Evo malo da se radujete i nasladjujete vi koji troshite mizerne kolichine ovog prirodnog resursa... Ja cu da drzim glavu u rukama kao i do sad
. Pogotovo je intersantno kolegi NikoliPanicu koji isto vozi Renault 25 , samo sto moj ima 684 kubika vishe... E, pa, bate, za tija dodatni kubici, zheshko placham...
Po nekom vishemesechnom proseku, u surovoj gradskoj voznji, auto troshi taman kolika mu je i oznaka --- 25 litra plina, he, he... U tu cifru ne urachunavam benzin koji takodje izgorim u izvesnoj kolichini. To je, kao sto kolega Npanic zna, nemoguce utvrditi kod prokletog Renoovog digitalnog pokazivaca koji ti neumoljivo odbrojava pad u benzinskom rezervoaru, cak i kad ides na plin.
Na putu, nikad ispod 17 l/100, bez obzira na to koju ti pesmu peva bord kompjuter (10.2, 10.7 -- my ass! kad stanes da tochish, opet ti stane kolko oces...). To merenje vazi, bilo dal' ces da ga stiskas do Pojata i nazad (od Nisha, dakako) 130-150, ili ces da meris do Leskovca i nazad (malo auto-put, malo magistralni put, malo ulaz-izlaz is jednog i drugog grada, reci ga, prosek 80)
E, sad, znam da cete da povichete, a benzin? Pa, nemojte me to pitati... Narode, zivim od budzetske plate, a ranim dvoje sitne djece
. Da sam hteo da mu punim benzinski rezervoar od 72 litra :x (da mu u ovom slucaju merim potroshnju), ne bih mu ni ugradjivao plin...nego bih mu natrtio turbinu, pa teraj... Eh zivote, lutalico...
Nego, shala na stranu, tacno je da je i benzina satirao straobalno, po 22-23 litra (nakon sto sam oprao indzektore
) u gradu, ALI ZATO NIKAD PREKO 11 na auto putu, pa vozio ga i 150. Da me ne shvatite pogreshno, ide ovo preko 200, probao ja, samo sto ga ja ne ganjam toliko. Bas ovih dana ocekujem neku vanbudzetsku isplatu, pa cu ga testirati opet
Ja, dodushe imam razumevanja za mog mezimca. Nish je KATASTROFA za gradsku voznju. U vecini slucajeva, kad koristite automobil, ne stigne ni da se zagreje na radnu temperaturu, a vi ste vec stigli na lokaciju. Ugasite ga, pa onda 45 minuta kasnije, to isto u suprotnom pravcu. Kad bi motori bili projektovani da rade na 45 stepeni, moj auto bi najbolji na svetu. Drugo, ko je malo nervozniji, retko ce da ubaci u trecu dok vozi po gradu Nishu -- podji --- stani. Imas 50 metara od semafora do semafora. Dodushe, ovaj motor ima niski obrtni moment, a neko napisa na sajtu da ga plin jos dodatno spusta, pa se lepo vozi i na 1500 obrtaja, tj. moze i da ide i petom ako si manijak, ali ne govorimo sad o tome. I trece, sto se tice saobracaja, guzve su strahovite, tako da stojis i stojis i stojis i stojis... Uglavnom bi pre stigao peske tamo gde si posao, kada bi bio voljan da skvasish noge, umesto da terash fijaker (koji ionako nemas gde da parkiras - kruzis po 20 minuta).
Ali 25 litra (23 benz.) --- mnogo je, kume!
Ah da. Imao ja falichan automatski menjac (taj VW krsh nikad nije proradio na Renaultu kako treba, uzdah), pa sam u pochetku ovo sve pripisivao tome, medjutim, ubacio ja ruchnu getribu, prc! Nisu mogli hirurshki da mi skinu osmeh s lica nedelju dana... Medjutim - muljo' (za one severno od Raznja, u prevodu - ne lezi vraze!). Sem uzitka u voznji nisam dobio ni gram snizene potrosnje (dobro, mozda jesam, ne terajmo mak na konac, al' malo).
Jasno je, kao dan, da "si auto ima neku muku", sto mi rece jedan majstor. I takodje sumnjam da je isti vezan za cuveni ler motor, itd, itd. sve bih ja to mogao potanko opisati, i hocu, ako me neko pita, ali je to OFF za ovaj topik pa necu da sirim temu.
Sa radoscu ocekujem vase komentare i pod******nja.
Samo jednu stvar ne dopustam, a to je da dovodite u sumnju strucnost ugradnje plinskog sistema, jer je ugradjen kod ozbiljnog majstora sa najboljim preporukama i o tome necu da diskutujem. Ovo ozbiljno mislim.
Sistem je Lovato sa LOVECO kontrolom, obichan vakuumski.
U tom smislu, svraticu na temu dijagnostike, da mi neko pomogne oko lociranja problema, ali kao sto rekoh to je tema za drugu temu, a sada...
Ozhezhite!
Pozdrav!

