BRC-ov isparivac ne moze da se ugradi a da stoji po PS-u bez da se pomera boca a predpostavljam ni lovatov. Jedino sto boca nema potrebe da ide na drugu stranu jer tamo nema nigde adekvatnog mesta, vec da se pomeri sa sve nosacem blize faru.
Lovatov isparivach staje pored boce i ona se ne pomera, no nije ni bitno.
Vazno je da posuda ostane na istoj visini na kojoj je i bila.
Ja bih to rekao ovako... Kad god je moguće treba zadovoljiti dva uslova a to je postavljanje isparivača u pravilan položaj (primarno) i omogućavanje kasnije mehanićarima da rade svoj posao ako je moguće. Ova dva uslova na kecu je moguće pomiriti jedino izmeštanjem te boce jer nema šanse da stoji pravilno a i da može dekla od kaiša da se skine.
Poslusao sam sve vase savete oko svecica i kablova i imam jos 2 pitanja:
-Stavio sam neke Poljske, zute silikonske kablove i buni me zasto na kutiji pise da nisu za LPG tj. gas?Zasto bas silikonski?
-Jos jedno pitanjce.Onaj isparivac su mi namontirali na mesto gde je bila posuda za vodu,ali tako da stoji oko 30-40 stepeni u odnosu na osu vozila.
Prijatelj mi rece da zato necu moci da prodjem atest jer mora da stoji uzduz ose vozila.Znate li sta o tome?
Lepo . Uso u radnju i rekao dajte mi silikonske kablove a oni rekli evo ti.A kako nemam obicaj da otvaram kutiju i citam uputstva u radnji sad su u kolima ...
nekapiram.....kavi su sad za LPG a kakvi za benz....neverujem da postoji neka razlika....ja sam menjao pre 1 nedelje...1000dinara za korsu,neki americki pakovani u italiji ( ajde ! ).. =]
i nepise na pakovanju da su za benz ili lpg...?!?
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
kupio si sigurno dobre kablove, ne verujem da bi trebalo da se brines.
bre, visoki napon je visoki napon.
to ti je ko da kupis srafciger, a na njemu ti pise nije za odvijanje inbus srafova... ako pasuju i rade, cuti i uzivaj.
inace, silikonski su pouzdaniji, gledano iz vise aspekta. niske temperature, viseg napona, vibracija, izolacije...
a sto se tice OSE pod kojom treba da stoji isparivac, i mene to zanima. i kod mene stoji pod uglom pod kojim je stajao i prelivni sud. znaci - oko 45 stepeni. efekat je - gasi se pri naglom kocenju, a pri ubrzanju ide kao mecava. naravno i potrosnja je oko 10.5 - 11.5l
kavi su sad za LPG a kakvi za benz....neverujem da postoji neka razlika
postoji naravno razlika, postoje 3 vrste VN kablova po tehnolgoiji izrade i prenosa struje.
neki imaju linearnu rezistivnost prema duznom metru i ne koriste posebne dodatke za uklanjanje radio interfernecije, neki su bez (merljivog) otpora ali zato treba da imaju posebne dodatne otpornike na samim svecicama ili posebne svecice sa radio blokadom ugradjenom u telo svecice.
to se uglavnom srece/sretalo u prvim fabrickim ugradnjama.
e sad koji jesu a koji nisu za LPG ne bih nagadjao, ali iz iskustva visoki kvalitet, pouzdano ime proizvodjaca i primena bas konkretnih koablova za bas konrektni motor i auto mi daje dobru dozu garanacije da ce sve da radi kako treba i na benzinu i na LPG.
ako vec pise da nije predvidjena upotreba za LPG od strane proizvodjaca ja bih tome i verovao, i ne bih ih koristio.
jeftinije je vratiti/zameniti za ispravne kablove nego posle muckati glavu kada se dogodi detonacija u**** usled slabe varnice.
Ma ajte ljudi, kablovi koji nisu za LPG.Oni ih uvoze na buntove i seku na mere za pojedina vozila.Vazno je da ih redovno menjas, a sad da se prave posebno za LPG to je marketinski potez.
Comment