Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rrapaic
    CBC Senator
    • 13.02.2008
    • 225
    • Beograd
    • Fiat Stilo 1.9 JTD

    Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

    Prvo, svima pozdrav!

    Ovako, odmah da kazem da sam pretresao uzduz i popreko forum, i stvarno podosta toga nasao na temu iz naslova. Ali mi je ipak ostalo par nedoumica.
    Prvo, auto je Renault 19 1.4 TSE (benzinac), ugradjen venturi Landirenzo. Ako cemo pravo, imam problem sa paljenjem na benzin (kad je hladnije vreme) vec par godina, ali nisam nista preduzeo. I dalje sam uporno palio na benz, sve se nadajuci da ce se dizne (ili sta vec) produvati. U voznji, i plin i benz bez ikakvih problema (do zimus).
    Drugo, jos od pre Nove godine sam imao sporadicno trzanje/trokiranje/stucanje u voznji (treca pri 2500+, ili cetvrta vec na 2000+ obrtaja). Sad je to vec pocelo da se desava i u drugoj brzini, pogotovo na usponu. Trzanje je slabije na benzinu, ali ga ima.

    Moguci uzroci (pokupio sa foruma), i sta sam odradio:

    1) Struja. Svecice su original za Renault 19, presle 7000 km (prethodni set je gurao preko 15000, bez problema). Promenio kablove (Tesla) pre mesec dana, zatim prosle nedelje zamenio kapu i ruku (koja je bila bas... uh). Kratkotrajno poboljsanje i posle prvog, i posle drugog. Ali, i dalje problem.

    2) Filteri razni. Promenio filter vazduha, ocistio filter plina. Posle stelovanja za novi filter (uradio sam), stucanje je cak postalo cesce/izrazenije.

    3) Karburator. Odavno mi je receno da idem na ciscenje istog. Ali, mene buni sledece: da li je moguce da PLIN trza zbog zaprljanog karburatora? Ako DA, odmah cu da idem do majstora. (Ne bih da idem, a da problem ostane... )

    4) Nosac motora. Procitah ovde na forumu da je lik (mercedes) imao slicnih problema zbog (pazi sad) nosaca motora? Da li je to moguce, na koji nacin nosac utice na rad motora? Posteno govoreci, guma na jednom nosacu motora mi je bas izraubovana. Ali kakve veze ima...?

    5) Bobina. Za ovo ne znam jos na cemu sam. Prosle godine radio servis anlasera, pre mesec dana alternatora. Oba sad rade odlicno. Da li je moguce da je na red dosla bobina, i kako uopste izgledaju problemi s njom?

    6) Zupcasti kais. Za ovaj ne znam kad je menjan, ja auto vozim nekih 30000+ km, i planiram na prolece veliki servis. Da li su gornji simptomi moguci za preskakanje kaisa?

    Hvala unapred na odgovorima!

    Rajko
    Fiat Stilo 1.9 JTD
  • DraxNS
    CBC Senator XXL
    • 24.10.2006
    • 520
    • Bačka Palanka
    • Peugeot 307 SW

    #2
    Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

    Nemam odgovor, ali ovaj post treba staviti kao PRIMER kako se postavljaju pitanja na forumu! Takoreći uramiti ga

    good work rrapaic

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

      Ako je preskočio kaiš osetiće se u svim režimima. Karburator isto tako ne bi trebal ona ovo da utiče sem teškog falš vazduha što bi se opet osetilo na leru, dakle nije. Ovo što si opisao liči na problem sa bobinom, ona na opterećenju tako zeza. Ako imaš neku da probaš pre nego kupiš drugu. Sa osciloskopm bi se tačno videlo da li je problem do nje ili nije.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Uča
        CBC Veteran
        • 24.01.2008
        • 168
        • Kruševac

        #4
        Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

        Poštujem Dorino mišljenje. Pridružujem se tome. Bez obzira da li je Dora u pravu ili nije navešću ti svoj primer i problem sa autom. Na mom kadettu 1.6i je monopoint i isto mi se dešavalo da trza na oko 2200obrtaja. Problem je bio u vakuum uređaju koji mi se nalazi na usisnoj grani (ono kao pečurka ). Kad sam skinuo crevo od vakuum uređaja auto je složio rad i nije više bilo sitnog seckanja i cimanja u vožnji. Stavio sam drugi uređaj ( sa otpada ) i sve besprekorno funkcioniše. Stvarno neznam da li i Reno 19 ima takav uređaj na usisnoj grani ali sam ti bar dao ideju šta bi moglo da bude u pitanju. Voleo bih da nas obavestiš o ishodu tvog rada. Znam u kakvoj si situaciji i da ti taj problem utiče na nerve jer sam i ja otišao kod druga na auto otpad i menjao od sonde, preko razvodnika i bobine sve do kompjutera i NIŠTA! Tek je problem rešen zamenom vakuuma. Želim ti sreću u istraživanju problema.
        Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo

        Comment

        • rrapaic
          CBC Senator
          • 13.02.2008
          • 225
          • Beograd
          • Fiat Stilo 1.9 JTD

          #5
          Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

          Hvala na odgovorima (a srece ce mi trebati, ocigledno ).
          Hvala i za pohvalu za post, pa trudim se da pomognem/olaksam ljudima koji znaju znanje, da bi oni pomogli meni .

