razumijem se baš mnogo u ove stvari ).
    Regulaciju smjese su mi štelovali ručno pomoću svog sluha
    Sa ugradnjom plina su počeli problemi vec poslije 3 mjeseca voznje.
    Prvo mi je stradala elektronika, a poslije toga je crkao i motor.

    Sad sam ubacio novi motor 1.6i isto opelov sa karburatorom koji nije prešao mnogo i vozim na benzin koji je skuplji iz dana u dan.

    Da li je potrebno još nešto dograditi na taj sistem da ne ugrađujem novi?
    Koliko bi to koštalo? Samo da mi opet ne izgori motor.
    ŠTA DA RADIM??? HELP!!!

    P.S. Nije mi problem doći ni u hrvatsku jer živim blizu slavonskog broda.
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    samo nadji drugi"aluminijski deo" koji odgovara tom karburatoru na 1.6 motoru
    namesti i vozi

    motor ti nije crko od Gasa..
    a narocito "elektronika" nemoze da crkne od pogonskog goriva nijednog, NIKAKO

    motor je crko..sto mu doslo vreme da mre..

    ili eventualno ako ti nije daleko dodji do Novog Sada www.autogas.rs

    ili do Beograda www.lovatogas.co.yu
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • alexa05
      CBC Senator XXL
      • 23.07.2006
      • 1769
      • Smederevo
      • Opel Vectra B 2.0DI 16v

      #3
      Meni nije nista crklo, a ako iz potpisa vidis radi se o istom motoru, elektronici i svemu ostalom. Zoran ti je lepo odgovorio.
      EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

      NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

      SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

      Comment

      • deki-ascona
        Bio nam je drug! RIP
        • 10.04.2007
        • 2118
        • NI , Trosharina

        #4
        Sta znaci "elektronika" ? Sta je u stvari crklo ?
        Originally posted by Valent Vudriga
        ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
        Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

        Comment

        • opelkadett
          CBC Početnik
          • 07.06.2008
          • 3
          • bosna

          #5
          motor ti nije crko od Gasa..
          a narocito "elektronika" nemoze da crkne od pogonskog goriva nijednog, NIKAKO

          motor je crko..sto mu doslo vreme da mre..
          Poslije nekog vremena nakon ugradnje plina motor se počeo čudno ponašati (sam je dodavao gas, ne znam kako, par sekundi radi na 3000 obrtaja, onda malo smanji pa opet doda itd...) i poslije odlaska u radnju gdje mi je ugrađen plin, pa kod jedno 10 mehaničara i još 5 autoelektričara niko nije znao šta je s motora.

          Poslije zamjene kablova, svjećica, razvodne grane kompletne, bobine......, pa čak i dva elektronska dijela koja se nalaze na karburatoru stalno su se iste stvari dešavale.
          Kad sam zamijenio elektroniku (mala metalna kutija, koja se nalazi na unutrašnjoj strani blatobrana, ima nekih čipova u njoj .....) auto mi je normalno proradio, sve do prije par mjeseci, onda sam izvadio motor i bacio, pa kupio drugi!!!
          Ne znam od čega je onda crkla????
          Da li plin ima ikakve veze s tim???

          Da li postoji nekakva elektronska regulacija smjese plina za moj sistem ili da mi opet štelaju na uvce???

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Nekad davno dok sam se bavio akvarijumima napisao sam uputstvo gde se kaže "Ksifoforus živi dok ne umre"
            Otprilike je tako i tvoja elektronika živela dok nije umrela. Vreme smrti obično nastupa odmah posle života a povezano je sa dužinom života i eventualno nekim nesrećnim slučajem kad se to desi ranije nego što je predvidjeno.

            Ukratko, šalim se malo ali je istinina što piše. Nije ti to crklo od gasa-plina i nema potrebe da se sa Krejom šteluje taj motor jer milioni takvih idu naštelovani na uvce.

            Dali je majstoru prdno slon u uvo ili nije pitanje je sada. Isto kao i onoj bulumenti majstora koju si posetio sa nikakvim rezltatom.
            Nedaj dva božeta da si otišao sa nekim soficistiranijim autom, zamenili bi oni i tebe na kraju...

