Ugradio gas pa imam par pitanja...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dren
    CBC Senator XXL
    • 24.08.2005
    • 1068
    • Sarajevo

    #16
    A jel nemas kraj tastera za regulaciju tipa goriva jos jedan taster za "napumpavanje" gasa ? Kod mene je na BRC-u to taster kao i onaj kraj njega koji ima 3 polozaja, ali ovaj ima povratni feder, pa se moze samo pritisnuti i pustiti u stalni polozaj...

    Kad ga palim na plin nakon duzeg stajanja, dam kontakt (nece bez struje... ), "kliknem, tj. naspricam" 3-5 puta, zaverglam sa malo pritisnutim gasom, i sastavi ko mina iz prve...

    Comment

    • Flavio
      CBC Senator XXL
      • 13.06.2006
      • 1926
      • 012 Centar
      • KaraWagon 1.4T.Spark

      #17
      Originally posted by Dora
      Ako nema dugme za plin (dodavanje) onda ima prekidač koji odmah pušta gas čim se da kontakt i posle ako ne upališ auto isključi dotok plina, to se podešava (vreme)...
      Vidi,Shone ... ovo podeshavanje.Kod brata na Kadetu(sa carbom) je Lovato prekidac.U samoj kutijici je mali srafcic kojim se podesava ovo vreme.Mozes eventualno da probas malo da ga prestelujes.Ako uspes ,ako ne,zapamti na kom je mestu bio.Tu ga vrati pa kad se vratis u BG -> majstor .

      Ako radis nesto,ne zaboravi :
      Originally posted by Dora
      Ako par puta daš kontakt a ne upališ auto, naduvaš motor plinom i prezasićen je, zato ono pedala do patosa pre paljenja...
      Dren,nema takav prekidac .Rekao je vec gore.

      Comment

      • Dren
        CBC Senator XXL
        • 24.08.2005
        • 1068
        • Sarajevo

        #18
        Ma kad pratim puno tema, pa se pogubim na kraju...

        Do mene, hrkljus...

        Comment

        • shone190
          CBC Senator XXL
          • 10.12.2004
          • 1877
          • Beograd
          • Dodge Charger 8.1l

          #19
          Probao i opciju sa punim gasom pri paljenju i ista stvar. Bio do Ivana, do duse Nesha je bio tamo pa mi je nesto malo podesio onako "od oka" sto bi se reklo i rekao da tu nema neke filozofije i stvarno auto kada jednom upali svaki drugi put pali na pola kljuca, ali cim se ohladi skroz, ponovo ista stvar, cetiri verglanja minimum da bi upalio.

          Ne znam vise sta da radim, ali ovo je stvarno smor neverovatan. Na kraju cu da ga oteram kod Ivana i da ga ostavim na 10 dana da ga podesi ako je to uopse moguce.

          Sve u svemu smorio sam se sa plinom za dve medalje

          Jes da je usteda ogromna, ali ako sada ovako tesko pali sta ce tek biti na zimu, ako mi alnaser i akumukator uopste i izdrze do tada.

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #20
            A sto ti lepo ne palis na benzin kako je bog rekao ako ti to nije neki poseban problem?
            Prebacis na benzin i ugasis i posle palis na benzin i odmah prebacis na gas.
            Nije to neka posebna muka.
            Ocigledno da imas problema sa gorivom i to po meni da ne stize dovoljno brzo gas do motora. Ne verujem da imas viska goriva.
            Sa benzinom je mnogo lakse on je odmah tu. Nemas sta da cekas da povuce.

            Comment

            • shone190
              CBC Senator XXL
              • 10.12.2004
              • 1877
              • Beograd
              • Dodge Charger 8.1l

              #21
              Cao grad pali na gas karburatorske motore, a ja treba da se smaram sa prebacivanjem svaki put kad ugasim auto. Jednostavno me smara sto je normalno da upali iz prve i niko ziv koga sam pitao nema ovakav problem. Druga stvar je sto i prilikom vracanja na benzin sa gasa moram da budem u pokretu jer mi se inace ugasi auto i opet moram da verglam par puta da bih ga upalio. Sve u svemu smaracina teska, a da ne pominjem to sto ce i devojka cesto da vozi auto, a tek kad vidi kako ga je lako upaliti i ugasiti smorice se tri puta vise od mene.

