Dugo vergla dok ne upali hladan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yvan
    CBC Veteran
    • 01.03.2008
    • 195
    • Kragujevac

    #16
    Originally posted by Dora View Post
    Samo da saznaš da se na prekidaču podešava koliko će dugo puštati gas kad se da kontakt.
    Eto meni zabave, rasturiti prekidač i tražiti gde se šteluje. :-) Naravno, ako bude dao efekta višestruki on/off prekidača. Danas ću probati sa 5 on/off-a. Javljam kako je prošlo.

    Comment

    • speedplus
      RIP Bio nam je drug!
      • 15.01.2007
      • 2419
      • LAZAREVAC

      #17
      Vidi,batali 5x kontakt.Vidim da si gore rekao da ti je regulacioni šraf skoro pa do kraja zavijen.To nije dobro,a jedna od posledica je i to što pušta jako malu količinu gasa kad daš kontakt.Međutim,to što ti je previše zavijen šraf,nije primarni,već sekundarni problem,to jest posledica,preterane redukcije u****(protoka vazduha pre mešača gasa ili na samom mešaču,to jest difuzoru mešača),ili previše otvorenog protoka gasa,na regulacionoj račvi,koja vodi do mešača.Kad to budeš uskladio,na način da ti regulacioni šraf na reduktoru dođe negde na polovinu(+-),tek onda ćeš imati ispunjen jedan od uslova za hladan start na gas
      drugo: prekidač se ne rastura da bi mu štelovao vremenski interval chok-a.Ili je šteluje digitalno(postoji procedura upisivanja u memoriju) ili analogno delovanjem na potenciometru,u zavisnosti od tipa prekidača
      Last edited by speedplus; 05.03.2015, 09:17.

      Comment

      • Yvan
        CBC Veteran
        • 01.03.2008
        • 195
        • Kragujevac

        #18
        Moraću da prvo proverim pa onda da pišem. Hteo sam da kažem da je više zavijen nego skoro odvijen. Sada sam na poslu, ali proveriću.
        Usis vazduha nije redukovan, onakav je kakav je bio pre ugradnje plinskog uređaja.
        Mešač je originalni, italijanski baš za moj (jednogrlni) karburator.
        Ispred je onaj regulacioni sraf na crevu, podešen mislim kako treba (na 2500 obrtaja).

        Kažem ostaje mi da tačno proverim položaj šrafa ler gasa, pa da javim.

        Kad sam rekao da rasturam, nisam mislio da skidam otpornike kondenzatore IC-e i sl. sa ploče prekidača, nego da ga izvadim iz kućišta (rasturim), pa da tražim gde se šteluje (najverovatnije da nađem potenciometar, s obzirom na starost uređaja - mastodonta kako ga nazva Dora :-)

        I, zaboravih, 5x on/off je izgleda dao rezultate, danas je bolje upalio, ali je jedno paljenje suviše malo da bih doneo konačan sud.

        Comment

        • speedplus
          RIP Bio nam je drug!
          • 15.01.2007
          • 2419
          • LAZAREVAC

          #19
          slikaj taj prekidač

          Comment

          • b_samardzic
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 1557
            • Smederevo

            #20
            Originally posted by Dora View Post
            Znači cenim da si samouveren do kraja
            Samo da saznaš da se na prekidaču podešava koliko će dugo puštati gas kad se da kontakt.
            Znam kako se steluje vreme na prekidacu ali zasto da ga dira dok ne ustanovi kvar?

            Moj odgovor je bio upucen Yvanu zato sto je probao vise puta da ukljuci i iskljuci plin na prekidacu

            a kolilko se secam on tada ne pusta plin. Davanjem par puta kontakta neces nista da pokvaris

            ali ces da ustanovis treba li ti vise plina. Slicno se ponasa i auto sa previse plina.

