Originally posted by overspeed_1976
BMW 318i - da li, i koja TNG opcija?
Collapse
X
-
Na plastičnu granu ide isključivo sekvencijalno, sve ostalo je na rizik vlasnika ili majstora ako je blesav da to ugradi, mislim na majstora.
-
-
Tačno, bitno je da je dobar, Bugarski su lošeg kvaliteta a i loše dimenzionisani. Zato majstori trpaju sundjere, smanjuju prečnik cevi, podešavaju ler tamo gde ne treba i ostale djakonije.Originally posted by brickevo ja znam odakle je mixer i ne moram da gledam. ne postoji kataloski broj jer ga i nema u katalozima, mislim mixera za moj motor.Neka lepo svako pogleda u svoj automobil i neka procita sta pise na mixeru sa kataloskim brojem pa neka onda kaze sta je originale a sta ne.
i ne mislim da je problem u nekakvoj originalnosti mixera nego u kvalitetu istog, bez obzira na fabriku koja ga je napravila.
Comment
-
-
Evo, ja imam Bmw 318i, doduse starii E30 sa M10 motorom i L jetronikom, ugradili su mi Lovato, u servisu po preporuci u Visnjickoj banji, ali su mi samo jednu stvar omanuli i to me je kostalo. Naime iako su mi stavili povratnu klapnu na usis iza protokomera desilo mi se par eksplozija, dok nisam pomerio paljenje malo unazad. Od tada radi savrseno bez eksplozija ali kad ga prebacim na benzin to vise nije to gusi se trosi katastrofalno, sto bi se reklo morao sam da kupim novi mesac, narucio sam ga i cekam.
Ne mogu da kazem da je njihova greska, mozda mi i jesu prekontrolisali paljenje ili jednostavno neki od ventila malo pusta, pa su se zato desavale eksplozije. A poznato je da su protokomeri osetljivi, nego izgleda da mi klapna nije odradila posao kako treba.
Tako da kad to ugradis , malo mrdni paljenje na kasnije radi sigurnosti.
Comment
-
-
Evo malopre gledam ovaj sajt, http://www.lovatogas.co.yu i svatih da sam tamo ugradio svoj plinski uredjaj.
I citam stranicu vezanu za ugradnju, kad tamo stoji "Poželjno je motoru dati ranije paljenje za 1 ? 3 stepena". Pa to je ono sto je mene zeznulo. Cemu to, jer ako pomeris paljenje na ranije upravo i dolazi do ovih eksplozija. Motor ima za nijansu bolji odziv ali je rizik od eksplozija u usisu veci!
Ispravite me ako gresim.
Comment
-
-
Da li prochitao zashto dolazi do explozija?Originally posted by dfastEvo malopre gledam ovaj sajt, http://www.lovatogas.co.yu i svatih da sam tamo ugradio svoj plinski uredjaj.
I citam stranicu vezanu za ugradnju, kad tamo stoji "Poželjno je motoru dati ranije paljenje za 1 ? 3 stepena". Pa to je ono sto je mene zeznulo. Cemu to, jer ako pomeris paljenje na ranije upravo i dolazi do ovih eksplozija. Motor ima za nijansu bolji odziv ali je rizik od eksplozija u usisu veci!
Ispravite me ako gresim.
Comment
-
-
Shvatam to vezano za svecice , kablove, kapu... elektronski deo oupste (to mi je u dobrom stanju , sve sveze menjano), i dihtovanje ventila (motor je na 200kkm ali radi fino i ne trosi ulje) nego nije mi jasno zasto pomeranje ugla paljenja. Da li da bi se dobilo na startnosti/odzivu, radu na leru ili sta vec. I cemu to ako je rizik postoji. Mada od kad sam ga vratio malo na nazad, radi odlicno i nije mi se desila eksplozija ni jednom.
