Neispravan elektroventil plina, ili ne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yvan
    CBC Veteran
    • 01.03.2008
    • 195
    • Kragujevac

    #46
    Mislim da nije, kod mene je isti slučaj, i ranije, kada je šraf bio potpuno zavijen. I na prethodnom autu. Ispraviće me neko, ali mislim da na (venturi) plinskom instalacijama je tako ako pališ hladan motor na plin, ne na benzin.

    Sada dok sam čačkao i gledao šta se dešava primetio sam da kada upališ hladan motor, pa odmah ugasiš, i pored dva elektroventila koji zatvore plin još neko vreme se čuje šuštanje plina koji ide u karburator.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #47
      Piše negde na forumu a napisano davne 2005 godine.
      "Auto se zimi pali na gas na sledeći način. Da se kontakt i stisne se ono crveno dugme za saug (ne mora biti crveno) 1 do 3 puta kratko, zavisi od auta do auta, to morate sami utvrditi. Napomena je na kratko sekunda maksimum. Okrenete ključ da počne paljenje i u tom trenutku dodate oko 1 do 2 santimetra gasa na pedali. Auto počinje da se pali posle par sekundi i onda se doda gasa koliko treba. Tek onda se povuče saug da bi motor radio stabilno. Kako se auto greje tako se vraća saug i to je to.
      Važna napomena, ako se auto ugasi u prvih minut ili dva, potrebno je vratiti saug do kraja, stisnuti pedalu gasa do kraja i tako paliti auto. Posle kraćeg verglanja će upaliti. Nekad je potrebno staviti i prekidač u srednji položaj da se zaustavi dotok gasa. Kad upali vratite prekidač na gas."
      Možda sad da pojasnim malo posle toliko godina. Isparivač je hladan i daje više gasa a to ne smeta jako ako motor radi. Ako se ugasi u kratkom vremenu na početku rada kao što ej gore napisano ostaće taj višak u grani i auto će teže upaliti. pali se na opisan način, dodaš gas i verglaš.

      @ Samardžiću, ebo te Brick i ti njega... imam dovoljno a možda i previše ličnih problema i izbegavam prepiske i svadje ali bre dosadan si kao picajzla. Ti si namestio 5 isparivača i to možda a ja sam namestio nemožda najmanje 1000 i više. I zamisli nijedan Toamsetto a ti sereš kao kamila kako se to namešta a nisi ga ni video sem na slici. Toliko si plitak da nemaš pojma ni zašto sam te pitao za baš one isparivače jer je Ivan našao uputstvo za Landi koje naravno važi samo za njega kao što i BRC će da namesti stručnjak kao ti kad na kjurcu rodi nokat a ni ja jer i njega nisam uzimao u razmatranje upravo zato što znam proceduru podešavanja koja je da ne kažem šta. Lovato kaže zavrni skroz i odvrni krug ipo i to je to. Većinom to dobro radi a nekad i ne a tada se pomera.. I da pajseru jedna na osnovu mog iskustva koje je bogato ja znam da se tim šrafom podešava količina koja ide mimo mebrane i služi za stabilnost lera prilikom naglih promena od mnogo do malo potrebe za gasom. Znaš kako znam? Pa tako što su ljudi imali problem ja čačakao i načačakao, ne bih da ulazim u stručne termite kao što su potpritisci i pritisci do slavine a posle slavine je nirvana itd...


      Sad što se tiče Ivana naravno da je teško odgovoriti kad ti neko tovari teorijom koja liči da je dobra pa ti onda treba da se prepucavaš letnji dana do podne da dokazuješ..

      Uglavnom takav isparivač na karburatoru je protivpravni blud i ka ošto sam rekao normalne firme su napravile vakumske za to i elektronske motore sa diznama. Razlika je u tome da je ovaj prvi predvidjen da pali direktno na gas i zato ima kotvu koja pritiska membranu i pušta gas dok se drži dugme stisnuto a cilj je lakši start motora. Elektronski je predvidjen da radi tak oda ulazi u funkciju kad već motor radi, znači ima obrtaje, potpriotisak u grani itd..

      Takav isparivač je nužno zlo na karburatoru pa je zbog njega napravljen prekidač koji prati da li motor radi ili ne posle davanja kontakta i ako ne radi on isključuje ventile i zaustavlja dotok gasa koji ide preko bajpasa. Obično ima opciju od 1 do 4 sekunde podešavanja za tu operaciju. Uglavnom ak oti niej dovoljno to što je pustio gasa pre starta onda treba za početak proveriti da l ije vreme namešteno na 4 sekunde a ako jeste i nije dovoljno ondaoduzeti i dati kontakt još jednom...

