Paljenje sa saughom na benzinu, na plinu ne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vandeo
    CBC Član
    • 30.03.2006
    • 79
    • Petrovac

    Paljenje sa saughom na benzinu, na plinu ne?

    Cisto informativno, interesuje me nacin paljenja i zasto?
    Naime, kada palim auto na benzin (pricam o hladnom vremenu, 0oC pa nadole), mogu da ga upalim samo sa totalno povucenim saughom (rucni saugh) i auto se gasi ukoliko odmah zelim da krenem u voznju. Mogu da krenem sa voznjom tek kada auto bude malo zagrejan, a u toku voznje saugh mogu da smanjim tek postepeno, kako se auto zagreva inace nece da vuce i gasi se.
    E sad, kada auto palim na gas, upali uglavnom i bez saugha (sada mislim na ono crveno dugme za hladan start) i potom povucem klasican saugh da se u pocetku ne bi ugasio, ali i taj saugh mogu vratiti cim krenem da se vozim.
    Koja je fora? Kako sa gasom mogu odmah da se vozim i ne gusi se, odnosno izgleda da ima dovoljno snage da vuce i kada je totalno hladan a na benzin nece da vuce vec tu kompenzujem povucenim saughom?
  • Vlada_nbgd
    CBC Senator XXL
    • 11.09.2005
    • 1066
    • Novi Beograd/Topcider
    • ford focus sport pack

    #2
    Moguce da ti karburator nije u najboljem stanju
    FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

    Comment

    • Duke
      CBC Senator XXL
      • 16.01.2006
      • 753
      • Urbs Naissus

      #3
      Cekaj be, pa fora je upravo u tome sto je gas - gas a benzin - tecnost. Dok je makina hladna, auto treba da vuche bogatu smeshu benzina i vazduha, a hladan benzin se teshko razbija u tu bogatu smeshu, koja bi trebala da bude fina magla (sto bi bilo idealno) vec ona (smesha benzina i vazduha) u vidu kapljica koje tesko sagorevaju ulazi u motor.
      Kod plina toga nema, tako da ako uopste uspe da ispari, onda je uvek u gasovitom stanju, i bolje se mesha sa vazduhom, tako da auto automatski bolje radi, ne gushi se, ima snagu itd. Ispravite me ako trabunjam...
      "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #4
        Ma nece ljudi da citaju forum i to ti je.
        Naravno da si u pravu kad smo sve vec naucili ovde od majstora.

        Comment

        • comi 1342
          Moderator
          • 28.09.2005
          • 1126
          • NS
          • Giulietta ,PUG 106,

          #5
          Kod ispravnog auta to ne sme da se dešava,koji god auto da sam imao
          mogao sam odmah da ga vozim po paljenju,čak i na -20 na benzinu, a ako
          neće da vuče, onda je neispravan. Razvaljuj ! Karburator, naravno !
          "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
          "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

          Comment

          • Vlada_nbgd
            CBC Senator XXL
            • 11.09.2005
            • 1066
            • Novi Beograd/Topcider
            • ford focus sport pack

            #6
            Re: Paljenje sa saughom na benzinu, na plinu ne?

