.
LPG-probemi
Collapse
X
-
Ne mora da je obidje jer je istina da se tako radi atest u Bosni, ne svugde ali se tako radi. Ako si na to mislio. Daš 50 maraka i dodješ po papire.
Comment
-
-
E ako ovo ima igdje na svijetu! Ne nisam na to mislio ali nema veze i dalje stojim iza činjenice da je uvaženi gospodin Dren iznio paušale koji su sve samo nisu u duhu pravilnika ovog foruma! Te i dalje ostaje moja molba da gospodin Dren obiđe ovu temu !Originally posted by DoraNe mora da je obidje jer je istina da se tako radi atest u Bosni, ne svugde ali se tako radi. Ako si na to mislio. Daš 50 maraka i dodješ po papire.
Hvala
Comment
-
-
Amire da ostane na ovome, po slikama koje si poslao to je sve samo nije profesionalna ugradnja za taj auto, od tipa uredjaja do same ugradnje. Činjenica da je bivši vlasnik samoinicijativno prestao da vozi na plin usled prevelike potrošnej koju nije uspe da sredi i pored verovatnog obilazaka majstora takodje govori o profesionalnom neznanju servisa gde je bio.
Ne znam koji su to servisi ali neki jesu. Prema tome Dren nije paušalno nikog ocrnio nego ej opisao svoje iskustvo i koliko vidim nije navodio imena tih servisa što lično smatram pogreškom ali to rade svi na ovom forumu pa ispada da ima samo par dobrih servisa a ostali se kao ne smeju reklamirati što nije tačno. Činjeca je da ima mnogo više loših servisa nego dobrih ali se o njima ćuti.
I na kraju, nije na tebi da predlažeš ili da odlučuješ ko gde treba da piše ili ne.
Ende svadje. Ko razume shvatiće.
Comment
-
-
Dora, ja sam svakako u redu za promjenu MV i provjeru položaja "ugla" boce (šta god to značilo) nakon toga ću se javiti. A što se svađe tiće, neće je biti samo pod jednim uslovom ".. nema čurlikanja po ljudima kojih nema i nemogu da se brane.."
pozzzz
Comment
-
-
Amire, tražio si pomoć, nadam se da si je dobio.
USLOVE odredjujem JA.
Comment
-
-
Amire, svađe neće biti uopšte, ili tebe kao korisnika foruma neće biti. Opomenut si od strane administratora i tu se svaka dalja diskusija završava.
Comment
-
-
Ja obično sipam za 1000 i potraje mi 4-5 dana, možda i više, ali primetio sam da se potrošnja zaista razlikuje (običan venturi, Yugo 1100 ccm) kada trošiš iz pune boce odnosno trećine ili manje, i to dosta, a ove vaše reči su to samo potvrdile...Originally posted by DoraNije ista potrošnja samo kad je boca baš pri kraju, zato oni koji voze na dosipanje 500 dinara više troše plina od onih koji sipaju pun i posle dolivaju pre nego se isprazni do dna...
Od sada punim do vrha pa dopunjavam...
Comment
-
-
Vidi zamjenio sam MV i boca je postavljena ponovo prema nekim oznakama na njoj i evo stukao sam prvih 100 km za < 8 litara sada trošim do 200 km pa ću da vidim koliko će se morati dosuti do pune. Da, majstor mi je rekao da "zamjenom MV bezveze bacam pare jer plina ima ili nema" ali eto pošto je otpala ručica plovka i nije radio pokazivač .. Ugrađen mi je još jedan sigurnosni elektroventil koji radi paralelno sa onim ispod haube što ima filter i na tom ventilu sada imam manometar to mi je posudio da se sam uvjerim u sljedeće:Originally posted by Saša
Ja obično sipam za 1000 i potraje mi 4-5 dana, možda i više, ali primetio sam da se potrošnja zaista razlikuje (običan venturi, Yugo 1100 ccm) kada trošiš iz pune boce odnosno trećine ili manje, i to dosta, a ove vaše reči su to samo potvrdile...
Od sada punim do vrha pa dopunjavam...
Čovjek tvrdi da je potrošnja u direktnoj vezi sa pritiskom u boci i da isparivač radi optimalno samo pri višim pritiscima (navodno do nekih 4 ili 5 bara) a onda kod svakog vakuma naglo pada korisnost odnosno povečava se potrošnja. Za sada mogu potvrditi ono što sam već znao i imao a to je da mi na punoj boci auto troši ispod 8 litara na 100km.
Ukoliko se pokaže tačnim a sve su prilike da hoće jer je tako bilo i ranije
onda ovaj bojler leti napolje i nanjegovo mjesto ide toroida jer zauzima manje mjesta a lakše ju je držati full.
Comment
-
-
pritisak u boci kada je prazna je tu negde, pri punjenju pritisak ide i do 15 bara.Čovjek tvrdi da je potrošnja u direktnoj vezi sa pritiskom u boci i da isparivač radi optimalno samo pri višim pritiscima (navodno do nekih 4 ili 5 bara) a onda kod svakog vakuma naglo pada korisnost odnosno povečava se potrošnja
za ovo boldovano, sta reci a da se ne uvredis ti i pogotovu taj koji je to mogao da smisli- glupost koja nema blage veze sa stvarnim stanjem u boci.
savet- sto hitnije bezi sto dalje od tog "majstora" kada je plin u pitanju.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Sačekaj da vidiš rezultat potrošnje pa onda proceni sam. A to što je majstor rekao znači da nema tri čuke sa životom i da nikad nije video ili shvatio kako taj ventil radi uopšte i čemu služi.Originally posted by amirVidi zamjenio sam MV i boca je postavljena ponovo prema nekim oznakama na njoj i evo stukao sam prvih 100 km za < 8 litara sada trošim do 200 km pa ću da vidim koliko će se morati dosuti do pune. Da, majstor mi je rekao da "zamjenom MV bezveze bacam pare jer plina ima ili nema" ali eto pošto je otpala ručica plovka i nije radio pokazivač ..
Ako pita ko je to rekao kaži neki Dora iz NS-a i slobodno mu daj moj telefon.
I žao mi je što nisi slikao taj MV koji je izvadjen.
Comment
-
-
Ako ste se interesovali za svojstva gasa u boci onda ste sigurno naisli na cinjenicu da pritisak istog zavisi samo od temperature sistema, tj boce i gasa u njoj, tako da pritisak u boci pada samo u slucaju da gas nestaje tj ima ga toliko malo da ne moze da ispari dovoljno brzo da ponovo napravi pritisak...
Ovo sto je taj "majstor" rekao coveku je negde nacuo nesto oko principa potrosnje goriva, ili mu je neko objasnjavao venturi efekat i kako to funkcionise a on siroma nije shvatio sta mu ovaj prica... prepoznali ste ideju vakuum u grani pri naglom davanju gasa bla,bla...jel da?UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
Comment
-
Comment