BMW 318i - da li, i koja TNG opcija?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Originally posted by overspeed_1976
    @ RankoBRC & IvanT

    josh samo jednu stvar mi pojasnite, pls. Shta da radim kad mi po pitanju TNG treba malo vishe ...
    Dakle, da li sistem LovEco tj. "Lambda Control" za Lovato tj. BRC, respektivno, mogu da "idu" na plastichnu usisnu granu? Sekvencijalni sistem je "malo mnogo" para za nashe uslove, pogotovo kod polovnih automobila
    Gde mu je tu rachunica
    Thx i pozdrav
    Na plastičnu granu ide isključivo sekvencijalno, sve ostalo je na rizik vlasnika ili majstora ako je blesav da to ugradi, mislim na majstora.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Originally posted by brick
      Neka lepo svako pogleda u svoj automobil i neka procita sta pise na mixeru sa kataloskim brojem pa neka onda kaze sta je originale a sta ne.
      evo ja znam odakle je mixer i ne moram da gledam. ne postoji kataloski broj jer ga i nema u katalozima, mislim mixera za moj motor.

      i ne mislim da je problem u nekakvoj originalnosti mixera nego u kvalitetu istog, bez obzira na fabriku koja ga je napravila.
      Tačno, bitno je da je dobar, Bugarski su lošeg kvaliteta a i loše dimenzionisani. Zato majstori trpaju sundjere, smanjuju prečnik cevi, podešavaju ler tamo gde ne treba i ostale djakonije.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • dfast
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2005
        • 1302
        • Hoofddorp NL /Bgd

        #18
        Evo, ja imam Bmw 318i, doduse starii E30 sa M10 motorom i L jetronikom, ugradili su mi Lovato, u servisu po preporuci u Visnjickoj banji, ali su mi samo jednu stvar omanuli i to me je kostalo. Naime iako su mi stavili povratnu klapnu na usis iza protokomera desilo mi se par eksplozija, dok nisam pomerio paljenje malo unazad. Od tada radi savrseno bez eksplozija ali kad ga prebacim na benzin to vise nije to gusi se trosi katastrofalno, sto bi se reklo morao sam da kupim novi mesac, narucio sam ga i cekam.
        Ne mogu da kazem da je njihova greska, mozda mi i jesu prekontrolisali paljenje ili jednostavno neki od ventila malo pusta, pa su se zato desavale eksplozije. A poznato je da su protokomeri osetljivi, nego izgleda da mi klapna nije odradila posao kako treba.
        Tako da kad to ugradis , malo mrdni paljenje na kasnije radi sigurnosti.

        Comment

        • dfast
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2005
          • 1302
          • Hoofddorp NL /Bgd

          #19
          Evo malopre gledam ovaj sajt, http://www.lovatogas.co.yu i svatih da sam tamo ugradio svoj plinski uredjaj.
          I citam stranicu vezanu za ugradnju, kad tamo stoji "Poželjno je motoru dati ranije paljenje za 1 ? 3 stepena". Pa to je ono sto je mene zeznulo. Cemu to, jer ako pomeris paljenje na ranije upravo i dolazi do ovih eksplozija. Motor ima za nijansu bolji odziv ali je rizik od eksplozija u usisu veci!
          Ispravite me ako gresim.

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #20
            Originally posted by dfast
            Evo malopre gledam ovaj sajt, http://www.lovatogas.co.yu i svatih da sam tamo ugradio svoj plinski uredjaj.
            I citam stranicu vezanu za ugradnju, kad tamo stoji "Poželjno je motoru dati ranije paljenje za 1 ? 3 stepena". Pa to je ono sto je mene zeznulo. Cemu to, jer ako pomeris paljenje na ranije upravo i dolazi do ovih eksplozija. Motor ima za nijansu bolji odziv ali je rizik od eksplozija u usisu veci!
            Ispravite me ako gresim.
            Da li prochitao zashto dolazi do explozija?
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • dfast
              CBC Senator XXL
              • 26.05.2005
              • 1302
              • Hoofddorp NL /Bgd

              #21
              Shvatam to vezano za svecice , kablove, kapu... elektronski deo oupste (to mi je u dobrom stanju , sve sveze menjano), i dihtovanje ventila (motor je na 200kkm ali radi fino i ne trosi ulje) nego nije mi jasno zasto pomeranje ugla paljenja. Da li da bi se dobilo na startnosti/odzivu, radu na leru ili sta vec. I cemu to ako je rizik postoji. Mada od kad sam ga vratio malo na nazad, radi odlicno i nije mi se desila eksplozija ni jednom.

