Reno 25 velika potrošnja...

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Duke
    CBC Senator XXL
    • 16.01.2006
    • 753
    • Urbs Naissus

    Reno 25 velika potrošnja...

    Evo malo da se radujete i nasladjujete vi koji troshite mizerne kolichine ovog prirodnog resursa... Ja cu da drzim glavu u rukama kao i do sad . Pogotovo je intersantno kolegi NikoliPanicu koji isto vozi Renault 25 , samo sto moj ima 684 kubika vishe... E, pa, bate, za tija dodatni kubici, zheshko placham...

    Po nekom vishemesechnom proseku, u surovoj gradskoj voznji, auto troshi taman kolika mu je i oznaka --- 25 litra plina, he, he... U tu cifru ne urachunavam benzin koji takodje izgorim u izvesnoj kolichini. To je, kao sto kolega Npanic zna, nemoguce utvrditi kod prokletog Renoovog digitalnog pokazivaca koji ti neumoljivo odbrojava pad u benzinskom rezervoaru, cak i kad ides na plin.

    Na putu, nikad ispod 17 l/100, bez obzira na to koju ti pesmu peva bord kompjuter (10.2, 10.7 -- my ass! kad stanes da tochish, opet ti stane kolko oces...). To merenje vazi, bilo dal' ces da ga stiskas do Pojata i nazad (od Nisha, dakako) 130-150, ili ces da meris do Leskovca i nazad (malo auto-put, malo magistralni put, malo ulaz-izlaz is jednog i drugog grada, reci ga, prosek 80)

    E, sad, znam da cete da povichete, a benzin? Pa, nemojte me to pitati... Narode, zivim od budzetske plate, a ranim dvoje sitne djece . Da sam hteo da mu punim benzinski rezervoar od 72 litra :x (da mu u ovom slucaju merim potroshnju), ne bih mu ni ugradjivao plin...nego bih mu natrtio turbinu, pa teraj... Eh zivote, lutalico...

    Nego, shala na stranu, tacno je da je i benzina satirao straobalno, po 22-23 litra (nakon sto sam oprao indzektore ) u gradu, ALI ZATO NIKAD PREKO 11 na auto putu, pa vozio ga i 150. Da me ne shvatite pogreshno, ide ovo preko 200, probao ja, samo sto ga ja ne ganjam toliko. Bas ovih dana ocekujem neku vanbudzetsku isplatu, pa cu ga testirati opet

    Ja, dodushe imam razumevanja za mog mezimca. Nish je KATASTROFA za gradsku voznju. U vecini slucajeva, kad koristite automobil, ne stigne ni da se zagreje na radnu temperaturu, a vi ste vec stigli na lokaciju. Ugasite ga, pa onda 45 minuta kasnije, to isto u suprotnom pravcu. Kad bi motori bili projektovani da rade na 45 stepeni, moj auto bi najbolji na svetu. Drugo, ko je malo nervozniji, retko ce da ubaci u trecu dok vozi po gradu Nishu -- podji --- stani. Imas 50 metara od semafora do semafora. Dodushe, ovaj motor ima niski obrtni moment, a neko napisa na sajtu da ga plin jos dodatno spusta, pa se lepo vozi i na 1500 obrtaja, tj. moze i da ide i petom ako si manijak, ali ne govorimo sad o tome. I trece, sto se tice saobracaja, guzve su strahovite, tako da stojis i stojis i stojis i stojis... Uglavnom bi pre stigao peske tamo gde si posao, kada bi bio voljan da skvasish noge, umesto da terash fijaker (koji ionako nemas gde da parkiras - kruzis po 20 minuta).

    Ali 25 litra (23 benz.) --- mnogo je, kume!

    Ah da. Imao ja falichan automatski menjac (taj VW krsh nikad nije proradio na Renaultu kako treba, uzdah), pa sam u pochetku ovo sve pripisivao tome, medjutim, ubacio ja ruchnu getribu, prc! Nisu mogli hirurshki da mi skinu osmeh s lica nedelju dana... Medjutim - muljo' (za one severno od Raznja, u prevodu - ne lezi vraze!). Sem uzitka u voznji nisam dobio ni gram snizene potrosnje (dobro, mozda jesam, ne terajmo mak na konac, al' malo).