Po nekom vishemesechnom proseku, u surovoj gradskoj voznji, auto troshi taman kolika mu je i oznaka --- 25 litra plina, he, he... U tu cifru ne urachunavam benzin koji takodje izgorim u izvesnoj kolichini. To je, kao sto kolega Npanic zna, nemoguce utvrditi kod prokletog Renoovog digitalnog pokazivaca koji ti neumoljivo odbrojava pad u benzinskom rezervoaru, cak i kad ides na plin.
Na putu, nikad ispod 17 l/100, bez obzira na to koju ti pesmu peva bord kompjuter (10.2, 10.7 -- my ass! kad stanes da tochish, opet ti stane kolko oces...). To merenje vazi, bilo dal' ces da ga stiskas do Pojata i nazad (od Nisha, dakako) 130-150, ili ces da meris do Leskovca i nazad (malo auto-put, malo magistralni put, malo ulaz-izlaz is jednog i drugog grada, reci ga, prosek 80)
E, sad, znam da cete da povichete, a benzin? Pa, nemojte me to pitati... Narode, zivim od budzetske plate, a ranim dvoje sitne djece

Nego, shala na stranu, tacno je da je i benzina satirao straobalno, po 22-23 litra (nakon sto sam oprao indzektore


Ja, dodushe imam razumevanja za mog mezimca. Nish je KATASTROFA za gradsku voznju. U vecini slucajeva, kad koristite automobil, ne stigne ni da se zagreje na radnu temperaturu, a vi ste vec stigli na lokaciju. Ugasite ga, pa onda 45 minuta kasnije, to isto u suprotnom pravcu. Kad bi motori bili projektovani da rade na 45 stepeni, moj auto bi najbolji na svetu. Drugo, ko je malo nervozniji, retko ce da ubaci u trecu dok vozi po gradu Nishu -- podji --- stani. Imas 50 metara od semafora do semafora. Dodushe, ovaj motor ima niski obrtni moment, a neko napisa na sajtu da ga plin jos dodatno spusta, pa se lepo vozi i na 1500 obrtaja, tj. moze i da ide i petom ako si manijak, ali ne govorimo sad o tome. I trece, sto se tice saobracaja, guzve su strahovite, tako da stojis i stojis i stojis i stojis... Uglavnom bi pre stigao peske tamo gde si posao, kada bi bio voljan da skvasish noge, umesto da terash fijaker (koji ionako nemas gde da parkiras - kruzis po 20 minuta).
Ali 25 litra (23 benz.) --- mnogo je, kume!
Ah da. Imao ja falichan automatski menjac (taj VW krsh nikad nije proradio na Renaultu kako treba, uzdah), pa sam u pochetku ovo sve pripisivao tome, medjutim, ubacio ja ruchnu getribu, prc! Nisu mogli hirurshki da mi skinu osmeh s lica nedelju dana... Medjutim - muljo' (za one severno od Raznja, u prevodu - ne lezi vraze!). Sem uzitka u voznji nisam dobio ni gram snizene potrosnje (dobro, mozda jesam, ne terajmo mak na konac, al' malo).
Jasno je, kao dan, da "si auto ima neku muku", sto mi rece jedan majstor. I takodje sumnjam da je isti vezan za cuveni ler motor, itd, itd. sve bih ja to mogao potanko opisati, i hocu, ako me neko pita, ali je to OFF za ovaj topik pa necu da sirim temu.
Sa radoscu ocekujem vase komentare i pod******nja.
Samo jednu stvar ne dopustam, a to je da dovodite u sumnju strucnost ugradnje plinskog sistema, jer je ugradjen kod ozbiljnog majstora sa najboljim preporukama i o tome necu da diskutujem. Ovo ozbiljno mislim.
Sistem je Lovato sa LOVECO kontrolom, obichan vakuumski.
U tom smislu, svraticu na temu dijagnostike, da mi neko pomogne oko lociranja problema, ali kao sto rekoh to je tema za drugu temu, a sada...
Ozhezhite!
Pozdrav!
Comment