CITROEN ZX 1.4 monopoint I PLIN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BARTONE
    CBC Senator XXL
    • 25.09.2006
    • 398
    • Bor

    #16
    mikser ja nasao na sajtu lovata
    mogu reci da bas i ne lici ovome sto su meni nabudzili
    kod mene je ploca sa dva uvodnika a lovatov je sa jednim
    samo me malo buni relej za reset(i njega nasao na lovatovom sajtu)
    naime tamo kazu da je on normalno otvoren sto znaci kad mu se dovodi napon on zatvara kolo i po tome ECU dobija info o gresci.
    zar ne bi trebalo da je obrnuto da prilikom davanja kontakta on odvoji i ECU ne dobija informaciju?
    po nekom mom rezonu on je sasvim samostalna stvarcica koja nije u vezi sa ostalom elektrikom plinske instalacije(bar tako tumacim shemu)
    Pozdrav

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #17
      zar ne bi trebalo da je obrnuto da prilikom davanja kontakta on odvoji i ECU ne dobija informaciju?
      Hajde razmisli malo.

      Kako bi motor uopste mogao da upali sa "raskopcanim" ECU-om?
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Na toj šemi je rele koji imitira tvoje skidanje kleme sa akumulatora. kad nema kontakt on "skine klemu" a kad daš kontakt on je vrati. Takoreći robot
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • BARTONE
          CBC Senator XXL
          • 25.09.2006
          • 398
          • Bor

          #19
          e ljudi sad moram sebe da ispravim,jer kad bolje razmislim
          Lovato je u pravu i to mora biti relej u normalnom stanju otvoren
          znaci kada nema kontakta ECU ne dobija napajanje-prakticno je resetovan
          po davanju kontakta relej spoji,ECU je spreman za rad,na benzinu ili plinu svejedno,osim
          sto ce pri radu na gas ponovo da memorise gresku,ali zato pri svakom gasenju motora(oduzimanju kontakta) relej otvori i prekine napajanje ECUa i eto reseta.
          jedino ostaje problem u toku same voznje kada sa plina hocemo na benzin(znaci uvek dovoljno rezerve plina u boci ili kratka pauza sa oduzimanjem kontakta)

          eto ljudi ucim polako samo ja u prvi mah pomisljao da ECU mozda ima kakvu posebnu memoriju kojoj bi mi prekinuli dotok informacija

          sad samo naci crvenu zicu koja vodi do ECU(dal je crvena?)
          sutra cu natenane-sad valja i odspavati

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #20
            VARNINGETINA!!!!!
            Šema je data da se vidi princip a ne da e vežbaš na njoj, to jest svom autu. Vrlo često šema nema blage veze sa stanjem na terenu. Prema tome ako nećeš da ti ECU ispusti čarobni dim posle koga ne radi, ostavi to profesionalcima.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • BARTONE
              CBC Senator XXL
              • 25.09.2006
              • 398
              • Bor

              #21
              (dal je crvena?)

              sasvim je za ocekivati da to bude bilo koja boja,cak mozda nema uopste crvene zice na mome autu
              u pravu si Dora kad kazes da je stanje na terenu sasvim drugacije
              ipak pogledacu sutra tu"sumu" od kablova,naravno iz radoznalosti.
              a stvar oko releja to prepustam iskusnijima od mene da odrade
              pozdrav[/u]

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #22
                A da nadjes negde semu elektricne instalacije za svoj auto?

                Mozda ovi iz Lovata ipak znaju da je na tvom autu BAS "rosso" zica.

                Comment

                • BARTONE
                  CBC Senator XXL
                  • 25.09.2006
                  • 398
                  • Bor

                  #23
                  shemu mog auta vec uveliko trazim,posto je ono ?suma? od kablova

                  a u medjuvremenu hajde jos malo o radu LovEco sistema
                  ako kapiram stvari on je tu da motor snabdeva najoptimalnijom smesom-znaci najpovoljnija potrosnja
                  na leru bi trebao dozirati najmanje goriva-tek da odrzi motor u radu,s druge strane na vecem otvoru leptira dozira vise smese
                  trebao bi i pri naglom otvoru leptira ?naglo?i on dozirati pa je motor uvek snabdeven dovoljnom kolicinom-izbegli bi osiromasenje pri naglom otvoru leptira i moguce detonacije(podrazumeva se sistem paljenja u odlicnom stanju)
                  pitam strucnjake sta ce biti sa motorima koji nemaju ?knock?senzor kao sto je ovaj moj
                  hoce li LovEco dozirati motor koji je pod opterecenjem na uzbrdici,dovoljno dobrom smesom koja ce normalno sagorevati u motoru i nece izazivati kliktanje ili se on trudi da motoru daje manje bogatu smesu koja tezi da sagori sa detonacijama?
                  knock senzor bi tada odreagovao i smanjio bi predpaljenje,ali njega nema-nije ugradjen!
                  ? znaci hoce li se ugradnjom LovEco sistema eliminisati kliktanje
                  ? vrsi li se njegovo programiranje ili ne,ako se vrsi radi li se to za svako vozilo posebno ili je to univerzalni postupak
                  ? jos mi niko ne rece koliko LovEco kosta
                  Pozdrav