    Jasno je, kao dan, da "si auto ima neku muku", sto mi rece jedan majstor. I takodje sumnjam da je isti vezan za cuveni ler motor, itd, itd. sve bih ja to mogao potanko opisati, i hocu, ako me neko pita, ali je to OFF za ovaj topik pa necu da sirim temu.

    Sa radoscu ocekujem vase komentare i pod******nja.

    Samo jednu stvar ne dopustam, a to je da dovodite u sumnju strucnost ugradnje plinskog sistema, jer je ugradjen kod ozbiljnog majstora sa najboljim preporukama i o tome necu da diskutujem. Ovo ozbiljno mislim.

    Sistem je Lovato sa LOVECO kontrolom, obichan vakuumski.

    U tom smislu, svraticu na temu dijagnostike, da mi neko pomogne oko lociranja problema, ali kao sto rekoh to je tema za drugu temu, a sada...
    Ozhezhite!

    Pozdrav!
    "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Sistem je Lovato sa LOVECO kontrolom, obichan vakuumski.

    U tom smislu, svraticu na temu dijagnostike, da mi neko pomogne oko lociranja problema, ali kao sto rekoh to je tema za drugu temu, a sada...
    Ozhezhite!
    Obzirom da je vožnja sa onim menjačem bila nemoguća bar ne u pravim uslovima tako je bilo i štelovanje. Pošto vidim da je problem rešen trebalo bi sad prekontrolisati ili naštelovati ponovo.
    Ler gas ili ler motor ne utiče na potrošnju, bar ne u toj meri.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Dren
      CBC Senator XXL
      • 24.08.2005
      • 1068
      • Sarajevo

      #3
      A zasto pod******t ? Bolje je problem rjesavat... Oj, pjesnice s dugom kosom, de zabodi ovdje ...

      Salu na stranu, puno je to litara... Pretpostavljam da je motor 3.0 u pitanju ? Moje iskustvo sa losim stelovanjem je sljedece: Skoda Felicia 1.3 karburator mi je otvorene ceste trosila 12-13 litara, i nije nista narocito brzo isla ( ne ide ni na benzin...), a u gradu 14-15... Kad su mi najzad nastimali "skolsku" smjesu opade otvorena cesta na 8-9 litara, grad na 10-11... I naravno radi bolje, ne gusi se, itd... Bila je i jedna epizoda sa siromasnom smjesom, gdje mi je trosila oko 7 litara na otvorenom, ali nije isla nikako, bez 3000 obrtaja se nije ni pomicala...

      Vjerujem da ti dobro stelovanje moze popraviti barem 3-4 litra...

      Uzdravlje...

      Comment

      • Duke
        CBC Senator XXL
        • 16.01.2006
        • 753
        • Urbs Naissus

        #4
        [Salu na stranu, puno je to litara... Pretpostavljam da je motor 3.0 u pitanju ? Moje iskustvo sa losim stelovanjem je sljedece: Skoda Felicia 1.3 karburator mi je otvorene ceste trosila 12-13 litara, i nije nista narocito brzo isla ( ne ide ni na benzin...), a u gradu 14-15... Kad su mi najzad nastimali "skolsku" smjesu opade otvorena cesta na 8-9 litara, grad na 10-11... I naravno radi bolje, ne gusi se, itd... Bila je i jedna epizoda sa siromasnom smjesom, gdje mi je trosila oko 7 litara na otvorenom, ali nije isla nikako, bez 3000 obrtaja se nije ni pomicala...

        Vjerujem da ti dobro stelovanje moze popraviti barem 3-4 litra...

        Uzdravlje...[/quote]

        Uopste ne sumnjam u te cifre. Do pre 4 godine sam vozio ficu. Posle jednog pranja karburatora, stelovao mi ga je jedan genije, i fica je troshio 18 litara po gradu verovali vi ili ne... Posle sam vozio Renault 21, i on mi je troshio nikad manje od 15 litara plina po gradu. Ali je po putu imao dushu, kad ga vozi moja zena, troshio je 8.5, 9, a ja - 10.
        A sto se tiche motora, jeste, to je V6 od 2849 ccm. Ali, kad ti naplacuju porez, rachunaju ga kao 3.0
        A sto se tiche siromasne smese, sa tim nema zajebancije kod ovih sa ubrizgavanjem...Jedan bum u usisu, i tres 150 evra po dzepu.
        "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