      Pomeranje mesinganog šrafa na neko mesto može i nemora izazvati nepravilan rad motora prilikom povratka na ler...


      Gospodine Samardžiću svako obraćanje meni lično u ovoj temi a da se ne odnosi na problem završiće se tako da prelaziš u gledaoce.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #48
        Another less sensitive but more rapid system for sensitivity adjustments is as follows: 1) Fully tighten the sensitivity screw (G); 2) 3) 4) 5) 6) Turn the engine on and set idle speed by means of screw (E) until the maximum CO2 level is attained; Slowly loosen the screw (G) until a marked change (reduction) in the CO2 level is reached; From the time that this CO2 change is observed, tighten the screw (G) until the CO2 value is the same as in item 2. Place the cap on the sensitivity screw (G) in order to avoid accidental or intentional changes in its setting. Check that no acceleration gaps are observed while slowly accelerating.

        Comment

        • Yvan
          CBC Veteran
          • 01.03.2008
          • 195
          • Kragujevac

          #49
          Da, ovo podešavanje koje sam ja napisao sam našao u tom istom dokumentu koji si ti citirao.

          Originally posted by Dora View Post
          [COLOR=#333333]... tim šrafom podešava količina koja ide mimo mebrane i služi za stabilnost lera prilikom naglih promena od mnogo do malo potrebe za gasom.

          ...

          Uglavnom ak oti niej dovoljno to što je pustio gasa pre starta onda treba za početak proveriti da l ije vreme namešteno na 4 sekunde a ako jeste i nije dovoljno ondaoduzeti i dati kontakt još jednom...

          ...

          Pomeranje mesinganog šrafa na neko mesto može i nemora izazvati nepravilan rad motora prilikom povratka na ler...
          Pronašao sam nedavno da šrf služi za to što si napisao.
          Problem kod mene je što ponekad gas uopšte nije izlazio, pa sam mogao da dajem kontakt 10 puta...
          Ako je jedini problem nepravilan rad motora pri povratku na ler to ću da odetim (nisam vozio auto par dana), pa da vratim nazad. Neće biti problema tipa povećana potrošnja, neadekvatna smeša na višim obrtajima i sl?

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #50
            Ako mene pitaš u vezi povećane potrošnje, neće je biti jer je to svakako mala količina nedovoljna za bilo kakav rad motora sem na leru. Možeš raditi sa tim šrafom šta god hoćeš dok imaš pravilan rad motora a na potrošnju ne utiče.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #51
              Originally posted by b_samardzic View Post
              Another less sensitive but more rapid system for sensitivity adjustments is as follows: 1) Fully tighten the sensitivity screw (G); 2) 3) 4) 5) 6) Turn the engine on and set idle speed by means of screw (E) until the maximum CO2 level is attained; Slowly loosen the screw (G) until a marked change (reduction) in the CO2 level is reached; From the time that this CO2 change is observed, tighten the screw (G) until the CO2 value is the same as in item 2. Place the cap on the sensitivity screw (G) in order to avoid accidental or intentional changes in its setting. Check that no acceleration gaps are observed while slowly accelerating.

              Uporan si to je ok, ne ebe lep nego uporan. Ne vidim ovde da se spominje jutarnje paljenjene a sa druge strane 90% automobila kad se namesti ovako, neće raditi dobro jer su neispravni u nekoj meri.

              Ovo nije odgovor tebi nego potreba da se upozore ljudi na skretanje sa teme jer su ti odgovori kako sam več rekao kao Mikrosoftovi, tačni ali beskorisni. Bar u domenu gasa.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • speedplus
                RIP Bio nam je drug!
                • 15.01.2007
                • 2419
                • LAZAREVAC

                #52
                Štelovanje,tog famoznog mesinganog šrafa, može se uporediti sa čačkanjem "one stvari" kod mečke.Prvo,reduktor mora biti perfektan,drugo, postoj alat sa kojim se određene komponente u reduktoru dovode na default poziciju,treće,koristi se gas-analizator kad već preterujemo ... ajde bre ljudi,znate li vi koja je godina,premijer protera šleper kroz tunel,a vi se vraćate na štelovanje mesinganog šrafa kod vakumskog reduktora

                Comment

                • Yvan
                  CBC Veteran
                  • 01.03.2008
                  • 195
                  • Kragujevac

                  #53
                  Pa dobro, ako ne treba čačkati mesingani šraf, kako naterati raspršivač da pusti malo plina kada dam kontakt, kako se to šteuje? Kod mene je prvobitno podešen ler (uz zavijen taj mesingani šraf) preko onog crnog, plastičnog šrafa isetljivosti memrane. Ali tada neki put pri hladnom startu pusi malo plina, ali nekada ne, i mogu da verglam do prekosutra - ništa, mora na benzin.