          Imam tu izduzenu pecurku (plasticnu), u nju su uvedena/ubusena creva za plin niskog pritiska. Kako/sta je unutra pojma nemam, nikad nisam otvarao. Znaci, sad imam i pod
          7) Vakuum uredjaj. O ovome ne znam nista, ali naucicu (po svemu sudeci).

          Elem, bio sam do majstora jednog obliznjeg (Dusanovac), i posavetovao se. Insistira da PRE SVEGA proverim struju (znaci po Dorinom slovu ) ); bice ucinjeno.
          Jos jednom hvala svima, javim se

          Rajko
          Fiat Stilo 1.9 JTD

          Comment

          • rrapaic
            CBC Senator
            • 13.02.2008
            • 225
            • Beograd
            • Fiat Stilo 1.9 JTD

            #6
            Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

            Nisam stigao sinoc da odem do majstora; hbga, obaveze.

            Nego, ono sto me buni je sto auto ide cas dobro, cas lose. Evo jutros do posla, namerno sam ga poterao na par uzbrdica, ni da stucne. A inace, najcesce se trokiranje desava kad se motor dobro zagreje. Ali to nije pravilo, juce ujutro (na istoj deonici, polu-hladan) je odmah trzao. Poznate li su nekom ovakve "bubice"?
            Veceras odoh do majstor Miche , da vidim sta/kako cu dalje.
            Pozz

            Rajko

            P.S. Da nema neke veze sto je danas suvo vreme?
            Fiat Stilo 1.9 JTD

            Comment

            • aivan
              CBC Senator
              • 28.02.2006
              • 247
              • Bograd, Mirijevo

              #7
              Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

              Apropo suvog vremena, da ne verujes. Mene je pre nekoliko godina zezao kadet (monopoint) sa bas takvim stucanjem koje nikako niko nije mogao da uhvati (ali desavalo se i na leru, ne samo pod opterecenjem, pa i u laganom krstarenju). Na kraju sam definitivno utvrdio da se cesce javlja kad je suvo i suncano, dok je skoro nemoguce da se desi kada je vlazno, maglovito i kisovito.

              Ocigledan zakljucak za mene je bio da neki oksidirani kontak prekida kad je suvo, a dobro provodi kad je vlaga u vazduhu ... majstori su skidali kompjuter, cistili kojesta, rastavljali razvodnik itd .. ali problem se uvek vracao.

              Na kraju sam ga nasao sam ... mesavina srece i upornosti ... od nekakve 4 zice koje idu u konektor bobine jedna je "stopica" je bila labava i oksidirala. Nakon ciscenja i blagog stezanja klestima problem je nestao zauvek

              ne znam sto sam ovo ispricao, valjda ne skodi .. a ako ne skodi ..

              pozz

              p.s. Par godina kasnije imao sam slicno stucanje ali se javljalo uvek kad je motor zagrejan (bar 5-10 min) i postajalo je sve cesce dotle da vise auto nije palio dok se ne ohladi - u pitanju je bio komutator, ali napominjem da je ovaj problem progresivno rastao pa ga je bilo relativno lako otkriti i resiti.

              p.p.s. Jos jedno stucanje koje se manifestovalo kad je auto zagrejan i opterecen ispostavilo se da je rezultat potpuno zapusenog i raspadnutog filtera i creva za benzin.

              Majku mu, kad se osvrenem nazad, ispade kao da je kadet stucao vecinu vremena
              Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )

              Comment

              • rrapaic
                CBC Senator
                • 13.02.2008
                • 225
                • Beograd
                • Fiat Stilo 1.9 JTD

                #8
                Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

                aivan, mnogo ti hvala za ovo sa konektorima bobine!