        Comment

        • nikolapanic
          CBC Senator XXL
          • 16.10.2005
          • 657
          • Petrovac

          #5
          Pretpostavljam da ti je auto od 2849ccm.Procitao si mozda u temi o potrosnji da mi je zadnji put u gradu potrosnja bila oko 12l.Da te ne plasi,ja mozda malo pickam auto,ne ganjam ga kao neki inace bi mi potrosnja bila sigurno veca.Na otvorenom isto ne vozim preko 110 pa je i potrosnja ispod 10l.Moj ti je savet da na praznu bocu sipas 30l i meris samo kilometrazu koju predjes na gas na otvorenom.Kad stane auto,zapisi kolika mu je potrosnja pa javi opet ovde.Moj uredjaj nema lambda kontrol kao tvoj,ali mi se cini da se tvoj steluje jos bolje preko kompa valjda zato sto ima tu kontrolu.Kad potrosis onih 30l,javi se i servisu da ti nasteluju opet ler gas pa probaj opet sa jedno 10l gasa na praznu bocu i opet na otvoren put.Potrosnja na otvorenom na tu kubikazu i ne moze da bude ispod 12-13l bar ja mislim,na voznju prosek 110km/h.Ukljuci i tempomat,ujednaci je i probaj.Ako ti je ovo mnogo zezanja,idi u servis odmah.

          P.S.
          Postoji i varijanta da carinis motor od 2000ccm ali to kosta oko 1000 eura pa ne znam koliko ti se isplati.
          Samo te slusam i pitam se dokle ces?

          Comment

          • Dren
            CBC Senator XXL
            • 24.08.2005
            • 1068
            • Sarajevo

            #6
            @Duke

            Uh, joj, mozda se ne izrazih dobro, nisam htio reci da ides na siromasnu smjesu, ni slucajno... Samo da nadjete nacin da je napravite "skolski"... Onda ce i ici, i trositi najmanje ( za pruzene uslove...)

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              eh, PRV 6 je poznat kao trosadzijski motor.
              mislim da prosto tako radi, i ta potrosnja mi se cini uobicajenom
              (identican takav motor u Volvoima trosi od 15litara nagore na otvorenom, 20+ litara u gradu, i to u raznim modelima i varijantama biloka K Jet bilo kao Motronic).

              znam drugara koji je imao isti motor u Citroenu XM i njemu je takodje trosio na mesano otvoreno/grad blizu 20 litara benzina.

              znam i da je Pezo 604 sa tim motorom takodje bio potrosac, ne secam se vise koliko ali je umeo da popije brzo onaj njegov veliki rezervoar.

              cenim da je uspeh ako se priblizi brojka 15, posle stelovanja LOV Eco.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Duke
                CBC Senator XXL
                • 16.01.2006
                • 753
                • Urbs Naissus

                #8
                Originally posted by brick
                ...trosi od 15litara nagore na otvorenom, 20+ litara u gradu, i to u raznim modelima i varijantama biloka K Jet bilo kao Motronic)...

                cenim da je uspeh ako se priblizi brojka 15, posle stelovanja LOV Eco.
                Hm, nadam se da govoris o plinu...
                Razgovarao sam sa nekim likovima iz Rumunije (frajer vozi R 25 u kome se vozio Miteran!!! Svojevremeno je poklonjen Jonu Ilijeskuu, pa ga je ovaj lik kasnije kupio na javnoj aukciji gde su rasprodavali vladina vozila... video sam slike, auto je cist pederaj... platio ga 8 000 evra ili tako nesto)

                I sa jos jednim tipom, majstorom koji mi je ugradio manuelni namesto automatskog menjaca, a koji je svojevremeno bio profesionalni vozac i u V6 25-icama presao skoro milion km...

                Elem, ovi ljudi, koji stvarno nemaju interesa da me muvaju, kazu da je po gradu 16 do 18 l benzina normalno, a na putu 14, al' kad ga vozis 200... Godinama je kratio firmu za benzin tako sto ga je deklarisao da trosi 16 i onda mu je ostajalo da se vozi privatno kolko oce, if you know what I mean...

