Ja se ne bih složio jer nikad ne potroši sve a ne znaš koliko je ostalo plus što troši više kad ima baš malo i vozi se na isparenja a kod venturija može da dekne. Više mi se svidja metoda do tandrkanja plovka pa onda predji koliko hoćeš i doliješ.
Analogija kod benzina mi se isto ne svidja sipaj 3 litre pa predji 30 km da vidiš koliko troši.
Da se i ja umešam u priču. Moj način testiranja je sasvim drugačiji. Napunim bocu do vrha, vozim dok ne stane, pa onda izračunam. Tako uradim 3-4 puta uzastopno i mogu vam reći da postoji razlika od jedne do druge boce, a to zavisi upravo od toga da li je gradska vožnjam kombinovano grad - otvoreno ili samo otvorena vožnja. Kada potrošim sve tri boce onda uzmem prosek za te tri boce i to je to. Isto sam radio ranije kad je benzin u pitanju s tim što ne čekam da se potroši celi rezervoar (zbog potapajuće pumpe ), nego natankiram do čepa, pređem određenu kilometražu, natankiram ponovo do čepa ( na istoj pumpi i na istom mestu zbog nagnutosti vozila ) i izračunam kolika je potrošnja. To vam je najsigurnije tako.
Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo
Moje je iskustvo da kada auto tako pokaze dobru potrosnju on mora da trosi i normalno. Naravno, tim metodima proibegavam samo u krajnjem slucaju jer iziskuju da ja sednem za volan i vozim onako kako ja mislim da treba da vozim da bi pokazao idealno malu potrosnju.
UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
...plus što troši više kad ima baš malo i vozi se na isparenja...
?!
Sa manjom količinom gasa se smanjuje "odstupanje" pri točenju na pumpi, prvo u smislu realne količine koja je sipana i drugo u smislu momenta aktiviranja limitacije.
Iako uređaj ne povuče sve iz rezervoara, računam da je momenat početka gušenja referentna tačka sa dovoljnom preciznošću.
Do sada mi nijedan nije "dreknuo" jer uglavnom vozim normalno kada testiram potrošnju.Pogotovo sa karburatorima, čiji se vlasnici inače i najviše žale...
Za benzin se slažem sa tobom-samo metoda "do čepa".
Pozdrav!
Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Prvo da se izjasnim da ja to ne radim i ne pada mi na pamet da ikad radim, to testiranje za mušteriju.
Karburator može da detonira samo ako mu se petarde bacaju u vazdušni filter a za indžekšn se ne bih kladio da te neće iznenaditi neki bus ili koji drugi kreten pa malkic pritisneš naglije pedalu kad ne treba.
Tako da nemam ništa protiv bilo koje metode jer ih ne primenjujem ali sam mišljenje izneo, venturi radi lošije i troši više sa 1 litrom u rezervoaru nego sa recimo 10 ako je rezervoar od 50 litara.
Nisam nikad merio pritisak u vožnji kad ima jedna ili dve litre ali verujem da je daleko manji nego kad ima pola rezervoara.
Comment