Originally posted by b_samardzic
View Post
Da ipak rezimiramo temu, posledica uzastopnih kočenja kad motor radi na leru je variranje obrtaja i to je normalno. Ko nezna zašto neka čita temu ili net.
Otprilike, doktore boli me noga kad stavim stopalo iza glave... Pa što ga stavljaš, i ovo je slično, nije auto predvidjen da se stiska kočnica svakih par sekundi.
1. Nemam nikad odgovore pod dizel, nemam pojma
2. Nemam nikad odgovore na savremenu elektroniku, nemam pojma.
3. Nemam nikad odgovore na savremenu dijagnostiku sem teorijskih kad su vredni odgovora, nemam iskustva.
4. Nemam
5.
6. Znam gas, odgovaram, znam starije automobile, odgovaram, znam kompletnu teoriju kako to radi i to odgovaram i sl.
Kako bre vi sve bre znate? Sve će ve izede Godzila!
da pojednostavimo priču: Auto se gasi zbog,najverovatnije gubitka podpritiska u usisnom kolektoru(grani) i sve dok imamo taj gubitak,problem će postojati,u većoj ili manjoj meri.Problem ćemo otkloniti,samo ako zamenimo ili eventualno popravimo deo koji je neispravan.Što znači,svaki drugi vid zamajavanja,dovodi do oštećenja na motoru i pratećim komponentama.Zato Nikola,kad kreneš da objašnjavaš,kako se nešto popravlja(kao što si naveo da se odvrne gas),navedi onda i da to nije pravilan pristup otklanjanja kvara,jer u protivnom navodimo čitaoce na pogrešnu proceduru.Ako si profesionalac,onda profesionalno i pristupi problemu.
Comment