Ovako:
-nakon zamjene MV nasuo sam ukupno 52 litre, tokom punjenja na automatu je manometar (pumpe) pokazivao prvo 4,5 bara pa onda je na kraju pokazivao malo jače od 11, a kazaljka se ljepo popela i iza 1/1 na onom pokazivaču na MV. Kada je punjenje završeno i kad sam upalio auto onda je na onom dodatnom manometru kazaljka stala na blizo 10 bara, (ovaj dodatni manomentar radi tek kada se da kontakt), vanjska temperatura ako je vjerovati satu na benzinskoj pumpi 6 celzijusa.
Prilikom sipanja plina momak koji radi na pumpi mi je rekao da zimi odnosno kada temperatura padne ispod neke vrjednosti jedan od ona dva plina (propan ili butan) teže izlazi iz boce?? pa se i tako moze više goriva trošiti jer navodno ovaj drugi što lakše izlazi nije "jak" kao onaj što neće da izađe. Eto još jedne teme za diskusiju?!
Zatim ide dva dna vozanja po gradu (prigušnica nije skinuta još) i kada je pređeno 100 km na istoj pumpi je dosuto 7,65 litara, manometri su opet pokazivali gotovo iste vrijednosti a vanjska temperatura na istoj pumpi -5 celzijusa. Sada se troši "tura" od 200 km i evo na 155km manometar na ventilu pokazuje malo manje od 8 bara a onaj na MV je tek stigao na oznaku 1/2, danas je na sve legalo i 20 cm snjega ali ćemo to ukalkulisati kasnije.
Javim se kada budem imao podatak o dosipanju na 200 km
hvala na pažnji i strpljenju
-nakon zamjene MV nasuo sam ukupno 52 litre, tokom punjenja na automatu je manometar (pumpe) pokazivao prvo 4,5 bara pa onda je na kraju pokazivao malo jače od 11, a kazaljka se ljepo popela i iza 1/1 na onom pokazivaču na MV. Kada je punjenje završeno i kad sam upalio auto onda je na onom dodatnom manometru kazaljka stala na blizo 10 bara, (ovaj dodatni manomentar radi tek kada se da kontakt), vanjska temperatura ako je vjerovati satu na benzinskoj pumpi 6 celzijusa.
Prilikom sipanja plina momak koji radi na pumpi mi je rekao da zimi odnosno kada temperatura padne ispod neke vrjednosti jedan od ona dva plina (propan ili butan) teže izlazi iz boce?? pa se i tako moze više goriva trošiti jer navodno ovaj drugi što lakše izlazi nije "jak" kao onaj što neće da izađe. Eto još jedne teme za diskusiju?!
Zatim ide dva dna vozanja po gradu (prigušnica nije skinuta još) i kada je pređeno 100 km na istoj pumpi je dosuto 7,65 litara, manometri su opet pokazivali gotovo iste vrijednosti a vanjska temperatura na istoj pumpi -5 celzijusa. Sada se troši "tura" od 200 km i evo na 155km manometar na ventilu pokazuje malo manje od 8 bara a onaj na MV je tek stigao na oznaku 1/2, danas je na sve legalo i 20 cm snjega ali ćemo to ukalkulisati kasnije.
Javim se kada budem imao podatak o dosipanju na 200 km
hvala na pažnji i strpljenju
Comment