LPG-probemi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • amir
    CBC Član
    • 07.11.2008
    • 88
    • Sarajevo

    #46
    Ovako:

    -nakon zamjene MV nasuo sam ukupno 52 litre, tokom punjenja na automatu je manometar (pumpe) pokazivao prvo 4,5 bara pa onda je na kraju pokazivao malo jače od 11, a kazaljka se ljepo popela i iza 1/1 na onom pokazivaču na MV. Kada je punjenje završeno i kad sam upalio auto onda je na onom dodatnom manometru kazaljka stala na blizo 10 bara, (ovaj dodatni manomentar radi tek kada se da kontakt), vanjska temperatura ako je vjerovati satu na benzinskoj pumpi 6 celzijusa.
    Prilikom sipanja plina momak koji radi na pumpi mi je rekao da zimi odnosno kada temperatura padne ispod neke vrjednosti jedan od ona dva plina (propan ili butan) teže izlazi iz boce?? pa se i tako moze više goriva trošiti jer navodno ovaj drugi što lakše izlazi nije "jak" kao onaj što neće da izađe. Eto još jedne teme za diskusiju?!
    Zatim ide dva dna vozanja po gradu (prigušnica nije skinuta još) i kada je pređeno 100 km na istoj pumpi je dosuto 7,65 litara, manometri su opet pokazivali gotovo iste vrijednosti a vanjska temperatura na istoj pumpi -5 celzijusa. Sada se troši "tura" od 200 km i evo na 155km manometar na ventilu pokazuje malo manje od 8 bara a onaj na MV je tek stigao na oznaku 1/2, danas je na sve legalo i 20 cm snjega ali ćemo to ukalkulisati kasnije.
    Javim se kada budem imao podatak o dosipanju na 200 km

    hvala na pažnji i strpljenju

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #47
      eto vidis,sve je sad OK ..
      zahvaljujutji @Dora_Genije .. ,znaci da je bilo do multiventila


      heheheh sad je problem sto ti auto premalo trosi
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • amir
        CBC Član
        • 07.11.2008
        • 88
        • Sarajevo

        #48
        E na 202km je dosuto na punu bocu 18,25 litara plina, ovdje jedna napomena MV je prekinuo punjenje na 16,70 litara ali kako manometar pokazivao 9,1 bara dosuto je još plina do okruglo 10 bara i 18,25 litara je zapravo količina sa korekciom (kako bi sva punjenja bila sa istim pritiskom u boci) kada se preračuna potrošeno i pređena kilometraža dobije se malo jače od 9 litara/100 km. Ja sam lično zadovoljan jer objektivno gledano uslovi vožnje su drastično lošiji pa bi brat bratu trebalo odbiti bar 1 litar ako ne i više na ovu studen, led i "šlajdaranje".
        Na usisnoj cijevi je još uvjek ona prigušnica nije skinuta jer nije radio kompjuter za štelovanje kada je zamjenjen MV. Eto sada ide mjerenje na 300km i puna boca pa ćemo vidjeti šta se dešava. Ovaj dio mjerenja je ranije bio najlopšiji jer je tada potrošna bila preko 18litara na 100 km. Zapravo naj loši dio tek sljedi a to je kada se na praznu bocu (motor neće da radi) naspe 10 litara i mjeri kilometraža do gašenja motora, u toj varijanti ranije je potrošnja bila preko 20 litara na 100 km. Stari MV će biti slikan kada budem vraćao ovaj manometar a možda ga i zadržim radi kontrole punjenja. U svakom slučaju ovaj dodatni ventil je zapravo sigurnosni ventil i sada sam dobio papir da proširim ATEST (šta god neko mislio o atestima ovdje) i da onda mogu auto parkirati i u zatvorenim prostorima tipa podzemnih garaža i sl.

        čitamo se

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #49
          Sve će to biti u granicama normale, ne sekiraj se.
          Pritisak i litraža koja su promenljiva kategorija pokazuju na koji način auto "troši više" i možeš ga štelbati do nesvesti ali ne vredi... No tu se radi o litri dve a ne o duploj potrošnji.

          Siguran sam da će sve to biti ok i posle samo podseti tog majstora na njegovu izjavu o MV. I drugo, to što ti meriš pritisak na cevi nema nikakve veze sa ovim problemom koji si imao.

          Taj multiventil sa elektroventilo mje odavno ubačen u Evropu kao obavezan a i ovde se ugradjivao kao obavezan dok šalabajzeri nisu spustil cenu ugradnje a posle nove godine ako opet nešto ne ukake biće baš obavezan.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • speedplus
            RIP Bio nam je drug!
            • 15.01.2007
            • 2419
            • LAZAREVAC

            #50
            Originally posted by Dora
            a posle nove godine ako opet nešto ne ukake biće baš obavezan.
            Koliko sam ja informisan vec su ukakili

            Comment

            • amir
              CBC Član
              • 07.11.2008
              • 88
              • Sarajevo

              #51
              Evo ga, 322 km dosuto okruglo 34 litare. Obzirom da nemogu vjerovati trenutno preslušavam sam sebe da nisam slučajno dosipao plin, jer ranije sa ovom litražom nisam mogao preći ni 200 km!! Danas ide napolje ona prigušnica jer je "proradio" komp za štelovanje. Bilo kako bilo danas majstoru sljdi "klofanje" za onu priču o "..plina ima ili nema.." Najmanje 10 boca sam potrošio na raznorazna štelovanja ! A trebalo je samo okrenuti bocu i zamjeniti onaj MV. Usput kada smo kod starog MV šta sanjim raditi - jel se to može opravljati ili da pristanem na ponudu samog majstora da mu ga ostavim i prebijemo cjenu novog za 50%?

              Comment

              • Tihomirce
                CBC Senator XXL
                • 06.09.2008
                • 443
                • Arandjelovac

                #52
                A gde je slika obecanog MV

                Comment

                • amir
                  CBC Član
                  • 07.11.2008
                  • 88
                  • Sarajevo

                  #53
                  Pa to sam i pitao da li da:
                  -uzmem ga nazad i izvršimo sručnu expertizu ili
                  -umanjim cjenu novog za 50%

                  u svakom slučaju ću morati čekati ponedeljak jer ovi nerade vikendom

                  pozzz

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #54
                    Baci ga i uzmi pare, to jest pola. Meni ne treba ja znam šta je sa njim a nek taj malo prostudira pa možda i on shvati šta je sa njim.
                    Šta je sa njim sam već objasnio i to je bilo jasno iz one tvoje opširne poruke.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • amir
                      CBC Član
                      • 07.11.2008
                      • 88
                      • Sarajevo

                      #55
                      OK hvala ovim bi ja zaključio temu uz napomenu da sam vrteći ovaj forum o LPG vidio niz zanimljivih "sitnica" poput one lambda kontrole integrisane sa cut-off ventilom. Ako krenem u ugradnju možda malo proširimo postojeće ili otvorimo novu temu..

                      pozzzzz

                      Comment

                      Working...
                      X