sw,da bi se u mestu zavrteo motor na 3000 obrtaja treba mali otklon pedale gasa,sam polozaj leptira je restrikcija na usisu i zato je venturi ef.slab,smesa je siromasna a i samom motoru ne treba vise u mestu.Kada u cetvrtoj brzini krenemo sa recimo 2500 ka 4000 obrtaja i to zelimo brzo da postignemo mi pedalu gasa stiskamo skoro do kraja i mnogo vise se i otvara leptir i nema restrikcije na usisu,samim tim kroz mikser prolazi vise plina.Ako bi u mestu toliko otvorili leptir gasa ,morali bi odmah oduzeti gas(jer bi motor otisao u prevelike obrtaje),e za to kratko vreme venturi gas.uredjaj ne moze da stigne da odreaguje sa obogacenjem smese i ona je u tim trenucima siromasna.
Vrlo cudna situacija
Collapse
X
-
hehe, jel to znaci da ni jedan na svetu auto sa venturijem nije nastelovan kako treba?
jer polazeci od svega ovoga, auto sa venturijem moze se nastelovati samo na autoputu na 3k obrtaja sa otvorenom haubom i plinadzijom vezanim za prednji vezni lim koji odvrce i zavce racvu?
Comment
-
-
Originally posted by errorhehe, jel to znaci da ni jedan na svetu auto sa venturijem nije nastelovan kako treba?
jer polazeci od svega ovoga, auto sa venturijem moze se nastelovati samo na autoputu na 3k obrtaja sa otvorenom haubom i plinadzijom vezanim za prednji vezni lim koji odvrce i zavce racvu?
Nisam kriv!!!!UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
Comment
-
-
-
-
Originally posted by errorhehe, jel to znaci da ni jedan na svetu auto sa venturijem nije nastelovan kako treba?
jer polazeci od svega ovoga, auto sa venturijem moze se nastelovati samo na autoputu na 3k obrtaja sa otvorenom haubom i plinadzijom vezanim za prednji vezni lim koji odvrce i zavce racvu?
Inače u svetu je karburator davno zaboravljena stvar a i venturi.
Comment
-
-
I meni, ali su izmišljena 328 čudesa samo da bi oteli pare i da se ne popravlja u svakoj kovačnici usput
Comment
-
-
meni se sve čini da niste shvatili poentu onog što je dora napisao.nije on rekao da to ne valja i da ne treba koristiti već je ukazao na praktičnu stranu određenog uređaja na određenu vrstu vozila.ja imam sva ta "čudesa" od opreme uključujući i taj brc-ov,i znam praktičnu stranu svakog.prosečan korisnik auta hoće da mu auto radi dobro da malo troš itd,na serviseru je da to postigne ,dal pomoću viska,bioenergije,rašlji ili gas analyser-a,na njemu je.ko zna da paljenje i smešu našteluje bez ikakve opreme što je osnova svaki uređaj može samo da mu pomogne ili da mu ubrza proces rada.recimo ja kada sam bio učenik moj majstor mi je zabranio da koristim stroboskop pri štelovanju paljenja već ga je on koristio da me prekontroliše,tek kada sa mogao svaki da naštelujem onda mi je rekao koristi ga ,brže je.svaki alat je samo pomagalo jer "boj ne bije svijetlo oružje,već boj bije srce u junaka"
Comment
-
-
-
meni samo nije jasna jedna svar:
ako se auto steluje u leru po italijanskom receptu zavrci dok ne padne tura pa odvrni za pola
a ovde se tvrdi da je auto tada u voznji sa bogatom smesom...
pa dobro bre zar je moguce da to niko od zabara nije primetio?
jer, da je primetio onda bi to pravilo glasilo:
i kada vidte da je broj obrtaja opao malo e, tu ga i ostavite jer ce u voznji tada biti idealna smesa jer je u voznji uvek bogatija od one koju nastelujete na leru.
to o cemu se prica je jako zanemarljiva razlika...
Comment
-
Comment