            Comment

            • speedplus
              RIP Bio nam je drug!
              • 15.01.2007
              • 2419
              • LAZAREVAC

              #21
              Originally posted by b_samardzic View Post
              zato sto je probao vise puta da ukljuci i iskljuci plin na prekidacu

              a kolilko se secam on tada ne pusta plin.
              u Srbistanu se ugrađivalo,a i još ugrađuje,najmanje 150 vrsta prekidača,pa samim tim,način funkcionisanja se razlikuje od modela do modela.Neki rade kao što si opisao,neki ne,a neznamo kako je dok ne vidimo prekidač,pa je i tad pitanje,dali je ispravan.A što se tiče setovanja,to niko nezna za svaki pojedinačni model,već se za određene priseća iz literature,osim kod onih sa potenciometrom,jer je tu dovoljan jedan šrafciger.

              Comment

              • Yvan
                CBC Veteran
                • 01.03.2008
                • 195
                • Kragujevac

                #22
                Stvarno? Kada sam proveravao napon na plinskom elektroventilu pored isparivača kada isključim pa uključim na prekidaču za kratko ima napona, i čuje se cak - cak. Zato sam mislio da je svejedno kontakt ili plinski prekidač. Ali OK, ništa ne košta da probam i ključem.

                A i slikaću ga kad krenem s posla.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Ma zna čovek, seća se...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Yvan
                    CBC Veteran
                    • 01.03.2008
                    • 195
                    • Kragujevac

                    #24
                    Opet je lepo upalio posle 5x na prekidaču na temperaturi 2C posle osam sati stajanja od jutros.
                    Inače ler šraf je odvijen tri kruga od potpuno zavijenog položaja, i rekao bih isto toliko od potpuno odvijenog (nisam hteo da potpuno odvijem da mi ne ispadne šraf).
                    Slikao sam prekidač, ali ovo pišem sa telefona i ne vidim opciju za dodavanje slika, ali našao sam link:



                    Kasnije ću da ga skinem i da pogledam kako izgleda iznutra :-)

                    Comment

                    • speedplus
                      RIP Bio nam je drug!
                      • 15.01.2007
                      • 2419
                      • LAZAREVAC

                      #25
                      sa strane ili od pozadi bi trebalo da bude potenciometar

                      Comment

                      • Yvan
                        CBC Veteran
                        • 01.03.2008
                        • 195
                        • Kragujevac

                        #26
                        Da, pronašao sam već, i povećao vreme puštanja gasa na dve sekunde, prs' tamo prs' ovamo. Bilo je oko pola sekunde, malo manje (sve ovo mereno odokativno). Deluje mi malo mnogo, ali lako se menja, videćemo kako će se pokazati. Da ne preteram pa da sad neće da upali zbog viška plina. :-)

                        Comment

                        • speedplus
                          RIP Bio nam je drug!
                          • 15.01.2007
                          • 2419
                          • LAZAREVAC

                          #27
                          moraš naći neki balans,da ti prilikom starta,kad je motor zagrejan,ne dođe do prebogate smeše(pre****vanje)

                          Comment

                          • Yvan
                            CBC Veteran
                            • 01.03.2008
                            • 195
                            • Kragujevac

                            #28
                            A šta mislite da zamenim isparivač. Imam rezervni Tomasetto. Time eliminišem sve probleme s isparivačem.
                            Nisam ga stavio jer a) mrzi me, i b) moram ponovo da menjam pred ove silne reateste. Koja je verovatnoća da je ventil, ili filter u njemu zaprljan? Ili nešto treće, mada nema mnogo drugih stvari koje mogu da budu uzrok.
                            Ali s druge strane motor lepo pali kad je zagrejan, na leru i u svim režimima.

                            Mišljenja?

                            Comment

                            • Yvan
                              CBC Veteran
                              • 01.03.2008
                              • 195
                              • Kragujevac

                              #29
                              Originally posted by speedplus View Post
                              moraš naći neki balans,da ti prilikom starta,kad je motor zagrejan,ne dođe do prebogate smeše(pre****vanje)
                              Vala sam preterao žešće :-) Kad je hladan gas je gušći jutros sam upalio tek kada sam isključio plin. Smanjiću na 1 skundu popodne pa će da vidimo.

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #30
                                To i dalje nije dobro, sekunda tamo vamo, ne bi smela tako da utiče.
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X