Trazim savet...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #16
    Originally posted by M-power
    BRC-ov isparivac ne moze da se ugradi a da stoji po PS-u bez da se pomera boca a predpostavljam ni lovatov. Jedino sto boca nema potrebe da ide na drugu stranu jer tamo nema nigde adekvatnog mesta, vec da se pomeri sa sve nosacem blize faru.
    Lovatov isparivach staje pored boce i ona se ne pomera, no nije ni bitno.
    Vazno je da posuda ostane na istoj visini na kojoj je i bila.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #17
      Da setio sam se. Kod brc-a ne moze jer voda izlazi sa strane isparivaca pa dodiruje poklopac kaisa, a kod lovata po obodu tako da on komotno staje
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Ja bih to rekao ovako... Kad god je moguće treba zadovoljiti dva uslova a to je postavljanje isparivača u pravilan položaj (primarno) i omogućavanje kasnije mehanićarima da rade svoj posao ako je moguće. Ova dva uslova na kecu je moguće pomiriti jedino izmeštanjem te boce jer nema šanse da stoji pravilno a i da može dekla od kaiša da se skine.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment


        • #19
          Poslusao sam sve vase savete oko svecica i kablova i imam jos 2 pitanja:

          -Stavio sam neke Poljske, zute silikonske kablove i buni me zasto na kutiji pise da nisu za LPG tj. gas?Zasto bas silikonski?
          -Jos jedno pitanjce.Onaj isparivac su mi namontirali na mesto gde je bila posuda za vodu,ali tako da stoji oko 30-40 stepeni u odnosu na osu vozila.
          Prijatelj mi rece da zato necu moci da prodjem atest jer mora da stoji uzduz ose vozila.Znate li sta o tome?

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #20
            Pa zasto si kupio te kablove ako pise da nisu za LPG?


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment


            • #21
              Lepo . Uso u radnju i rekao dajte mi silikonske kablove a oni rekli evo ti.A kako nemam obicaj da otvaram kutiju i citam uputstva u radnji sad su u kolima ...

              Comment

              • zoranbg
                CBC Senator XXL
                • 23.03.2005
                • 4098
                • Rooster's Hill , Beog
                • Grande Punto 1.2

                #22
                nekapiram.....kavi su sad za LPG a kakvi za benz....neverujem da postoji neka razlika....ja sam menjao pre 1 nedelje...1000dinara za korsu,neki americki pakovani u italiji ( ajde ! ).. =]
                i nepise na pakovanju da su za benz ili lpg...?!?
                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                Comment


                • #23
                  Pa ne kontam ni ja ,ali lepo pise da nisu za lpg.

                  Comment

                  • dekideki
                    CBC Senator XXL
                    • 26.07.2005
                    • 1914
                    • Beograd

                    #24
                    kupio si sigurno dobre kablove, ne verujem da bi trebalo da se brines.
                    bre, visoki napon je visoki napon.
                    to ti je ko da kupis srafciger, a na njemu ti pise nije za odvijanje inbus srafova... ako pasuju i rade, cuti i uzivaj.
                    inace, silikonski su pouzdaniji, gledano iz vise aspekta. niske temperature, viseg napona, vibracija, izolacije...

                    a sto se tice OSE pod kojom treba da stoji isparivac, i mene to zanima. i kod mene stoji pod uglom pod kojim je stajao i prelivni sud. znaci - oko 45 stepeni. efekat je - gasi se pri naglom kocenju, a pri ubrzanju ide kao mecava. naravno i potrosnja je oko 10.5 - 11.5l

                    Doro?
                    .

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      kavi su sad za LPG a kakvi za benz....neverujem da postoji neka razlika
                      postoji naravno razlika, postoje 3 vrste VN kablova po tehnolgoiji izrade i prenosa struje.

                      neki imaju linearnu rezistivnost prema duznom metru i ne koriste posebne dodatke za uklanjanje radio interfernecije, neki su bez (merljivog) otpora ali zato treba da imaju posebne dodatne otpornike na samim svecicama ili posebne svecice sa radio blokadom ugradjenom u telo svecice.

                      to se uglavnom srece/sretalo u prvim fabrickim ugradnjama.

                      e sad koji jesu a koji nisu za LPG ne bih nagadjao, ali iz iskustva visoki kvalitet, pouzdano ime proizvodjaca i primena bas konkretnih koablova za bas konrektni motor i auto mi daje dobru dozu garanacije da ce sve da radi kako treba i na benzinu i na LPG.

                      ako vec pise da nije predvidjena upotreba za LPG od strane proizvodjaca ja bih tome i verovao, i ne bih ih koristio.

                      jeftinije je vratiti/zameniti za ispravne kablove nego posle muckati glavu kada se dogodi detonacija u**** usled slabe varnice.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        stoji pogresno, zato i ne radi auto kako treba pri kocenju odnosno ubrzavanju.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • dekideki
                          CBC Senator XXL
                          • 26.07.2005
                          • 1914
                          • Beograd

                          #27
                          hvala.

                          ima da ga ispravim, 'bacu mu kevu. znaci - pravac je uzduzna osa...
                          .

                          Comment

                          • Dragan
                            CBC Veteran
                            • 18.09.2005
                            • 184
                            • U blizini Novog Sada

                            #28
                            Ma ajte ljudi, kablovi koji nisu za LPG.Oni ih uvoze na buntove i seku na mere za pojedina vozila.Vazno je da ih redovno menjas, a sad da se prave posebno za LPG to je marketinski potez.

                            Comment

                            • dekideki
                              CBC Senator XXL
                              • 26.07.2005
                              • 1914
                              • Beograd

                              #29
                              ne, nije rec o kablovima za LPG (to niko nije pomenuo) vec covek kuka da na kablovima koje je kupio pise da NISU za LPG.

                              u tom slucaju mislim da je pre neka nezgodna posledica pa se proizvodjac ogradjuje od eventuanih losih rezultata...
                              .

                              Comment

                              • Dragan
                                CBC Veteran
                                • 18.09.2005
                                • 184
                                • U blizini Novog Sada

                                #30
                                Fabrika gleda da maximalno smanji otpor VN kablova i za benzin, pa ne verujem da se nesto revolucionarno moze smisliti za LPG.

                                Comment

                                Working...
                                X