              Dok nisam imao ugradjen gas, na benzin je palio na pola kljuca i na -15 stepeni.

              Da li je moguce da niko nije imao ovakav problem i da niko ne zna kako da se resi???

              Comment

              • Dren
                CBC Senator XXL
                • 24.08.2005
                • 1068
                • Sarajevo

                #22
                Polako, ne daj se smarati, rijesice se... Pomisli na sve one suske koje ce ti ostati u dzepu, umjesto da predju kod naftasa ili u budzet...

                Comment

                • deki-ascona
                  Bio nam je drug! RIP
                  • 10.04.2007
                  • 2118
                  • NI , Trosharina

                  #23
                  Ja bi isao redom: prvo bi resio ler gas na benzinu.
                  Originally posted by Valent Vudriga
                  ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                  Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Originally posted by shone190
                    Da li je moguce da niko nije imao ovakav problem i da niko ne zna kako da se resi???
                    Šone da li je moguće da ti očekuješ da neko preko foruma reši taj problem čarobnim odgovorom?

                    Normalno je da su i drugi imali takav ili sličan problem i normalno je da je rešiv.
                    Nadji majstora koji ej voljan da se posveti tome , ostavi auto i biće ok ili sačekaj da ti majstor dodje sa odmora.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • shone190
                      CBC Senator XXL
                      • 10.12.2004
                      • 1877
                      • Beograd
                      • Dodge Charger 8.1l

                      #25
                      @deki-ascona

                      Ler gas na benzinu je savrsen kao i paljenje, znaci isto kao i pre ugradnje gasa.

                      @dora

                      Ne ocekujem da mi neko preko foruma resi problem, ali mi je cudno da niko nije imao ovakav problem ili se barem nije javio. Kazem, ostavicu na kraju auto par dana kod Ivana koji ce nadam se resiti problem. Cudno mi je i da niko nema ni ideju sta bi moglo da bude.

                      Pozzz

                      Comment

                      • zoranbg
                        CBC Senator XXL
                        • 23.03.2005
                        • 4098
                        • Rooster's Hill , Beog
                        • Grande Punto 1.2

                        #26
                        imas karburator sa rucnim saukom ???
                        dali imas dugmence,za dodavanje gasa kod starta na prekidacu ? (znaci ne ono dugmence gde biras vrstu goriva,nego jos jedno pored ) ?

                        ako imas sve kao sto pise gore...
                        pali ga ovako : prebaci na "gas" polozaj i daj "kotakt" na bravi
                        1. povuci pola sauka
                        2. pritisni taj prekidac za "dodavanje gasa" tri puta kratko.
                        3.stisni kvacilo
                        4.nediraj pedalu gasa
                        5.verglaj ..posle 3-4 sekunde upalitje auto. dodaj malo gas nogom ...i polako spusti sauk,posle 1 km voznje..
                        kad verglas ne prekidaj..verglaj dok "ne sastavi"
                        kasnije tjes po iskustvu da znas,koliko treba da povuces sauk kada palis na gas.
                        ako neupali iz prvog verglanja.. smanji ili povetjaj sauk ..pa opet probaj.
                        iz nekoliko takivih jutarnjih paljenja ,naucitjes..kako da palis svoj auto.

                        poenta je da TACNO znas koliko treb ada se povuce sauk ..nije to u milimetar tacno ...ali treba da znas koliko mu odgovara.. . ako povuces vise ili manje..netjes upaliti..

                        svaki je drugaciji ..ebiga...

                        nemas dovoljno Gasa. u smesi zato netje da upali.
                        skini svetjice i smanji zazor za 0.1 do 0.15 mm u odnosu na zazora za benzin.

