Auto nece da pali na plin!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • slavko_bgd
    CBC Senator XXL
    • 24.03.2009
    • 771
    • Batajnica
    • Stilo 1.6 16V MW

    #31
    Re: Auto nece da pali na plin!!!

    Pa to ti pričam celo vreme!!!!!!!
    Super, druže, samo vozi, biće to super i u vožnji.
    Kao što smo se dogovorili,kad nađem dobre platine - javljam!
    PUN GAS I POLAKO!

    Pozdrav.
    Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

    Comment

    • koki
      CBC Početnik
      • 17.07.2009
      • 7
      • Nis

      #32
      Re: Auto nece da pali na plin!!!

      Slave, kralj si svi ste kraljevi... Danas sam probao Mocnog Rendzera i ljudi moji pali ko mina, ajd sto pali ko mina nego sam ide... Majke mi tek sam sad odusevljen... Ipak je bilo da su zalepile platine, jbg. Samo jos da namestim na usis negu klapnu ili poklopac od necega da mi ne stoje one trake ali to je vec minorni problem. Jos jednom hvala na pomoci, sto ne znaci da necemo da se druzimo i dalje. Sto se mene tice tema je LOCKED, mada moze da se nadje jos neko sa slicnim problemom, tako da....
      Poz..

      Comment

      • slavko_bgd
        CBC Senator XXL
        • 24.03.2009
        • 771
        • Batajnica
        • Stilo 1.6 16V MW

        #33
        Re: Auto nece da pali na plin!!!

        Hvala Koki, dobar je osećaj kad se reši problem!
        Pozdrav
        Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

        Comment

        • Sajonara99
          CBC Član
          • 18.09.2009
          • 98
          • Kragujevac,Batocina
          • suzuki swift 1.3GL

          #34
          Re: Auto nece da pali na plin!!!

          e,ljudi vidim da je ovde u pitanju hladan start na plinu i mada sam vec negde otvorio tu temu,moram da pitam i ovde.Imam suzuki swift 1.3 gl iz '84te god sa dvogrlim karburatorom.Na benzinu pali kako se kaze na pola kljuca,ali na gas pali tek na drugo-trece verglanje.I joos kad dodje do podizanja radne temp u stajanju ( kad auto radi u mestu),opadne ler toliko da se auto ugasi,tj rad motora predje u " fanky" rezim i nema sanse da radi bez dodavanja gasa.Da li je moguce da se desava ono sto je neko vec pomenuo da se isparivac malo pregreje i da smesa postaje siromasna? Kad se po iskljucenju ventilatora radna temperatura vrati u normalu jos nekih minut dva je tako i onda se i ler vrati u normalu.Ako je stvarno kvalitet smese vazduh-plin u pitanju,kako to da resim?Inace,rashladna tecnost za isparivac je uzeta ispod karburatora( na onim tankim crevima).I jos uvek ne znam koliko trosi plina,ali znacu u toku dana ( sinoc je kontrolisano).Mada auto radi sad bolje na plin nego na benzin,samo sto na benzinu pali extra,a na plinu katastrofa. Ugradjen je landi pre mesec dana,nov i uradjen atest istog.Hvala.
          Ako nece, uzmi veci cekic...

          Comment

          • rrapaic
            CBC Senator
            • 13.02.2008
            • 225
            • Beograd
            • Fiat Stilo 1.9 JTD

            #35
            Re: Auto nece da pali na plin!!!

            Ja imam pomenuti "simptom", kad se motor ugreje, ler mi malo spadne (na 600-700 obrtaja).

            Resava se prosto, imas srafce za ler na isparivacu. Sad, pitanje je da li ti je ler nizak (gasi se) zato sto je smesa preposna ili premasna. To ces upravo utvrditi okretanjem ler srafa; mozes ugasiti motor okretanjem i na jednu i na drugu stranu (probaj ).

            Medjutim, prava stvar je da krenes od srafa/ventila na crevu za gas, pa tek onda da predjes na ler sraf; pogledaj opis stelovanja u lepljivim temama (bese na tehnickom delu).

            Pozz

            Rajko
            Fiat Stilo 1.9 JTD

            Comment

            Working...
            X