                  Podesiti ler najoptimalnije, pa malo odviti (plastični) šraf osetljivosti membrane?
                  Last edited by Yvan; 22.11.2016, 08:03.

                  Comment

                  • zoranbg
                    CBC Senator XXL
                    • 23.03.2005
                    • 4098
                    • Rooster's Hill , Beog
                    • Grande Punto 1.2

                    #54
                    sauk za gas, se i nalazio na starim vakuumskim isparivacima na tom mestu,gde je taj plasticni sraf.kad se stisne sauk na el.prekidacu.on tu otvori taj sraf do kraja.
                    najbolje da si nabavio takav isparivac sa takvim prekidacem sa saukom gasa.
                    mozda ti ti elektro ventili slabo otvaraju na naponu akumulatora 12v ,a kad upalis na 14 dovoljno otvaraju.ne vidim logicno nista drugo. ili ti taj prekidac na kontaktu premalo zadrzi otvoren el ventil,premeru unimerom koliko dugo salje napon na el ventil kad neko da kontakt.
                    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #55
                      Sad ću početi da plačem... Odakle bre vadite te nebuloze... Takav isparivač nije video ni Deda Mraz.

                      @Ivan
                      Kad daš kontakt isparivač mora da pušta malo gasa i to traje do 4 sekunde, podešava se na prekidaču ako je odgovarajući. Ako je divča džaba pričamo. Ukoliko ne pušta gas (a odvrnut je mesingani) imaš kvar od ventila do (i) isparivača ili prekidač ne vrši funkciju.
                      Kako ćeš to postići sa zavrnutim šrafom ja neznam, to će ti drugi objasniti. Kroz temu sam sve napisao i odjavljujem se... Kratak je život..
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • speedplus
                        RIP Bio nam je drug!
                        • 15.01.2007
                        • 2419
                        • LAZAREVAC

                        #56
                        Život je kratak,a uređaji postali do te mere jeftini,da nema više smisla zamarati se i gubiti vremena na rešavanje stvari,koje ako ne sredimo u što bržem vremenskom intervalu,nas sprečavaju da uštedimo ili zaradimo novac.

                        Comment

                        • Yvan
                          CBC Veteran
                          • 01.03.2008
                          • 195
                          • Kragujevac

                          #57
                          Originally posted by speedplus View Post
                          Život je kratak,a uređaji postali do te mere jeftini,da nema više smisla zamarati se i gubiti vremena na rešavanje stvari,koje ako ne sredimo u što bržem vremenskom intervalu,nas sprečavaju da uštedimo ili zaradimo novac.
                          Da, ali ima i nas koji volimo da sami čačkamo, ne zato što je jeftinije, već zato što nam je to zanimljivo.
                          A ujedno hvala svima na pomoći, nešto sam naučio, malo se zabavio, a nadam se i rešio (kako - tako) problem hladnog starta.

                          Poslato sa moblilnog telefona - Tapatalk

                          Comment

                          • b_samardzic
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 1557
                            • Smederevo

                            #58
                            Ivane ima li tvoj auto ventil ler gasa tj IAC ventil?
                            Sta se desava kad auto radi na leru i probas da krenes bez gasa? Po mojoj logici ako si bajpas odvrnuo da zadovolji max potrebu za lerom pri padu obrtaja ispod lera solazi do prebogate smese i naglog gasenja auta. Takodje i ako se upale jaci potrosaci struje moze doci do toga. Ako imas automatsku regulaciju lera problem nebi trebalo da je izrazen.

                            Comment

                            • Yvan
                              CBC Veteran
                              • 01.03.2008
                              • 195
                              • Kragujevac

                              #59
                              Ne, nema, običan karburator. Probaću da krenem bez gasa, pa javljam.

                              Poslato sa moblilnog telefona - Tapatalk

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #60
                                Sad sam uzeo kokice i čekam
                                Mislim pazi, on odgovara a nije ni pročitao koji auto je u pitanju ali sve zna kako se štelba Nadam se da Chubs ovo ne prati
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X