                        i na benzin tjes da palis zimi kad je ispod nule. :
                        tako sto kad dodjes na parking ,prebacis ga na benzin ,isturiras 10 sec..
                        i ujutru ga upalis na benzin .. i kad se zagreje malo (3 minuta,netreba vise) .. prebacis prekidac na neutral polozaj..kad osetis da se gasi na benzin( potrosio sta je bilo u canku) ..samo ga prebacis na gas i malo isturiras ..dok ne ostane samo gas ..jer se na "dva" goriva malo gusi i seca.

                        BTW : kad sam napisao ovoliki post,ajde da ga zaokruzim ..
                        elem ..sva ta podesavanja i ucenja kako ga palis prodju u prvim nedeljama koriscenja..
                        i posle : samo vozis.vozis vozis ..
                        nema zapusenog karburatora..lose benzinske pumpe ...itd..
                        gas je mnogo bolji za voznju veruj mi..
                        vozim "takav" auto ( 1985 godiste opel corsa,sa karbom) vetj 4 godine
                        presao sam skoro 40 000 km .. i kako sam sta namestio ,nisam dirao 4 godine ..samo sipam i vozim uz potrosnju od 8 po gradu i 6 na otvorenom.

                        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                        Comment

                        • shone190
                          CBC Senator XXL
                          • 10.12.2004
                          • 1877
                          • Beograd
                          • Dodge Charger 8.1l

                          #27
                          Hvala na ovako opsirnom postu, samo da dodam da nemam to dugmence za "dodavanje" gasa vec samo prekidac sa tri polozaja. Da li i kako to menja opisani postupak?

                          Pozzz

                          Comment

                          • uglavnom.bezopasni
                            - 42 -
                            • 03.02.2005
                            • 2235
                            • Novi Sad

                            #28
                            Vozio (vozim) tri auta na gas/karburator, dva sa automatskim saug/k/hom, jedan sa ručnim, u jedna je bio ugrađen i loveko (dodata lamba sonda)...

                            1. Ako voziš na gas onda voziš na gas, i ceo auto prilagodiš vožnji na gas.
                            2. Prešteluješ odnos zatvorenosti leptira saug/h/k-a i jačine dodavanja gasa na leru. (to je bitno i kod benzina, ali je on menje osetljiv).
                            3. sistemom proba i pokušaja dodješ do varijante kako se pali preko +12, kako od +12 do -10, a kako -10 do -18, kod nas nije bilo većih zima, a i kad su najavljivali više od -XX (u mom slučaju -18 pošto do te zimoće pali sigurno), onda uveče preventivno prebaciš na benzin.

                            4. ako ne možeš da ustanoviš pravilo paljenja, onda je ili nešto jako raštelovano ili nešto ne valja, odeš lepo do nekog pravog majstora i on ti to podesi, ili se igraš sam, za ovog citroena mi je trebalo jedno 6-7 dana i preko 300km da ga naštelujem kako meni i mojoj vožnji odgovara, pali uvek i ne razmišljam o tome.
                            Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                            11.04. 0:12 #2
                            Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                            Comment

                            • zoranbg
                              CBC Senator XXL
                              • 23.03.2005
                              • 4098
                              • Rooster's Hill , Beog
                              • Grande Punto 1.2

                              #29
                              @shone190 .. Mnogo menja situaciju ..MNOGO.

                              ja kad nebi imao na mom da "naspricam" gasa.. palio bi ga verovatno ko ti ..tako "muchenichki" iz 3 puta


                              ja bi u tvom slucaju radije isao na zamenu prekidaca..,
                              nemam iskustva sa takvim prekidacem kao sto je tvoj ..pa pojma nemam kako on obogati smesu kad je auto hladan..kod prvog verglanja ?!?

                              tebi je 99% problem samo u tome sto ti smesa nije dovoljno zasitjena Gasom kod paljenja ladnog auta.
                              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #30
                                Ima prekidač koji odmah pušta gas a ako ne upali auto posle par sekundi gasi ventil i zaustavlja gas. To par sekundi se šteluje po želji. Isparivač nema solenoid za saug pa time ni prekidač sa takvom mogućnošću ne bi značio ništa.

                                Može jedino da simulira par puta uzastopno davanje kontakta bez verglanja da bi dobio više gasa u grani....
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X