            Originally posted by vandeo
            Naime, kada palim auto na benzin (pricam o hladnom vremenu, 0oC pa nadole), mogu da ga upalim samo sa totalno povucenim saughom (rucni saugh) i auto se gasi ukoliko odmah zelim da krenem u voznju. Mogu da krenem sa voznjom tek kada auto bude malo zagrejan, a u toku voznje saugh mogu da smanjim tek postepeno, kako se auto zagreva inace nece da vuce i gasi se.
            Ovo je i mene navelo da karb nevalja.
            FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Comi,
              TO NIJE ISTINA.
              Koje si ti to automobile vozio na -20°C od hladnog starta na benzin odmah i da su isli normalno bez stucanja i jos karburatorske? Daj, bre. Nas si naso? Jel da te ne pitam koje si godiste i kod koga si ucio zanat kad tako sve fino znas? Bojim se da ti majstor ne iscupa usi.
              Ako nesto ne znas, bolje cuti nego da bunis ljude. Imas "wastgate" i "zezanje" za lovacke price.
              Neznam, mozda tvoje "odmah" traje nekoliko minuta, da ne bude zabune.
              Nemojte da shvatite suvise licno. Ja sam uvek malo ozbiljan a malo se salim.
              Moracu opet da pripretim drugarima iz hladnijih krajeva da pojasne sta nije jasno bar u vezi benzina. Za gas smo se slozili mada u Rusiji ima problema i sa gasom na ekstremnim temperaturama (znatno nize od -20°C) jer drasticno pada pritisak u boci. Sva sreca to nas ne pogadja.
              Sto se tice benzinskog sistema on uglavnom ne valja ni kod koga ko vozi na gas jer niko ne vozi na benzin koliko bi minimalno trebalo.
              Poznata je stvar da karburator nije valjao kao sistem jos od kad je pronadjen ali radi kako radi (zeza) i danas.
              Objasnite mi teoriju da karb zeza kad je hladan a ne zeza kad se motor zagreje, ne na radnu temperaturu, nego posle 3 minuta. Hajde da vidimo komentar.
              Takodje je poznata stvar da su kod dobrih automobila sve te kurcolomije u vezi hladnog starta nepotrebne. Te sauh ovoliko, te dva prsta... U redu slazem se da tako treba ali su to odlike NEDOVRSENIH sistema i vozila. Jel vozac treba da bude mehanicar da upali zimi? Sve u svemu, kukanje i blacenje fabrike nazalost ne resavaju prakticni problem.

              Comment

              • Duke
                CBC Senator XXL
                • 16.01.2006
                • 753
                • Urbs Naissus

                #8
                Dranix


                Ja stvarno ne znam koja je to kola comi vozio, ali NIJEDNA karburatorska u kojima sam vozen i koja sam vozio nisu htela da mrdnu hladna bez sauha. I TO JE NORMALNO. Tako da...
                "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                Comment

                • Ladislav
                  CBC Senator
                  • 14.12.2004
                  • 223
                  • Kragujevac
                  • Lada Niva 1.7i

                  #9
                  Ja ceo zivot vozim ISKLJUCIVO karburatorske aute, tako da mogu da potpisem prethodna dva posta.

                  A na sadasnjem mi je karburator posle 107K u toliko losem stanju da auto na benzin jedva ide i kad je vruc, tako da se vise ne usudjujem da palim na benzin.

                  A sto se tice paljenja na plin, tu pri blagim minusima nemam nikakvih problema - povucem 1/3 sauga, kresnem, odma' spustim saug i pridrzavam gas do temperature od 50C. Odma' ide, odma' vuce... E sad, videcemo sta ce biti kad temperature sidju ispod -10C, ali kako zivim u Centru to se vrlo retko desava, traje par dana, ostalim danima samo ujutru, kad inace i ne palim auto.

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    Gasna instalacija u jednom karburatorskom autu je dar bogova jer sticajem okolnosti automatski resava najbolniji problem a to su problemi sa karburatorom. Dobro ugradjen gas je izmedju ostalog i pesma za odrzavanje.
                    Nemam iskustva sa startovanjem na gas na ispod -10°C ali verujem da se moze voziti komotno odmah (posle 10-15 sec) i na -20°C i nize pod uslovom da se mozda ne predje 2000 obrtaja dok ne bude bar 30 stepeni temperatura isparivaca sto se desi posle par minuta (2-3). Uglavom siguran sam da nema stucanja kao na benzin.
                    Ostaje jedino vecna dilema sta je bolje uvodnik ili klasican mikser a tu pre svega mislim na ocuvanje normalne funkcije sauha. Sve ima svoje dobre i lose strane zavisi samo cemu mi licno dajemo prioritet.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Al ste dosadni, saug pa saug pa saug
                      Jel zna neko kako taj saug radi uopšte? Kako auto radi na -30 ?