                Uostalom, i sam sam proverio, da voznjom od 120-130 (dok je prokleti automatik jos uvek hteo da ubaci u cetvrtu) auto trosio sasvim pristojnih 10.5 - 11 litara. Kamon!!!

                Mislim da i Dora ima slicno iskustvo sa nekim njegovim ortakom koji vozi isti auto...

                Hm, again.
                "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  Hm, nadam se da govoris o plinu...
                  ne, govorim o benzinu.
                  i iskustvima pretezno iz SAD i Nemacke gde se i mogu pronaci u vecem broju takvi modeli (bili top line, najskuplji u ponudi).

                  gasa bi trosili sigurno vise, koliko ne znam.
                  ne bih ni da zamisljam, zaobilazim taj motor u sirokom luku kada ga vidim.
                  ne samo zbog potrosnje
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • djukic
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2005
                    • 2526
                    • Beograd

                    #10
                    Da nemas problem upravo s menjacem? Kazes da ti je trosio 10.5 - 11l. XM V6 trosi u gradu sa venturi sistemom izmedju 20 i 25l plina. Gledao sam i sekvencijalne sisteme u V6 motoru (PSA) i trosili su od 18 do 20l u gradu normalne voznje. Znaci voznje da se neobraca preterano paznja na potorsnju.

                    Mislim da bi trebao da pogledas sta kaze fabrika za tvoj model automobila i da na to dodas neki procenat vise. Ja obicno dodajem i do 20% na deklarisane podatke. Onda kad na taj rezultat dodas jos do 20% na plin (ako je losije nastelovan ili 10% ako je dobro nastelovan), dobices neki okvirni parametar za ispravnu potrosnju.

                    bei 90 km/h 6,8 l/100 km

                    bei 120 km/h 8,9 l/100 km

                    Stadtzyklus 12,9 l/100 km

                    Reci ce nemci da u gradu trosi oko 13l benzina po katalogu.
                    Trebalo bi realno da ti trosi oko 19l plina...
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • djukic
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2005
                      • 2526
                      • Beograd

                      #11
                      P.S. Zaboravih. U srbiji je jedino resenje za popravku automatika da se CEKICEM on izbaci s kola (jer majstor nezna drugacije) i da se onda isiti CEKICEM namontira neki menjac koji "pasuje" Sad dal je bio na dizelu, benzincu i na kolko kubika motoru to nije vazno (sta da radis s prenosnim odnosima i cemu sve to). Bitno je samo da se "sraf" na "sraf" sve poklapa a i ako se nepoklapa tu je onaj CEKIC da sve upasuje UZAS.... Pogledaj koji ti je broj menjaca (manuelnog) mozda je upravo u toj gresci odgovor za tvoju potrosnju.
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • Eon
                        Moderator
                        • 10.03.2005
                        • 4225
                        • Beograd-NBG-44
                        • Superb 2.0 4x4 DSG

                        #12
                        Taj motor u tom autu nikako ne bi smeo da trosi preko 20l plina. Moj prijatelj gge vozi vec 18 meseci na plin i potrosnja mu nikada nije presla 20L po gradu, a on ga non stop dere. Mislio sam da posto je sestak, da ce gutati i vise, ali je on cak uspevao penzionerskom voznjom po gradu da spusti do 17L. Na putu mu trosi od 10-13 u zavisnosti od tempa.

                        Za benzin nikada nije znao, jer je uvek sipao nesto sitno!!!!
                        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                        Comment

                        • Duke
                          CBC Senator XXL
                          • 16.01.2006
                          • 753
                          • Urbs Naissus

                          #13
                          Cekajte ljudi,

                          ajmo redom...

                          Brick, a zasto ti zaobilazis ove motore u sirokom luku? Ja doduse nisam dosad sreo ni jednog koji nije bio bezbedno zapakovan pod haubu, ali i inace, drzim da ne ujedaju... hm.

                          Brick, Baccara ima samo 1 300 kila, a ovi modeli o kojima govoris nemaju ispod 1500, 1600. Mislim da 300 kg cine razliku, koliko god da su shvedski lageri superiorni... To je skoro 20% veca tezina. . Pritom, ponavljam ti, jednom sam sa 38 litra benzina napravio tur po Srbiji od 350 km, i to uglavnom po auto putu, ali jedno 60-70 km i u lokalu, u varoshima i na lokalnim putevima. Takodje je bitno da je menjac tada radio! Ti racunaj koliko je to.
                          Sto se grada tiche, cifre su zaista atomske i tu ga nisi mogao uhvatiti ni za glavu ni za rep, ali da nije bilo ispod 22 litra - nije! Probacu ga po gradu samo na benzin, cekam samo da mi uplate jednu tezgu .