Comment
-
-
Evo ukratko.Originally posted by dfastShvatam to vezano za svecice , kablove, kapu... elektronski deo oupste (to mi je u dobrom stanju , sve sveze menjano), i dihtovanje ventila (motor je na 200kkm ali radi fino i ne trosi ulje) nego nije mi jasno zasto pomeranje ugla paljenja. Da li da bi se dobilo na startnosti/odzivu, radu na leru ili sta vec. I cemu to ako je rizik postoji. Mada od kad sam ga vratio malo na nazad, radi odlicno i nije mi se desila eksplozija ni jednom.
Do explozije najcheshce dolazi iz dva razloga: losha varnica ili nedostatak plina. Josh jedan uzrok detonacije je losha zaptivenost ventila.
Plin se pali teze od benzina i zato je pozeljno dati motoru malo ranije paljenje (gde je moguce). To je tih 1-3`.
Sa novim delovima koji se odnose na varnicu, motoru slobodno daj malo ranije paljenje.
Kada je menjan plinski filter? Redovno ili ne?
Comment
-
-
Pravila lepog ponašanja koja istina nisu zakonska akta ali su deo opšte kulture prilikom saopštavanja misli putem poruka na forumima su takva da je pisanje velikim slovima znak da se na nekog dereš.Originally posted by RankoBRCAko mislis da je djabe ukljucen caps nije i nisi ti taj koji treba o tome da vodis racunaOriginally posted by killaz
Bugarica?
Ranko iskljuchi caps_lock, jer isti znachi da se deresh.
I da, on ima prava da te opomene, pa ćak i dužnost mu je jer je moderator ovog foruma.
Comment
-
-
Sad sam na nekih 9000km od ugradnje, a receno mi je da se filter menja na 10kkm. Nemoj pogresno da me shvatis, ugradnjom sam u potpunosti zadovoljan jer znam sta znaci los uredjaj i losa ugradnja, imam to iskustavo sa predhodnim autom.
Interesovalo me je samo to u vezi ugla paljenja, odnosno postoji li realan razlog za tako nesto ili je to cisto ono da musterije ne osete preveliku razliku pri prelasku na plin.
Znam da se plin teze pali, ali ako eksplozija nije sporija onda to ne bi trebalo da ima veze sa uglom paljenja- a to vec ne znam, nisam strucnjak za goriva.
Ide mi servis na 10kkm, tako da cu svratiti kad budem dolazio u Bgd, a i da kupim novu povratnu klapnu ako je moguce, posto se moja malo iskrivila (ispravio sam je pod
ali nije to to).
Comment
-
-
Sekvencionalni sistem ide na Euro 3 i Euro 4 motore po savrsenosti u sagorevanju i nema veze dali je plastika ili aluminijum grana. Lambda kontrol sistemi se uglavnom na Euro 2 motorima radi kontrole sagorevanja iako neki od tih sistema podrzavaju i Euro 3 i Euro 4 motore nisu isplativi zbog takozavanih EOBD emulatora sondi koji su relativno skupi i moraju da se programiraju pa dolazi do toga da se cena lako popne blizu cene direktnog ubrizgavanja a opet ni jedan od lambda kontrola ne sprecava detonacije zbog neispravnosti elektro instalacije sistema za paljenje ili nedovojlne smese u nekim rezimima voznje
Comment
-
-
razlicite osobine goriva- LPG jeoko 105 oktana i ima sporije sagorevanjeod benzina. usled toga optimalni trenutak bacanja varnice je nesto ranije nego na benzin, i tada se bolje iskoriscava energija sadrzana u LPG-u.Interesovalo me je samo to u vezi ugla paljenja, odnosno postoji li realan razlog
digitalni moderni sistemi paljenjato rade automatski posto mogu da "prepoznaju" osobine goriva koje sagoreva i da mu se aktivno prilagodjavaju, odnosno da trenutak bacanja varnice pomeraju tokom voznje po potrebi.
za starije sistem sa manuelnim podesavanjem statickog pretpaljenja obicno je napredak vidljiv kada se podesi paljenje na 1-3 stepenana ranije ali pod uslovom da i pri radu na benzin ostane ispravan rad motora.
to zavisi od motora do motora, i konstrukciono i od samog stanja motora.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
...
Comment