                Pomisljao sam i ja na nesto slicno, ali ne znam cestito ni gde mi se bobina nalazi pod haubom ... ali naucicu.
                Ako je do vremena, onda je kod mene obrnuto: po vlaznom vremenu nesto prespaja (gde ne treba), a po suvom (izgleda) sljaka kako treba.
                Danas povezao kolegu s posla, kojem sam pricao za problem trzanja; mislio da ga zahebavam, auto isao k'o zmaj...
                Hvala jos jednom

                Rajko
                Fiat Stilo 1.9 JTD

                Comment

                • deki-ascona
                  Bio nam je drug! RIP
                  • 10.04.2007
                  • 2118
                  • NI , Trosharina

                  #9
                  Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

                  ... u pitanju je bio komutator, ali napominjem da je ovaj problem progresivno rastao pa ga je bilo relativno lako otkriti i resiti.
                  aivan, kaze se da je problem u nekom trenutku postao dijagnosticibilan
                  Originally posted by Valent Vudriga
                  ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                  Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                  Comment

                  • aivan
                    CBC Senator
                    • 28.02.2006
                    • 247
                    • Bograd, Mirijevo

                    #10
                    Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

                    Hvala za korekciju deki, mada cenim da je to Vuka Karadzica okrenuo bar dva puta u grobu
                    Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )

                    Comment

                    • rrapaic
                      CBC Senator
                      • 13.02.2008
                      • 225
                      • Beograd
                      • Fiat Stilo 1.9 JTD

                      #11
                      Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

                      Ljudi, totallno sam zbunjen. Auto ide kao kad sam ga kupio (dobro ).

                      Uzeo sinoc da pogledam/procackam oko bobine. Prodrmao zice/konektore (samo jedna, i jos jedna koja se i ne vadi), i, na nekom delu/uredjaju iznad bobine (cine celinu) vidim tanko gumeno crevo. Pogledam, stoji dosta labavo, jer se pri kraju rascepilo. Skinem ga, namotam na kraj izolir traku, i navucem ljudski, da ne moze nikako da spadne. Ali i pre ove intervencije, auto se (prividno) oporavio.
                      Onda pozovem mog klinca (glavni kriticar/recenzent, hehe) da se provozamo. Da ne duzim, vadio sam dusu autu, a on, sto ga jace gazim, sve bolje ide. Cetvrtom uz Ustanicku, trecom uz Grcica Milenka (od Ustanicke, bas strmo), ma samo vuce. Cak se i zvuk popravio (tisi u leru), ler je (jos) mirniji, itd.itd.

                      Elem, kaze mi jutros kolega da sam verovatno namestio/ucvrstio crevce za automatski saug, i da, ako je to bio problem, niti je auto (do tad) dobro isao, niti je stedeo gorivo. Sta znam, verovatno je u pravu.
                      Tako da na kraju nisam pametan da li da idem do majstora, ili ne...
                      Pozz

                      Rajko
                      Fiat Stilo 1.9 JTD

                      Comment

                      • aivan
                        CBC Senator
                        • 28.02.2006
                        • 247
                        • Bograd, Mirijevo

                        #12
                        Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

                        Pa naravno da ne ides kod majstora ako radi kako treba

                        inace ce ti uzeti par hiljadarki za "ciscenje cinculatora" i stelovanje "gepufni" (a auto radi pa radi ..)
                        Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )

                        Comment

                        • rrapaic
                          CBC Senator
                          • 13.02.2008
                          • 225
                          • Beograd
                          • Fiat Stilo 1.9 JTD

                          #13
                          Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja



                          Da ne gresim dusu, bio sam par puta kod starog majstor MIche (u penziji je, ali jos se mota oko radionice, hehe), i verovali ili ne, kad ustanovi da kvar nije za njega (ne radi ga), ne uzme mi ni kintu. To je jednom tako proslo, a drugi put sam sam (kad sam porazmislio), otisao i naknadno castio starinu; treba tu cestitost ceniti (i nagraditi ).

                          Rajko

                          P.S. Sad radionicu vode "neki drugi majstori" (Michine reci )...
                          Fiat Stilo 1.9 JTD

                          Comment

                          • ragazzoni
                            CBC Senator XXL
                            • 24.02.2009
                            • 774
                            • Obrenovac i okolina
                            • Opel Omega 2.0i-16v

                            #14
                            Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

                            Možda sam malo zakasnio ali...... Nebrojeno puta sam imao problem ovakve vrste na Reno-ima, Problem je BOBINA ili elektronika pored nje, ponekad se reši problem skidanjem creva vakuuma sa elektronike, pa motor počne savršeno da radi. Naravno ovo uraditi samo za dijagnostikovanje, inače zbog korekcije predpaljenja jakoooo teško da može da se vozi, ode jako u minus, pa nema snage.
                            ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                            Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                            Comment

                            • rrapaic
                              CBC Senator
                              • 13.02.2008
                              • 225
                              • Beograd
                              • Fiat Stilo 1.9 JTD

                              #15
                              Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

                              Aha, znaci to je bilo vakuum crevo "uz elektroniku" (sta cu kad nemam pojam )

                              Glavno da NEKO zna sta sam uradio, pa ako opet (pu-pu) bude zezao Rendza, imam kome da se obratim .
                              Hvala!

                              Rajko
                              Fiat Stilo 1.9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X