                      Svaki ispravan auto može odmah posle paljenaj da ide normalno. Odmah znači posle 30 sec.
                      90% auta nema ispravno naštelovan saug. TO se vuče od zasrave koja nikad nije uspela da napravi dva ista automobila.

                      Osnovna namena sauga je da obogati smešu radi lakšeg starta motora a posle da održava taj motor živim dok se ne zagreje.
                      Odnos goriva i vazduha je poznat u detaljei ne bih o tome pričao.
                      Pričam o jednom bednom malom šrafiću na saugu koji sreću kvari.
                      Ako saug ne radi u celom rasponu taj šrafić je kriv i neće ni motor raditi ili vući kako treba.
                      To zna svako ko je na saug dodao malo gasa na pedali i onda radi na bilo kojoj temperaturi.
                      Ak ose kreće od starta sa pogrešnom smešom, normalno je da će štucati, trzati o ostale andrmolje raditi. I vi bi išli čudno sa cipelama koje imaju različitu debljinu djonova.
                      Daklem, knjigu u šake, naći taj drndavi šrafić, napraviti odgovoarajuću smešu i eto miline....
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #12
                        Znaci predlazes da kupimo YUGO?
                        Ops, to se sada zove Zastava 10 bez srafica.
                        Jos je bolje kad nema zime.
                        Milina.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          E pa nije, i automatski saug ima šrafić....
                          Pa čak i onaj što nema saug nego samo IAC ima šrafić. Šrafić je čudo tehnike, poslednja reč nauke
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #14
                            Ja nista nisam diro.

                            Comment

                            • comi 1342
                              Moderator
                              • 28.09.2005
                              • 1126
                              • NS
                              • Giulietta ,PUG 106,

                              #15
                              Možda imam manje postova od tebe, dranix, na ovom forumu,ali se trudim da ne lupetam gluposti niti da vređam nekoga.
                              Svoj prvi karburator sam rasturio 1980 godine, koliko si ti imao godina tada ?
                              Stojim iza onoga što sam napisao, svaki auto sam mogao da vozim
                              posle paljenja pa čak i bez onih 30 sec, kojih se uglavnom pridržavam,
                              naročito ispod nule.Naravno, sa izvučenim saugom ako ga ima.
                              Ko ne ume da podesi jednostavan karburator da radi pravilno u režimu
                              hladnog motora taj se ne razume u mehaniku i neka ide iz te struke, to
                              bi trebao da nauči odmah posle lekcije o smeru odvrtanja šrafova.
                              Ovaj što ga muči karburator, a nije ni marku auta napisao, može da dođe
                              kod mene u Novi Sad da mu podesim karburator pa da čekamo -20 da ga
                              startujem i vozim, pa ako ide a ne trza i vuče ti meni 1000 eura, ili da ja
                              omah dovezem neke koje sam održavao,da probamo da ne gubimo vreme.
                              A možemo i da odemo do Dore, verovatno i on ima neki auto na sa karburatorom koji, gle čuda, ne trza dok je hladan, a ide na benzin.
                              Yugo coral 55 89.god
                              Toyota corola dx 85.god
                              Ford escort 87 god
                              Yugo 45 89.god
                              Yugo florida 90. godište, u međuvremenu sam vozio 3-4 dizel auta i
                              popravljao i održavao desetak automobila prijateljima (uglavnom
                              japance jer nisu mogli da nađu majstora u NS-u,svi su bežali od japanskih karburatora, kao da grizu), i ,zamisli, mogao si da ih startuješ
                              i ispod nule, i voziš, čudo u Srbiji.
                              Osnovna kultura ti je,dranixe, nalagala di mi se izvineš posle Dorinog
                              pisanja, a i modreator je mogao da reaguje !
                              "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                              "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                              Comment

                              Working...
                              X