Cao, auto je Ford Fiesta xr2i 1.6 90' ,vozim ga vec 3 godine bez vecih problema, jedino sto sam primecivao je rad obrtaja koji je varirao u leru do 100 obrtaja (malo za moja shvatanja)...
Ugradjen mu je plin (300e sa ugradnjom i papirima za atest...)prekjuce i eto problema . Namestise oni lepo sve to , kazu "idi sipaj plin za 500 din samo ne diraj dugme vozi ga kao do danas"
Sledi moja voznja kao nikad do sad:
- Ajde ok necu da ga ni gledam... Kresnem ja auto .brm brm kad ono posle stotinu metara nesto meni ne ide lepo:
- Na semaforu crveno svetlo, ne izbacujem iz brzine i kocim...auuuuu sto tesko kociiii....pa ko mi drzi gas kad mi je noga na podu i to gas sa 2000 ob/m????
- Stoji auto u leru crveno svetlo a ja buljim u obrtomer i imam sta da vidim 2000o/m ko da je iso u grcku pa cekam pola minuta dok padne na 1000
- Ajde ovo je slucajno mislim ja u sebi bice bolje ...
- Polazim i nastavljam dalje guzva u saobracaju (neznatna) auto stize na radnu temperaturu kad ono pada broj obrtaja na 700 pa ko da je cucnuo
da uvati zalet za skok od !!3000!! obrtaja
- "Aha eno je pumpa tu cu da skrenem znaci" mislim u sebi ALI auto tesko koci jer mi gremlin drzi gas! Brzo izbacujem iz brzine auto ostaje da
bruji, ja kocim ,
- PU BRE VISE - auto se gusi i gasi dok stajem (psuju me sto ne idem dok gledam u retrovizor) a skazaljka za temperaturu mi preti kao da kaze: "ubicu ovaj motor danas", a motor odgovara: "ma ubicu ti gazdu danas"
Dakle tek kada auto stoji u mestu i kada prodje period spustanja gasa od jedam minut (mnogo brale) na 1000o/min ko u pesmi Tijane Dapcevic"
SVE JE ISTO SAMO NJEGA NEEEMA. i Kada vozim 60km/h ili 80 km/h izbacim iz lera a ono drzi na 3000o/min dugo dugo sve dok ne stanem
P.S. Ne pomaze turiranje, (dodavanje gasa) i na usisnoj cevi je stavljeno rebrasto crevo da se auto ne gasi.
sve je isto i na plin i na gas...
Pomagajte - vec sizim, vozim svaki dan trudnu zenu i bebu kolima i ovo mi mnogo smeta.Gazda kaze da to nije do njih, ali sta ja mogu da
popravim sam, to mi vi kazite jer sam vec izgubio pojam da su serviseri ljudi...
Ugradjen mu je plin (300e sa ugradnjom i papirima za atest...)prekjuce i eto problema . Namestise oni lepo sve to , kazu "idi sipaj plin za 500 din samo ne diraj dugme vozi ga kao do danas"
Sledi moja voznja kao nikad do sad:
- Ajde ok necu da ga ni gledam... Kresnem ja auto .brm brm kad ono posle stotinu metara nesto meni ne ide lepo:
- Na semaforu crveno svetlo, ne izbacujem iz brzine i kocim...auuuuu sto tesko kociiii....pa ko mi drzi gas kad mi je noga na podu i to gas sa 2000 ob/m????
- Stoji auto u leru crveno svetlo a ja buljim u obrtomer i imam sta da vidim 2000o/m ko da je iso u grcku pa cekam pola minuta dok padne na 1000
- Ajde ovo je slucajno mislim ja u sebi bice bolje ...
- Polazim i nastavljam dalje guzva u saobracaju (neznatna) auto stize na radnu temperaturu kad ono pada broj obrtaja na 700 pa ko da je cucnuo
da uvati zalet za skok od !!3000!! obrtaja
- "Aha eno je pumpa tu cu da skrenem znaci" mislim u sebi ALI auto tesko koci jer mi gremlin drzi gas! Brzo izbacujem iz brzine auto ostaje da
bruji, ja kocim ,
- PU BRE VISE - auto se gusi i gasi dok stajem (psuju me sto ne idem dok gledam u retrovizor) a skazaljka za temperaturu mi preti kao da kaze: "ubicu ovaj motor danas", a motor odgovara: "ma ubicu ti gazdu danas"
Dakle tek kada auto stoji u mestu i kada prodje period spustanja gasa od jedam minut (mnogo brale) na 1000o/min ko u pesmi Tijane Dapcevic"
SVE JE ISTO SAMO NJEGA NEEEMA. i Kada vozim 60km/h ili 80 km/h izbacim iz lera a ono drzi na 3000o/min dugo dugo sve dok ne stanem
P.S. Ne pomaze turiranje, (dodavanje gasa) i na usisnoj cevi je stavljeno rebrasto crevo da se auto ne gasi.
sve je isto i na plin i na gas...
Pomagajte - vec sizim, vozim svaki dan trudnu zenu i bebu kolima i ovo mi mnogo smeta.Gazda kaze da to nije do njih, ali sta ja mogu da
popravim sam, to mi vi kazite jer sam vec izgubio pojam da su serviseri ljudi...
Comment