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #24
                    Za sprecavanje kliktanja pod opterecenjem ti ne treba LovEco vec mozes da odvrnes slavinu jace. Naravno da to nije idealno jer ce i pri normalnijem opterecenju malo vise trositi (a i ne mora da znaci). Kliktanje se moze javiti i sa LovEco ako nije podesen kako treba ili ako je jako prljav filter tecne faze gasa recimo a patosiras gas (otvoris naglo sirom leptir).
                    Ima i kod LovEco caka a to je da je on prilicno adaptivan sistem i da radi i sa ali i bez spoljnih podataka. Tako recimo ako tvoj auto nema senzor (prekidac-taster) potpuno otvorenog leptira ili senzor (potenciometar) polozaja leptira LovEco to ne moze da sazna trenutno a radi inace bez tih podatka ali je i predvidjeno da koristi te signale ako postoje. Procitaj malo o LovEco sistemu pa ces videti sta njegov "kompjuter" sve radi i kojom preciznoscu pod odredjenim uslovima.
                    Takodje zavisi i od toga sta ce majstor povezati od onoga sto auto ima kao davace podataka. Sistem je poprilicno mocan mada jedino sto ne moze da poboljsa venturi sistem sam po sebi. Dobro podesen sa kratkim crevima ipak cini venturi skoro idealnim. Vise i bolje se od toga ne moze.

                    Comment

                    • BARTONE
                      CBC Senator XXL
                      • 25.09.2006
                      • 398
                      • Bor

                      #25
                      Dobro podesen sa kratkim crevima ipak cini venturi skoro idealnim. Vise i bolje se od toga ne moze.

                      mislis dranix na sto kraca creva od isparivaca do miksera ili ti samo na creva od ventila tj. V racve do miksera?
                      sta se konkretno dobija time kada su creva kraca?
                      pozdrav!

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #26
                        Mislim od reduktora do ventila i od ventila do miksera.
                        Dobija se brzi odziv.
                        Uvek je pozeljno da ta creva budu sto kraca kod venturija ali nema vidljivog efekta ako je slavina mehanicka. Medjutim, ako je dinamicka jos kako je vazno. Step motor u ventilu odradi jako brzo ali gasu treba vremena da stigne od reduktora. Isto vazi kad naglo oduzmes gas. Znaci, ventil sto blize mikseru. Ovo zadnje se uglavnom moze skoro uvek a reduktor se mora staviti tamo gde ima mesta i u propisni polozaj sto je, nazalost, limitirajuci faktor za duzinu creva.
                        Po prirodi stvari reduktor ima izvesnu tromost a tromiji je ukoliko je njegov kapacitet mnogo veci nego sto je potrebno za konkretni motor.
                        Znaci da je reduktor za 200kW max. SPORIJI sa motorom od 80KS nego reduktor za 100kW max. Ovo je cista teorija jer je u pitanju sta je "idealno". Svi proizvodjaci imaju samo nekoliko vrsta isparivaca po snazi i to je taj izbor. Sve to lepo radi kod konstantnog gasa ali je gore objasnjeno sta se desava prilikom naglih promena rezima protoka gasa u cemu je venturi sporiji nego sekvent. Osnovni razlog za to je ustvari sto venturi sistem (gas u crevima) nije pod stalnim pritiskom nego vacuum koji stvara motor vuce koliko ventil pusta da povuce i to je to. Kad smo vec kod toga postoji i ventil koji se zove EcoVac ili negde EcoMax za istu stvar.
                        Kako radi?
                        Pa nista. Ima ulaz gasa i izlaz i prikljucak za vacuum crevo od motora i ima sraf za podesavanje ler gasa i to je to. Motor, odn. vacuum upravlja ventilom. E sad. Bolji je elektronski jer ako ti naglo das gas ventil se odmah otvori skroz dok kod motora moras da cekas da se to desi sto je bar za dlaku sporije.

                        link

                        EDIT 004:skracuj linkove

                        Comment

                        • BARTONE
                          CBC Senator XXL
                          • 25.09.2006
                          • 398
                          • Bor

                          #27
                          pa dranix kako ti opisa taj EcoVac to mu skoro isto dodje kao i pneumatski regulator koji se koristi na linijskim pumpama kod dizela.
                          prvo sto mi pade na pamet on bi i te kako lako mogao da se iskoristi kod prostih karburatorskih sistema jer ako uzima vakum iznad leptira karburatora moze se iskoristiti postojeci prikljucak na karburatoru koji inace koristi i razvodnik paljenja
                          e sad ako koristi vakum ispod leptira onda moze npr.prikljucak za servo kocenja ili malo muke oko busenja usisne grane
                          u svakom slucaju muka vredi jer se dobija optimalnija regulacija kolicine plina koju motor trazi.
                          to cudo bi bar trebalo da kosta manje od LovEco sistema-imas li predstavu koliko i gde se moze naci?
                          znas li odakle uzima vakum-iznad ili ispod leptira karburatora?
                          pozdrav!

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #28
                            Klikni na link.

                            Comment

                            • BARTONE
                              CBC Senator XXL
                              • 25.09.2006
                              • 398
                              • Bor

                              #29
                              hvala dranix

                              Comment

                              • BARTONE
                                CBC Senator XXL
                                • 25.09.2006
                                • 398
                                • Bor

                                #30
                                Dora,Ivane sta kazete na Dranix-ov EcoVac?
                                morate priznati mnogo bolje resenje od klasicnog venturi sistema
                                imate li vi iskustva sa time-jeste li taj ventil dosad ugradjivali-kako se pokazao u praksi?
                                pozdrav

                                Comment

                                Working...
                                X