                          A vidi i Eonov post.

                          Djukicu, to sto si rekao stoji, ali ne u ovom slucaju. Menjac je skinut sa penzionisanog R 25 V6. tip UN 1, bas kao sto i treba i nabacen, sraf po sraf, kod mene. Taj menjac ide u NEKE modele od 2.2 litra, i u sve na gore, i sasvim je lepo optimizovan za snagu&brzinu.

                          A potrosnju si sasvim lepo izracunao, pa o tome ja i govorim, 25 nije 19!

                          A ja nisam rekao da mi sad auto trosi 17 litra BENZINA na otvorenom, vec plina, i to je ono sto mi smeta. Previshe je to za otvoren put, pa nije ovo shleper, majku mu.

                          Za Eona:

                          To, covece, to!
                          "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                          Comment

                          • Duke
                            CBC Senator XXL
                            • 16.01.2006
                            • 753
                            • Urbs Naissus

                            #14
                            A sada, najsveziji account o ponashanju doticnog vozila, koje kao da sada hoce da me javno obruka sto sam ga potkazao.

                            Naime, malocas sam napunio gas, nakon predjenih 167 km na displeju, na istoj OMV pumpi, na istom pistolju, i isto sam dolio samo za 30 dinara nakon sto je ventil rekao "cak". Stalo je nesto ispod 32 litra plina. 3200:167=19.16 l/100 km!

                            Mada, a nadam se da ste svi isto shvatamo ovaj razgovor oko potrosnje, svi imate u vidu koliko vam GORIVA auto troshi na 100, niste samo zaintersovani za plin dok se benzin desava nekom drugom? akademski

                            Sto se totalnog goriva tiche, na bord kompjuteru stoji cifra od 23 litra/100. Otkud razlika? Ako njegovo racunjanje ista vredi, to bi mozda mogao biti utroseni benzin, znaci 4 litra/100? Kako je to iskljucivo gradska voznja, sa mnogo paljenja i gasenja motora, i makar minimalnog grejanja istog, sto, jel'te, radi benzin, ovo je sasvim moguca cifra. Ali to ne mozemo znati iz razloga o kojima je vec diskutovano (digitalni pokazivac kolicine benzina u rezervoaru koji brljavi).
                            S druge strane, sasvim je moguce da sto se potrosnje tice, doticnom kompjuteru nista ne treba verovati. Inace, primetio sam, ako to uopste ista znaci, da dok ide na benzin, sve cifre o potrosnji imaju mnogo lepsi izgled (drasticno su manje) nego kada predje na plin. Ti krenes dok je hladan motor, prva, druga, a na displeju se odvija horor scena - potrosnja varira 32 - 29, 29 - 24 .

                            E, pa, jedva cekam da mu izmerim potrosnju benzina. Damn! (prosle zime, kada sam kupio auto, nekako u ovo doba, trosio je 27-8-9 litra BENZINA po gradu dok je trajao onaj pichvajz od -18.) Kad su mi cistili dizne rekli mi da je kroz dve jedva islo, a to sto je islo, je pishkilo a nije prashilo Hnje...
                            "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                            Comment

                            • nikolapanic
                              CBC Senator XXL
                              • 16.10.2005
                              • 657
                              • Petrovac

                              #15
                              To sto ti bord pokazuje je prosecna potrosnja a ne trenutna i iako je veca na plinu,cak ni na benzinu ne pokazuje uvek precizno.Mislim da o laganju borda ima napisano u temi o bord kompu.E sad,sve ispod 20l/100km je dobro za gradsku voznju.Drugo,bacara samo sto ne ide na struju,sve je elektronika,pa i potrosnja veca.Optimalno za auto-put Nis-Beograd pri brzini od 100km/h uz ukljucen tempomat(koji sigurno imas) potrosnja bi trebalo da bude oko 11-12l.
                              Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                              Comment

                              Working...
                              X