            Mislim gas je gadan, ljigav, smrdi, samo je za upaljače, domaćice ga isključivo koriste, blam je voziti na plin ali je in itd... Ali brate nije kriv za sva zla ovog sveta koja se dogode na autu.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Kakva instalacija, tako se i podesava. Za tvoju je mozda bilo dovoljno i na uvce. Citaj na forumu kako se to radi.
              Ne vidim zasto bi problemi nastali bas zbog gasa. Nije normalno ni da su majstori nesto pogresili jer i nema sta posebno.
              Mislim da je nesto bilo u defektu PRE instaliranja gasa.
              Zamenio motor? Zasto? Kakve to ima veze sa gasom?
              Gas je samo gorivo kao i benzin. Jedno ili drugo, ISTA STVAR.
              Gasna instalacija takve vrste koju si ti imao nema ama bas nikakve veze sa elektronikom jer ista upravlja ubrizgavanjem benzina i ne ucestvuje u radu na gas uopste.
              Jel motor radio dobro na benzin tada kad nije hteo na gas? Ako jeste majstori nesto nisu najbolje znali da urade. Ako nije, onda je auto bio NEISPRAVAN na bilo koji nacin.
              Nema nikakvog razloga za se krivi gasna instalacija za lose odrzavane i dotrajale automobile.
              Auto mora da je u perfektnom stanju PRE instalaranja gasne opreme.
              Ako to nije bilo tako majstori su pogresili sto su uopste pristali da u takvo vozilo ugrade gas. Zato sada i postoji dilema sta je ili ko je kriv.
              Mi verovatno trebamo da nagadjamo zasto si promenio motor i da verujemo kako je to zbog gasa.
              Priznaces da je zamena motora prilicno veliki zahvat i da se ne radi ako predhodni nije UNISTEN. Razlog za unistenje motora je pre svega lose odrzavanje i eksploatacija pa tek posle sve ostalo.

              Comment

              • opelkadett
                CBC Početnik
                • 07.06.2008
                • 3
                • bosna

                #8
                Kakva instalacija, tako se i podesava. Za tvoju je mozda bilo dovoljno i na uvce. Citaj na forumu kako se to radi.
                Ne vidim zasto bi problemi nastali bas zbog gasa. Nije normalno ni da su majstori nesto pogresili jer i nema sta posebno.
                Mislim da je nesto bilo u defektu PRE instaliranja gasa.
                Zamenio motor? Zasto? Kakve to ima veze sa gasom?
                Gas je samo gorivo kao i benzin. Jedno ili drugo, ISTA STVAR.
                Gasna instalacija takve vrste koju si ti imao nema ama bas nikakve veze sa elektronikom jer ista upravlja ubrizgavanjem benzina i ne ucestvuje u radu na gas uopste.
                Jel motor radio dobro na benzin tada kad nije hteo na gas? Ako jeste majstori nesto nisu najbolje znali da urade. Ako nije, onda je auto bio NEISPRAVAN na bilo koji nacin.
                Nema nikakvog razloga za se krivi gasna instalacija za lose odrzavane i dotrajale automobile.
                Auto mora da je u perfektnom stanju PRE instalaranja gasne opreme.
                Ako to nije bilo tako majstori su pogresili sto su uopste pristali da u takvo vozilo ugrade gas. Zato sada i postoji dilema sta je ili ko je kriv.
                Mi verovatno trebamo da nagadjamo zasto si promenio motor i da verujemo kako je to zbog gasa.
                Priznaces da je zamena motora prilicno veliki zahvat i da se ne radi ako predhodni nije UNISTEN. Razlog za unistenje motora je pre svega lose odrzavanje i eksploatacija pa tek posle sve ostalo.
                Motor je radio fantastično prije ugradnje gasa, trosio je 6,5 L/100 km, filter i ulje sintetičko koje sam mijenjao od 8k do 10k kilometara i ne vidim razlog zašto sam ga loše održavao!!!
                Moguće je da je motor i dotrajao ali ruku na srce da baš rikne posle ugradnje gasa
                Moguće je da je i pumpa na kojoj točim imala loš gas, pa da je i to razlog, a može biti još milion razloga.
                Bilo kako bilo, ja sad imam novi motor koji je prešao svega 170000 km i imam dilemu da li da ga ponovo našopam gasom ili da se više s tim ne zaje....m.
                S obzirom da mi je u karoseriji već ostala kompletna instalacija, moja dilema je:
                Da li treba da ugradim nekakav elektronski dio koji sam reguliše omjer gasa i zraka da mi potrošnja ostane u nekakvim normalnim okvirima, ili da nastavim po starom na UVCE (jer mi je stari motor trošio oko 6,5L benzina, a gasa na uvce oko 10 L).
                Motor je sada 1,6 75 konja, opelov standardni poluajnšpric (jedna dizna na karburatoru i mala pumpa u rezervoaru)

                POMOZITE !!!

