radila ne radila skini crevo sa u****
Ugradio gas pa imam par pitanja...
Collapse
X
-
Kada ti je motor hladan, predviđeno je da vuče topao vazduh sa grane da bi na benzin bolje radio dok se ne ugreje, kako se motor greje zatvara se dotok vrućeg i onda vuče samo hladan vazduh, to reguliše to crveno crevce.
Pošto plinu smeta vruć vazduh to crevce je potrebno skinuti sa te okrugle sprave koja stoji skroz napred i zapušiti ga (srafom) da ne bi vukao falš vazduh u karburator.
Takođe treba proveriti kako se ponaša ta klapna, ako je ispravna posle skidanja creva vrući vazduh treba da je uvek zatvoren.
I poslednje što bi trebao da vidiš je to crevo koje vuče hladan vazduh u filter da bude malo smaknuto sa direktnog udara vazduha u vožnji. (ako ti se gasi pri prebacivanju brzina u vožnji)Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
11.04. 0:12 #2
Rule #51: Sometimes — You're Wrong!
Comment
-
-
Comment
-
-
Resio sam tako sto pre gasenja auta stanem i u leru dam gas do jedno 4000rpm i u tom trenutku prebacim na benzin. Auto radi dok ne padnu obrtaju do nule i tad se ugasi ali povuce dovoljno benzina da sutra ujutro upali na pola kljuca i eto resenja
U principu koliko sam citao i treba auto da se pali uvek na plin tako da eto, postujem pravilo
Comment
-
-
nisam uopste razumeo kako ga sad palis ,sta prebacujes.
(kako povlaci benzin,prebacne na gas i tako to..,i jos po nesto..)
ali nema veze ..,da ne razvlachimo temu , vazno je da si reshio problem
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
I onda on tu meni da nerazumljivo objašnjavam
Comment
-
-
Izvinjavam se, nije nerazumljivo nego nepravilno napisanoEvo izmenio sam svoj komentar i crvenim obojio rec koja je bila nepravilna. Umesto gas trebalo je da stoji benzin, jbg, nisam video na oci jutros kad sam kuckao pa pogresio
Pozzz
Comment
-
Comment