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #22
                Originally posted by dfast
                Shvatam to vezano za svecice , kablove, kapu... elektronski deo oupste (to mi je u dobrom stanju , sve sveze menjano), i dihtovanje ventila (motor je na 200kkm ali radi fino i ne trosi ulje) nego nije mi jasno zasto pomeranje ugla paljenja. Da li da bi se dobilo na startnosti/odzivu, radu na leru ili sta vec. I cemu to ako je rizik postoji. Mada od kad sam ga vratio malo na nazad, radi odlicno i nije mi se desila eksplozija ni jednom.
                Evo ukratko.

                Do explozije najcheshce dolazi iz dva razloga: losha varnica ili nedostatak plina. Josh jedan uzrok detonacije je losha zaptivenost ventila.

                Plin se pali teze od benzina i zato je pozeljno dati motoru malo ranije paljenje (gde je moguce). To je tih 1-3`.

                Sa novim delovima koji se odnose na varnicu, motoru slobodno daj malo ranije paljenje.

                Kada je menjan plinski filter? Redovno ili ne?
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Originally posted by RankoBRC
                  Originally posted by killaz
                  Bugarica?

                  Ranko iskljuchi caps_lock, jer isti znachi da se deresh.
                  Ako mislis da je djabe ukljucen caps nije i nisi ti taj koji treba o tome da vodis racuna
                  Pravila lepog ponašanja koja istina nisu zakonska akta ali su deo opšte kulture prilikom saopštavanja misli putem poruka na forumima su takva da je pisanje velikim slovima znak da se na nekog dereš.

                  I da, on ima prava da te opomene, pa ćak i dužnost mu je jer je moderator ovog foruma.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • dfast
                    CBC Senator XXL
                    • 26.05.2005
                    • 1302
                    • Hoofddorp NL /Bgd

                    #24
                    Sad sam na nekih 9000km od ugradnje, a receno mi je da se filter menja na 10kkm. Nemoj pogresno da me shvatis, ugradnjom sam u potpunosti zadovoljan jer znam sta znaci los uredjaj i losa ugradnja, imam to iskustavo sa predhodnim autom.
                    Interesovalo me je samo to u vezi ugla paljenja, odnosno postoji li realan razlog za tako nesto ili je to cisto ono da musterije ne osete preveliku razliku pri prelasku na plin.
                    Znam da se plin teze pali, ali ako eksplozija nije sporija onda to ne bi trebalo da ima veze sa uglom paljenja- a to vec ne znam, nisam strucnjak za goriva.
                    Ide mi servis na 10kkm, tako da cu svratiti kad budem dolazio u Bgd, a i da kupim novu povratnu klapnu ako je moguce, posto se moja malo iskrivila (ispravio sam je pod ali nije to to).

                    Comment


                    • #25
                      Sekvencionalni sistem ide na Euro 3 i Euro 4 motore po savrsenosti u sagorevanju i nema veze dali je plastika ili aluminijum grana. Lambda kontrol sistemi se uglavnom na Euro 2 motorima radi kontrole sagorevanja iako neki od tih sistema podrzavaju i Euro 3 i Euro 4 motore nisu isplativi zbog takozavanih EOBD emulatora sondi koji su relativno skupi i moraju da se programiraju pa dolazi do toga da se cena lako popne blizu cene direktnog ubrizgavanja a opet ni jedan od lambda kontrola ne sprecava detonacije zbog neispravnosti elektro instalacije sistema za paljenje ili nedovojlne smese u nekim rezimima voznje

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        Interesovalo me je samo to u vezi ugla paljenja, odnosno postoji li realan razlog
                        razlicite osobine goriva- LPG jeoko 105 oktana i ima sporije sagorevanjeod benzina. usled toga optimalni trenutak bacanja varnice je nesto ranije nego na benzin, i tada se bolje iskoriscava energija sadrzana u LPG-u.

                        digitalni moderni sistemi paljenjato rade automatski posto mogu da "prepoznaju" osobine goriva koje sagoreva i da mu se aktivno prilagodjavaju, odnosno da trenutak bacanja varnice pomeraju tokom voznje po potrebi.

                        za starije sistem sa manuelnim podesavanjem statickog pretpaljenja obicno je napredak vidljiv kada se podesi paljenje na 1-3 stepenana ranije ali pod uslovom da i pri radu na benzin ostane ispravan rad motora.

                        to zavisi od motora do motora, i konstrukciono i od samog stanja motora.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        Working...
                        X