Vrlo cudna situacija

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    #31
    sw,da bi se u mestu zavrteo motor na 3000 obrtaja treba mali otklon pedale gasa,sam polozaj leptira je restrikcija na usisu i zato je venturi ef.slab,smesa je siromasna a i samom motoru ne treba vise u mestu.Kada u cetvrtoj brzini krenemo sa recimo 2500 ka 4000 obrtaja i to zelimo brzo da postignemo mi pedalu gasa stiskamo skoro do kraja i mnogo vise se i otvara leptir i nema restrikcije na usisu,samim tim kroz mikser prolazi vise plina.Ako bi u mestu toliko otvorili leptir gasa ,morali bi odmah oduzeti gas(jer bi motor otisao u prevelike obrtaje),e za to kratko vreme venturi gas.uredjaj ne moze da stigne da odreaguje sa obogacenjem smese i ona je u tim trenucima siromasna.

    Comment

    • error
      CBC Veteran
      • 28.03.2008
      • 175
      • beograd

      #32
      hehe, jel to znaci da ni jedan na svetu auto sa venturijem nije nastelovan kako treba?

      jer polazeci od svega ovoga, auto sa venturijem moze se nastelovati samo na autoputu na 3k obrtaja sa otvorenom haubom i plinadzijom vezanim za prednji vezni lim koji odvrce i zavce racvu?
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • Plinadzija
        CBC Senator XXL
        • 29.07.2008
        • 1514
        • Paracin

        #33
        Originally posted by error
        hehe, jel to znaci da ni jedan na svetu auto sa venturijem nije nastelovan kako treba?

        jer polazeci od svega ovoga, auto sa venturijem moze se nastelovati samo na autoputu na 3k obrtaja sa otvorenom haubom i plinadzijom vezanim za prednji vezni lim koji odvrce i zavce racvu?
        Sto bre mene da vezujete za prednji vezni lim???
        Nisam kriv!!!!
        UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

        Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

        Comment

        • error
          CBC Veteran
          • 28.03.2008
          • 175
          • beograd

          #34
          nekog, tamo, plinadziju...

          ne tebe brate
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • error
            CBC Veteran
            • 28.03.2008
            • 175
            • beograd

            #35
            usrali smo coveku celu temu...
            strasno

            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #36
              Originally posted by error
              hehe, jel to znaci da ni jedan na svetu auto sa venturijem nije nastelovan kako treba?

              jer polazeci od svega ovoga, auto sa venturijem moze se nastelovati samo na autoputu na 3k obrtaja sa otvorenom haubom i plinadzijom vezanim za prednji vezni lim koji odvrce i zavce racvu?
              Upravo tako, može da se našteluje najbolje što može ali to opet nije dobro ali je kompromis koji se mora praviti.

              Inače u svetu je karburator davno zaboravljena stvar a i venturi.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Dren
                CBC Senator XXL
                • 24.08.2005
                • 1068
                • Sarajevo

                #37
                Nemojte tako ljudi, meni je karburator jos pojam savrsenstva !

                Sta cu, volim mehaniku...

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #38
                  I meni, ali su izmišljena 328 čudesa samo da bi oteli pare i da se ne popravlja u svakoj kovačnici usput
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • gorky
                    CBC Senator XXL
                    • 08.06.2007
                    • 860
                    • Vojvodina,Kikinda

                    #39
                    meni se sve čini da niste shvatili poentu onog što je dora napisao.nije on rekao da to ne valja i da ne treba koristiti već je ukazao na praktičnu stranu određenog uređaja na određenu vrstu vozila.ja imam sva ta "čudesa" od opreme uključujući i taj brc-ov,i znam praktičnu stranu svakog.prosečan korisnik auta hoće da mu auto radi dobro da malo troš itd,na serviseru je da to postigne ,dal pomoću viska,bioenergije,rašlji ili gas analyser-a,na njemu je.ko zna da paljenje i smešu našteluje bez ikakve opreme što je osnova svaki uređaj može samo da mu pomogne ili da mu ubrza proces rada.recimo ja kada sam bio učenik moj majstor mi je zabranio da koristim stroboskop pri štelovanju paljenja već ga je on koristio da me prekontroliše,tek kada sa mogao svaki da naštelujem onda mi je rekao koristi ga ,brže je.svaki alat je samo pomagalo jer "boj ne bije svijetlo oružje,već boj bije srce u junaka"

                    Comment

                    • Stefan
                      CBC Član
                      • 10.07.2006
                      • 82
                      • Nis

                      #40
                      samo vas posmatram
                      a meni niko da pomogne!
                      www.018info.biz

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        #41
                        Pa zavrni taj stel sraf za pola kruga i imaces litar manju potrosnju,e sad kako ce ici ...ti probaj pa se javi...

                        Comment

                        • error
                          CBC Veteran
                          • 28.03.2008
                          • 175
                          • beograd

                          #42
                          meni samo nije jasna jedna svar:
                          ako se auto steluje u leru po italijanskom receptu zavrci dok ne padne tura pa odvrni za pola
                          a ovde se tvrdi da je auto tada u voznji sa bogatom smesom...
                          pa dobro bre zar je moguce da to niko od zabara nije primetio?
                          jer, da je primetio onda bi to pravilo glasilo:
                          i kada vidte da je broj obrtaja opao malo e, tu ga i ostavite jer ce u voznji tada biti idealna smesa jer je u voznji uvek bogatija od one koju nastelujete na leru.

                          to o cemu se prica je jako zanemarljiva razlika...
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • TECA
                            CBC Senator XXL
                            • 14.10.2007
                            • 2355
                            • Oz

                            #43
                            error,od toga sto si naveo jos pola kruga odviti i u vecini slucajeva je to to...

                            Comment

                            • TECA
                              CBC Senator XXL
                              • 14.10.2007
                              • 2355
                              • Oz

                              #44
                              ...i u vecini slucajeva je jos u siromasnoj,ali je potrosnja zadovoljavajuca kao i performase.. .

                              Comment

                              • TECA
                                CBC Senator XXL
                                • 14.10.2007
                                • 2355
                                • Oz

                                #45
                                ...smesa u leru se steluje na isparivacu i nju mozes kako ti je volja...

                                Comment

                                Working...
                                X