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Teško će tebi biti pomoći kad ništa ne slušaš.
                  Sad imaš "novi motor" sa 170k kilometara.
                  Nisi uopšte naveo što si izbacio stari motor a to uopšte nije bitno za ovu temu i forum.
                  Na SPI motor koji imaš može se staviti lambda kontrola koja će regulisati smešu kako treba.
                  Otidji do nekog krštenog servisa pa se raspitaj šta nude i kako montiraju.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Heinz
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 1027
                    • Beograd, Voždovac
                    • Avensis 2.0 D4D

                    #10
                    Ako sam dobro razumeo, čovek je motor zamenio jer je komutator možda bio neispravan?
                    Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Dobro si razumeo, to je bio kvar koji je nekoliko mehaničara i električara otkrivalo kao da traže 11. planetu...
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • bili
                        CBC Senator
                        • 13.11.2007
                        • 208
                        • NS

                        #12
                        Mene zanima koliko je prešao taj prvi motor, kada je ovaj novi prešao samo 170.000 km?
                        VW über alles.

                        Comment

                        • Saša
                          CBC Senator
                          • 05.11.2006
                          • 277
                          • NS

                          #13
                          Originally posted by Dora
                          Ne daj dva božeta da si otišao sa nekim soficistiranijim autom, zamenili bi oni i tebe na kraju...
                          Ovo je dobro...

                          Comment

                          • bili
                            CBC Senator
                            • 13.11.2007
                            • 208
                            • NS

                            #14
                            Pretpostavljam, ako je ovaj drugi motor prešao 170.000 km, da je onaj prvi prešao mnogo više. Onda nije ni čudo da posle recimo 300.000 km motor rikne. Možda ga je opelkadett dobro održavao, ali ko zna šta mu je prethodni vlasnik radio. Isto to važi i za ovaj drugi motor.

                            BTW Krajem osamdesetih porodični kum je imao novog Kadetta 1,3 kupljenog preko IDE kojem je na 20.000 km otvaran motor u garanciji i ustanovljena fabrička greška... Imao sam Juga 55 kome su na 7.000 km u garanciji menjani klipovi, ležajevi,... Sada svaki dan gledam Z101 sa 120.000 km koja od prvog dana radi na gas i "ne duva" ni malo...

                            Samo hoću da kažem da je 170.000 (a verovatno i mnogo više u slučaju prvog motora) prilična količina km za bilo koji auto (s obzirom da ne znamo kakvo je bilo prethodno održavanje) i može se svašta očekivati.

                            Poruku izmenio Dora

                            Izmena 10.06.: Posle brisanja nekih poruka i izmene ove od strane nadležnih, ova više nema prvobitni smisao, pa mogu komotno i ovu da obrišu. Ili ipak, neka stoji, nek zauzima koji kB na serveru, možda neko nešto shvati iz nje...
                            VW über alles.

                            Comment

                            • gorky
                              CBC Senator XXL
                              • 08.06.2007
                              • 860
                              • Vojvodina,Kikinda

                              #15
                              ja u taj novi motor koji je prešao svega 170k km,još ne bih ubacivao gas jer još nije razrađen,bar još jedno 30k da se utrči,a posle je lako.onaj "stari" motor je sigurno crkao od gasa jer jedine 3 stvari na autu koje gas ne izjeda su vetrobransko staklo,fioka za rukavice i radio ,sve drugo gas izjeda iznutra,inženjeri još ne mogu da provale zašto ali nešto sigurno postoji.jedini siguran način da se sačuva auto jesu tri čena belog luka koje treba stalno nositi sa sobom ili posetiti neku iskusniju babu vračaru da obaja auto,da ne reklamiram ali vidovita zorka verovatno ima auto gas sekciju koja se specijalizovano bavi problemima sa plinom.

                              Comment

                              Working...
                              X