Kolegi su na Peugeot 405 1.6 68kw sa dvogrlim karburatorom u nekom servisu ugradili isparivac LANDI EC04 i non-stop ima problema.Kada mu nasteluju da radi na leru on nema snage da ide a kada se nasteluje da ide onda trosi 15l i gasi se u leru.Ja mislim da je problem u tom isparivacu jer je sav kilav i mali i ima samo 1 sraf koji sluzi i za ler i za turazu
Isti takav sam imao u Asconi i izludjivao me je.Ja sam nekada u 405 1.9 imao neki Lovato i auto je savrseno i vukao i radio na leru a trosio je do 10l.
Hocu da vas pitam jesam li u pravu za taj isparivac i ako jesam,koji isparivac da kupi i koliko moze da kosta.Glupo je da ga zeza auto koji je kao nov i presao je pravih 70hkm za 20 god.
Pomozimo muceniku!

Hocu da vas pitam jesam li u pravu za taj isparivac i ako jesam,koji isparivac da kupi i koliko moze da kosta.Glupo je da ga zeza auto koji je kao nov i presao je pravih 70hkm za 20 god.
Pomozimo muceniku!
Comment