Ugradjen je gas 2008e godine, i tek ove je poceo malo da pravi probleme. Cisto da pitam, da li ako je sada sve dobro zaptiveno, ako zatvorim usis vazduha rukom auto treba da se ugasi? Smem li to da probam, valjda nista ne steti, pa ako bude tako da ne vuce nigde vise fals vazduh pitacu majstora da mi skine redukciju u****...
Ler gas
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ler gas
Originally posted by gago2 View PostZatvorio sam oba ulaza sakama i drzao 20ak sekundi i motor se ugusi solidno, ali se ne gasi... Da li to tako treba ili bi ipak trebalo da se ugasi?
Comment
-
-
Veceras mi se desilo nesto cudno. Kada drukam kocnicu na plinu auto se zagrcne i samo sto se ne ugasi, dok na benzinu se ne desava nista, mozda malo i podigne obrtaje. Drugar mi je rekao da su ili crevca od vakuuma ili crevo od serva, ali da su ona u pitanju zar se ne bi desavala ova pojava i na benzinu???
Comment
-
-
Originally posted by gago2 View PostVeceras mi se desilo nesto cudno. Kada drukam kocnicu na plinu auto se zagrcne i samo sto se ne ugasi, dok na benzinu se ne desava nista, mozda malo i podigne obrtaje. Drugar mi je rekao da su ili crevca od vakuuma ili crevo od serva, ali da su ona u pitanju zar se ne bi desavala ova pojava i na benzinu???
Drugar ti nije dobro objasnio, nemas ti problema sa crevima. Servo aparat ti malo propusta vazduh, ali sa podesavanjem smese plina i vazduha resavas problem. Potrebno je neznatno obogatiti smesu na leru i vise neces imati poteskoca.
Najbolje bi bilo kad bi se podesavanje odradilo uz analizator izduvnih gasova, jer bi se tacno znalo koliko je potrebno dodavanje.
Comment
-
-
speedplus je upravo odgovorio na temu:
" Totalno pogrešan pristup problemu.Problem time neće biti rešen.Svaki gubitak podpritiska u usisnom kolektoru ostavlja posledice po motor(da ne objašnjavam sad,100x se pisalo o tome).Problem će biti rešen,samo onda kad se kočioni servo,zameni(ako je on uzrok falširanja) ili srevo koje vodi do njega.Svaki drugi vid je klasično budženje i pravi mnogo više štete,nego li koristi ".
Nerazumem tvoj odgovor speedplus, ja sam objasnio gago2. Ako kod drukanja kocnice prolazi neznatna kolicina vazduha u usisnu granu, sa neznatnim povecanjem smese na leru. Dobice miran i siguran rad kad pritisne kocnicu prilikom kocenja.
Ako bi kojim slucajem prolazila veca kolicina vazduha, samim tim bi se izgubio kvalitet kocenja. A to nije slucaj kod naseg clana gago2, zato mislim da netreba praviti posebnu nauku iz ove teme. Mnogim musterijama sam doterao ler plina na ovaj nacin i sve besprekorno radi.
Comment
-
-
ajd da uzmem najjednostavniji primer:Crevo za kočioni servo je povezano najčešće na usisnom kolektoru u neposrednoj blizini magistrale koja vodi ka 4-tom cilindru.Ako u tom delu,falširanjem,dođe do povećanja kiseonika,taj cilindar će imati siromašnu smešu,u odnosu na ostala 3.Ako ti pojačaš smešu TNG-om,to znači,da ćeš imati tri cilindra sa prebogatom i jedan sa jedva zadovoljavajućom smešom.Pitanje glasi,koliko je to dobro za:Ventile,siceve,radilicu,... a koliko će se odraziti na povećanu potrošnju.I još jedna stvar,taj servo(ako je on u kvaru),vremenom će biti sve pokvareniji i propuštati sve više,pa samim tim,neznam gde je tu računica u krpljenju.
Nauka ili ne nauka,to je tako,a ako baš idemo u nauku budženja,onda blindiranje izlaza na usisnoj grani,prema servu,rešava problem falširanja,ali će zato vozač dobiti upalu mišića na desnoj nozitako da,po meni,problem se rešava u korenu,a ne na grani
Originally posted by dobri nikola View PostAko kod drukanja kocnice prolazi neznatna kolicina vazduha u usisnu granu
Last edited by speedplus; 15.01.2015, 21:47.
