Ugradnja plina a kao poklon GREMLIN
Collapse
X
-
-
Bice da jeste IAC ventil, tj. sigurno je on, ali sudeci po slici se vidi da je majstor "malo" pogresio kada je povezivao creva od gasa na ventil.
Comment
-
-
T koji je uboden u crevo koje ide od ler motora do usisne grane je otvorio put vazduhu posle leptira tako da ler motor više nema funkciju a ni leptir jer se direktno zaobilazi. Iako je puštena pedala gasa, vazduh ulazi direktno u usis.
Sav vazduh mora ulaziti ispred ler motora, nikako iza.
Comment
-
-
Pa rekao sam ti, onu T račvu treba izbaciti i premestiti ispred ler motora, onog što si obeležio. Izmedju njega i filtera za vazduh.
Comment
-
-
Dora imam sledeci problem, posto je kuciste lerventila jako spojeno sa kutijom filtera za vazduh prakticno se ne moze ubaciti nista izmedju
1.E sad da li je bezbedno povezati crevo sa miksera direktno na kutiju filtera a T izbaciti...
2.Samo ustopati crevo koje ide sa miksera i potpuno izbaciti T..
.I jos jedno bezbedonosno (laicko) pitanje sa ovakvim by-passom(pitanje1): Da li se moze desiti da se gas koji ide iz creva iz miksera upali varnicom lerdizne (da li lerdizna (ima unutar klip-cilindar koji radi pod dovoljnom frekvencijom) moze odati varnicu da izazove eksploziju???)
PITANJE 1 SLIKA
PITANJE 2 SLIKA
Da bi ziveo u sadasnjosti pusti da proslost pripadne proslosti.
Comment
-
-
2 ne dolazi u obzir a 1 se rešava umetkom koji je za Forda predvidjen. Umesto Tračve postoji jedan "mali mikser" koji se stavi izmedju kućišta filtera i ler motora pa na njega dodje cev od gasa.
Pljosnata pločica oblika kao što je deo ler motora koji naleže na filter, kao odstojnik samo kroz njega prolazi gas.
Comment
-
-
Ili mi kazi da li taj mikser ima unutra ono kao gorionik one rupice i to da znam...jer ako nema nije problem da mi precizni mehanicar napravi...
samo jos neznam kako odvojiti kuciste filtera od kucista lergasa jer je spojeno na toploti i prakticno je izgubljena povrsina naleganja???Da bi ziveo u sadasnjosti pusti da proslost pripadne proslosti.
Comment
-
-
Comment
-
-
Interesantno ovo se oduzilo mnogo mnogo...
To crevo su spojili sa kutijom od filter vazduha...sto je dovelo do sledeceg auto vise ne pravi velike brojeve obrtaja ALI se gasi nonstop (nema dovoljan broj obrtaja.
Sto mi se NIKAD nije desavalo...
Ponekad i uspe da se ne ugasi (dok stoji) ali radi na 600-700 o/min a radio je na 1000.
Pozdrav ljudi ja evo vec svaku noc sanjam lergas,majstore,svecice,kablove,podizacemotora,ulj e ali i gremline.Da bi ziveo u sadasnjosti pusti da proslost pripadne proslosti.
Comment
-
Comment