ler je na 700rpm, ali jos se ponekad trazi od 500-700 ali najbitnije je da ne pada toliko nisko da se ugasi auto.
Kad sam stelao glavni saraf brat je u autu drzao gas na 3000rpm a ja sam odvrtao šaraf tek kad sam okrenuo dva kruga primjetio je da motor trese i gubi okretaje a onda sam ga odvrnuo lagano pola kruga i ostavio tako. Napravili smo probni djir i auto uredno ide i ubrzava, nema problema sa lerom kao prije, zadovoljan sam. Kad prodje tehnicki, skocit cu reda radi na servis.
					Kad sam stelao glavni saraf brat je u autu drzao gas na 3000rpm a ja sam odvrtao šaraf tek kad sam okrenuo dva kruga primjetio je da motor trese i gubi okretaje a onda sam ga odvrnuo lagano pola kruga i ostavio tako. Napravili smo probni djir i auto uredno ide i ubrzava, nema problema sa lerom kao prije, zadovoljan sam. Kad prodje tehnicki, skocit cu reda radi na servis.
 
	
 
							
						
 
							
						 
	 
  *bolje da nije, al nekako mi izgleda da jeste, jer ako imaš skok RPM, ne vidim zašto ne bi imao i ubrzanje.*
  *bolje da nije, al nekako mi izgleda da jeste, jer ako imaš skok RPM, ne vidim zašto ne bi imao i ubrzanje.*
							
						 
 
Comment