Comment
-
-
Ja bih dodao da postoji nepovratni ventil koji utiče na rad motora i serva, sprečava upravo te oscilacije. Normalnim kočenjem se potpritisak izgubi posle nekoliko kočenja pa se servo opet "napuni".. Uzastopnim kočenjem se dobija da se kod svakog pritiskanja pedale otvara ventil i remeti učestano količinu vazduha u usisnoj grani.
Ukoliko bi servo bio bušan, nema potpritiska nonstop a ne samo kad se stiska kočnica. Ukoliko je crevo bušno opet je stalno bušno.
Comment
-
-
Danas sam totales sjebo server, 7 sati pokušavam da dovedem bar malo sve u red pa ti neću odgovoriti kao bih inače... U principu ako ne znaš ništa o čoveku nemoj pisati... Možda sam nešto bezveze napisao ali... ma.. Znači samo si mi ti falio sa sa ovakvom izjavom...
Comment
-
-
Originally posted by Dora View PostDanas sam totales sjebo server, 7 sati pokušavam da dovedem bar malo sve u red pa ti neću odgovoriti kao bih inače... U principu ako ne znaš ništa o čoveku nemoj pisati... Možda sam nešto bezveze napisao ali... ma.. Znači samo si mi ti falio sa sa ovakvom izjavom...
To sto si ti uradio, krivi samog sebe i ne svaljuj svoj nekulturni bes na nevine ljude. Zelim da budem u dobrim odnosima sa svim clanovima foruma, pa i sa tobom ako se moze. Jer smo svi mi ovde dobrovoljno pristupili, nemamo zasto da se ljutimo jedni na druge. Potrebno je samo malo ljudske tolerancije i dobre volje za kulturom!!!
Comment
-
-
Originally posted by dobri nikola View PostTo sto si ti uradio, krivi samog sebe i ne svaljuj svoj nekulturni bes na nevine ljude. Zelim da budem u dobrim odnosima sa svim clanovima foruma, pa i sa tobom ako se moze. Jer smo svi mi ovde dobrovoljno pristupili, nemamo zasto da se ljutimo jedni na druge. Potrebno je samo malo ljudske tolerancije i dobre volje za kulturom!!!
ništa lično, bez ljutnje, tu smo da pomognemonemoj na silu uzmi veci cekic
Comment
-
-
Originally posted by dobri nikola View PostTo sto si ti uradio, krivi samog sebe i ne svaljuj svoj nekulturni bes na nevine ljude. Zelim da budem u dobrim odnosima sa svim clanovima foruma, pa i sa tobom ako se moze. Jer smo svi mi ovde dobrovoljno pristupili, nemamo zasto da se ljutimo jedni na druge. Potrebno je samo malo ljudske tolerancije i dobre volje za kulturom!!!
Ono što je bilo gadno je tvoj način da mi kažeš kako nemam pojma i a se lepo uklonim da ti koji imaš pojma i dalje da en kažem šta.
'75 godine sam završio školu za automehaničare, tada je još bilo škola. Za mehaničare se prijavljivalo 2000 ljudi a primano je 35. Diplomski ispit mi je bio "generalni remont kočionog sistema na vozilu Citroen DS 21 Elektronik" ako neznaš koji je to jer je matoro, to je Ajkula, tada avangarda bar 30+ godina ispred a danas i dalje ispred mnogih konfekcija a prošlo je 40+ godina.
Servo je toliko prosta stvar da to samo šabani ne znaju kako radi i time je tvoja uvreda još veća a pozivaš se na
Potrebno je samo malo ljudske tolerancije i dobre volje za kulturom!!!
Comment
-
-
Ja sam banovan od dore zbog neke banalne stvari, pa sad samo pratim forum. I kad bi napisao nesto prodje me posle par sekundi.
Ovog puta je dora u pravu, u vakum aparatu postoji nepovratni ventil i on akumulira najveci vakum koji motor moze da proizvede.
Najveci vakum je kad motor smanjuje obrtaje sa otpustenom pedalom gasa.
Znaci prva 2-3 stiskanja kocnice ne remete rad motora. Motori koji su mnogo presli i izgubili kompresiju su mnogo osetljiviji na ovu pojavu od ispravnih motora.
Comment
-
Comment