Bilo je dosta price oko stelovanja plinskih uredjaja, medjutim...
Imam Landirenco isparivac, za karburator. Ono sto me interesuje je to kako utice okretanje onog (da ga nazovem ventila) na samom isparivacu na potrosnju plina? Naime ukoliko taj ventil okrenem, na pr. za pola kruga na desno koliko to povecava potrosnju? Da li je to zanemarljivo ili...
A ovo sve radim kako bi nastelovao ler gas. Inace kargurator je dvogrli sa automatskim sauhom u floridi.
Kad vec otvaram novu temu mogao bi neko da prokomentarise i sledece: Dakle kada motor startujem na plinu, dok je hladan ima nekih recimo izmedju 600 i 800 obrtaja, posle par sekundi mu aktiviram sauh, malim pritiskom na gas, tako da on uhvati nekih 200-2500, kada ponistim sauh, dakle prvo sledece pritiskanje gasa okretaji se vracaju na 700-800. Kako se motor greje broj obrtaja raste tako da recimo na nekih 70 stepeni vrti se na 1300, 1400 obrt, sto je mnogo. tek kada vakuum pusti, sto je na nekih 75,80 stepeni br. obrt. padne na ispod 750 sto je sada malo. Ovo sve pricam o leru. Naponinjem da ovo radi normalno na benzinu dok drzi vakuum 1100 posle 900.
Imam Landirenco isparivac, za karburator. Ono sto me interesuje je to kako utice okretanje onog (da ga nazovem ventila) na samom isparivacu na potrosnju plina? Naime ukoliko taj ventil okrenem, na pr. za pola kruga na desno koliko to povecava potrosnju? Da li je to zanemarljivo ili...
A ovo sve radim kako bi nastelovao ler gas. Inace kargurator je dvogrli sa automatskim sauhom u floridi.
Kad vec otvaram novu temu mogao bi neko da prokomentarise i sledece: Dakle kada motor startujem na plinu, dok je hladan ima nekih recimo izmedju 600 i 800 obrtaja, posle par sekundi mu aktiviram sauh, malim pritiskom na gas, tako da on uhvati nekih 200-2500, kada ponistim sauh, dakle prvo sledece pritiskanje gasa okretaji se vracaju na 700-800. Kako se motor greje broj obrtaja raste tako da recimo na nekih 70 stepeni vrti se na 1300, 1400 obrt, sto je mnogo. tek kada vakuum pusti, sto je na nekih 75,80 stepeni br. obrt. padne na ispod 750 sto je sada malo. Ovo sve pricam o leru. Naponinjem da ovo radi normalno na benzinu dok drzi vakuum 1100 posle 900.
Comment